Waar erger jij je aan?

Name and shame!

Aan de postbode die er telkens maar vanuit gaat dat er niemand thuis is/open doet (woon in een studentenhuis) en dus niet eens aanbelt maar het maar gelijk bij buren/afhaaldepot bezorgt. Jonggg ik blijf hier speciaal voor thuis

4 likes

Haha ik kreeg letterlijk net een appje van iemand met iets van blablabla het wordt weer een druk weekend bij de huppeldepupjes!

2 likes

Aansluitende ergernis: ik werd net opeens in het Engels gemaild door een collega (???). De mail was alleen aan mij gericht, dus het was ook niet voor anderen bedoeld. Ok, ze is relatief nieuw, we hebben elkaar nog nooit ontmoet (ik werk 99% van de tijd bij klanten op locatie), maar we hebben eerder in het Nederlands contact gehad. Houuuuuu oooooop!

14 likes

@Dante Wat irritant zeg.

1 like

Ik durf niet ivm herkenbaarheid :see_no_evil:

Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet. Mijn moeder en ik hebben dat ook vaak als we samen ergens zijn. En ik praat dan in mijn slechte engels terug, super ongemakkelijk

Deze emoticon: :see_no_evil:

2 likes

Waarom zeg je dit niet gewoon tegen je ouders? Zij hebben geen tijd en jij ook niet en de bus is een normaal alternatief.

13 likes

Ik heb dit ook regelmatig en een keer zei die verkoopster: “Ja ik twijfelde want je hebt een heel internationale uitstraling”. Wat dat ook moge betekenen :thinking:

Ik praat trouwens altijd gewoon Nederlands terug hoor, haha! Ik heb ook wel eens gehad dat iemand tegen mij in het Engels begon en dat z’n collega daarna in het Nederlands verderging waar hij naast stond, lekker awkward :joy:

In het buitenland heb ik dan weer het omgekeerden. Denken mensen dat we daar vandaan komen. Nee man, ik versta je niet.

ik erger me er heel erg aan dat mijn fit horloge spinning niet als “minuten intensieve workout” ziet. Hallo ik ga niet half dood zodat ik een melding krijg dat ik niet bewogen heb vandaag :mad::mad::mad: mijn kont is nu nog nat van het zweet ACKNOWLEDGE IT FIT HORLOGE

3 likes

Als het boven een bepaalde temperatuur is mag je de politie bellen toch? Want het raampje een beetje open maakt echt belachelijk weinig verschil. Beetje als je zelf voor een stoplicht staat te wachten met het raampje een beetje open, dan merk je echt niks van de wind.

Edit: @Morganfreeman ja of dat :+1:

2 likes

Haha dit ben ik precies ook!

Aan mezelf :rage: Ik heb een verkeerde achternaam gebruikt bij het boeken van een vliegticket. Nu maar een nieuwe gekocht want een wijziging kostte naast het ticket zelf 110 euro. :scream:

Vriendin van mij spelt het woord akelig als akelijk.
Ik kan het niet aan

3 likes

Hoe spreekt ze het dan uit?:thinking:

Aan marktplaats. Ik wil schoenen verkopen en nu kreeg ik een reactie, maar is het een vieze reactie van een man met: super sexy :heart_eyes:
Creeep

1 like

Ook zo :sweat:

2 likes

Haha door de post hierboven komt de ergenis naar boven. Mensen die , als je ze een fijne dag wenst zeggen ‘ook zo!!!’
Werk in een winkel en het lijkt wel de nieuwste trend. Zeg gewoon ‘jij ook!’ Of ‘hetzelfde!’

1 like