Omg perfect!
Hahahaha ja die had ik ook bedacht. Ach ze zijn nog drie weken weg, dat merken we dan wel Weer. Maar ben nog steeds geƫrgerd door de sociale controle hier.
Ik erger me trouwens aan die mailtjes van webwinkels met āGefeliciteerd erin!ā en ze je dan via een kortingscode zo ver proberen te krijgen om iets in de winkel te kopen. How about no!
Ja ik dacht dus ook dat dat duivelsoortjes waren. Maar ik kwam er laatst achter dat dat zoān soort klep is die ze eraf kunnen klikken en dan hou je zo van die rode dingetjes over en dat lijken net duivelsoortjes. Volgens mij zitten er dus drukknoopjes op.
Ja, ik snap er ook niks van. Mijn ābaasā (midden 20) zegt ook altijd āineneā. Geen idee waar het vandaan komt, maar krijg er rillingen van haha
OkĆ© dit overtreft āineneā ruim
Sterkte met je collega hahaha, wat afgrijselijk
Mooi moment om jezelf weer bij al die mailing lists uit te schrijven 
en gefeliciteerd ook!!
Ja is ook waar!
Dankjewel 
Ik lig hier in mijn onderbroek als een zeester in de verbouwingstroep aan een verlengsnoer op onze matrassen die we naar beneden hebben gegooid. Ventilator staat aangesloten evenals mijn telefoon. Ik baal op dit moment dat mijn vriend zijn ouders de sleutel nog niet heeft terug gevraagd. Die kunnen zó onaangekondigd langskomen als ze zin hebben.
Heb je geen haak op de deur? Of kan je de sleutels niet van binnen in het slot steken, dan kan je het ook niet meer van buiten openen.
Of geven aan een AZC?
hahaha toen mijn vriend en ik deze reclame zagen keken we elkaar aan en zeiden āwe nemen wel een extra katā
Je kan op je verjaardag wel een gratis tompouce halen bij de Hema als je daar een account hebt 
Oja en gefeliciteerd! 

Dat zou wel lullig zijn want mijn vriend moet ook nog thuis komen. Ze moeten gewoon wegblijven ksssttt
Je kan hem even een berichtje sturen om hem te informeren, dan kan hij bellen of voor dat hij thuis komt even appen. En dan kan jij ondertussen ontspannen liggen zonder je zorgen te maken dat zijn ouders plotseling voor je neus staan.
Iāll take the risk. Vriend komt rond 5 uur thuis.
in elk anders geval met +2 uur had ik dit wel gedaan. Maar nu voor die 20 minuutjes niet. Maar goede tip voor de toekomst⦠al hoop ik dat ik dan die kut sleutel terug heb.
Iemand stuurt me constant fotoās van de thermometer in de auto. Laat me met rust met je geklaag over de warmte mens. Hier is het net zo warm dus je hoeft me niet te vertellen dat je auto aangeeft dat het 38 graden is.
Ze hebben een bestemming gevonden!
Dankjewel dat je me de slappe lach hebt bezorgd (ik verslikte me in mijn drankje)
. Ik zie het dan ook helemaal voor me dat die ouders dan trots staan toe te kijken hoe hun knappe jongen/meid dat Helemaal Zelf kan.
@Cadeaupapier Door jouw post moest ik denken aan een gesprek dat ik vandaag met mijn vriend had. Hij zei dat iets ācoolā was en vervolgens zei hij heel bedenkelijk dat je met dit weer niet van ācoolā kunt spreken. Dus ik stelde voor om in plaats daarvan ālitā te gebruiken en toen zaten we (allebei 30+) trots naar elkaar te grijnzen omdat we weten welke woorden de jeugd tegenwoordig gebruikt en omdat we ons taalgebruik afstemmen op de temperatuur. Heerlijk om deze stompzinnige humor met iemand te kunnen delen.
Dat we voortaan in een wereld zitten waarin zelfs tags worden gegooid op lippen en borsten op instagram met waar ze die te danken aan hebben.
Arme jonge meiden van nu
ļø. Als ik op die leeftijd zo vaak dagelijks op social media geconfronteerd werd met al dat neppe gedoe zou ik nog onzekerder zijn geweest toen
Aan mijn onzekerheid en dat ik daar gek van word.