Waar erger jij je aan?

@Eddie ik herken je ergernis helemaal, mijn zus is ook zo. Ben echt dol op m’n neefje en nichtje hoor, maar elk gesprek moet over hun gaan, ze laat die kinderen me steeds videobellen en loopt er dan zelf bij weg. Als ze eens vraagt of ik iets wil doen is het altijd iets met de kinderen.

Nooit zelf eens bellen en vragen hoe het met mij gaat, of vragen of ik iets ‘voor volwassenen’ wil doen, zo jammer.

1 like

Ik word bijna nooit boos, maar áls ik boos ben, worden anderen vaak daar weer boos op omdat ze dat niet van mij gewend zijn. Zo vermoeiend. Zo gaat alles verloren wat ik wil zeggen en in het vervolg slik ik alles maar weer in. Erger me echt aan mensen die altijd maar een tegenreactie klaar hebben zonder te kijken naar de inhoud

1 like

Oeh ik kan nog wel dingen gebruiken! Maar ik weet niet waar je woont…

Ik verpest echt mn ritme. Ga nu slapen tot half 12 gok ik, dan van 3 tot 10 werken en dan hetzelfde liedje. Argh

2 likes

Mensen die alles bagatelliseren wat je zegt. Vooral als je klaagt en de ander doet alsof het niets voorsteld maar wat ZIJ hebben is me toch een partij verschrikkelijk en hoor je hen klagen?? :rolleyes:

6 likes

Hahahha kom een keer naar mijn familie. Mn gezin is best rustig, maar zodra Mn ooms en tantes en neven komen is het gewoon zo dat als je wil praten, je harder praat dan de persoon die al een verhaal aan het vertellen is. Dus na 5 minuten is iedereen dan aan het schreeuwen.

Heb er zelf ook last van dat ik niet weet wat een normaal volume is en mensen soms echt schrikken als ik praat “ik zit toch naast je” “je hoeft niet te schreeuwen hoor”

Het is wel altijd gezellig haha

8 likes

Ik ken iemand die heel fb vol loopt te spammen met hoe geweldig #zerowaste ze wel niet bezig is, maar ondertussen vliegt ze meerdere keren per jaar grote afstanden voor maar een paar dagen. Ze is nu ook net terug van een reisje naar familie in het buitenland voor vier dagen, vluchttijd 17 uur +. Die familie zelf (mijn vriendin) vindt het niet eens de moeite waard dat ze voor zo kort langskomt, het is niet dat het van haar verwacht wordt ofzo. Mijn handen jeuken echt als ze dan weer iets post over dat ze een ‘zero waste nomad’ is :rolleyes:

8 likes

Ben je kennis van mascha :joy:?

5 likes

De irritaties die er nu op het werk zijn.

Haha het is haar niet! Maar moest er ook aan denken idd

1 like

Krijg net een mail van ABN Amro. Uw spaarrente is veranderd: 0.03 (was 0.05).
Really?!?

2 likes

Als het zo door gaat moeten we binnenkort gaan betalen om geld op onze spaarrekening te hebben :cold_sweat:

2 likes

Haha ja ik zag laatst dat ik al €1,80 aan rente had staan, fijn!!

3 likes

Voetbal🙄
Bah bloedchagrijnig word ik er van

ik houd van knoflook
maar heb vnv zo veel knoflook door het eten gedaan, dat mijn zweet nu al begint te stinken :frowning:

2 likes

Aan mijn kiespijn die ik alleen krijg als ik iets eet. Moet morgen toch naar de tandarts voor iets anders, meteen afspraak voor dit maken. Bye bye money.

Ik heb echt geen idee. Vooral ook in de situatie die jij beschrijft. Dan schrik je toch en denk je dat er iets super ergs aan de hand is en uiteindelijk is het niks :expressionless:

1 like

Ik heb dit sinds een week in heel mijn gebit als ik iets eet, echt super irritant. Heb normaal nooit echt last van gevoelige tanden en poets gewoon met Sensodyne :face_with_raised_eyebrow:

Succes bij de tandarts trouwens!

Aan het gevoel dat er iets in mijn keel zit. Ik krijg het er niet uit ( als er al wat zit). Heb al gekeken met een zaklamp voor die amandelsteentjes, aangezien mijn amandelen een kraterlandschap zijn. Helaas niks gevonden.

Idd zijn de tijden veranderd? Vroeger mocht ik echt niet gillen van mijn moeder en nu hoor ik niks anders. Ze blijven later op en gillen om 21:30 nog buiten. Vreselijk dat ouders dat tegenwoordig blijkbaar toestaan.

5 likes