Waar erger jij je aan?

Bijna de hele coupe is leeg en toch komt een kerel bij mij in de vierzits zitten :persevere:

Ah oké. Dan is het even afzien voor je denk ik. En hopelijk klaart haar humeur eerdaags uit zichzelf wat op. Nu hopen dat ze vanavond de strijd opgeeft en toch naar binnen gaat. Succes!

Opstaan en in een andere coupé gaan zitten.

2 likes

Deze typo i.c.m. je avatar :joy: :joy: :joy:

Maar wat vervelend zeg, dat je zwager zichzelf te pas en te onpas in jouw huis binnenlaat. Ik zou ook echt not amused zijn. Goed dat je er iets van gaat zeggen! Hopelijk luistert hij daar ook naar.

3 likes

Hahaha ik heb ook teveel fantasie.
Ik zag meteen voor me hoe ze agressief "WAF :mad: " tegen haar zwager zou schreeuwen

5 likes

:nauseated_face:

21 likes

dat er op een of ander forum een of ander topic veel te groot is :mad:

16 likes

Beginnen aan onderzoek… urgh. Wat haat ik het opstellen van een onderzoeksvraag.

Wij hebben na 1.5 jaar toch maar eens een bel geïnstalleerd. Vooral voor pakketjes dat snappen jullie wel.

Ik lig ziek in een hete zolderkamer mezelf dood te blaffen hoor ik ineens die kut bel. Joeeeee ik ga NIET naar beneden. Ik heb niks besteld.

1 like

Haha oh i love it. Hoe korter hoe beter. Maar misschien ben ik gewoon heel ordi, dat kan.

1 like

Precies dit ja. Tegenwoordig moet je maar genieten en het leuk hebben en vooral snel weer doorgaan. Maar soms is het gewoon even kut en is het juist goed om die gevoelens even toe te laten.

5 likes

@Eddie Heel herkenbaar! Ik heb een vriendin die ook moeder is en al een half jaar ofzo niet gesproken, tot we vorige week samen waren met onze vriendinnengroep. Er werd niemand gevraagd hoe het ging, we hebben alleen geluisterd naar kindje deed x en oh ik had dat ook en toen deed kindje dat en oh weet je wat ook heel grappig is met kindje en nee, uitgaan hoeft echt niet meer, ik heb nu een kindje! Verschrikkelijk.

2 likes

Ik heb vriendinnen allemaal heel duidelijk gemaakt dat ik hoop dat ze niet alleen maar over hun kinderen gaan praten, zodra ze moeder worden. Tot nu toe zeggen ze allemaal dat ze dat ook absoluut niet van plan zijn.

Ik hoop maar dat mijn wens bij ze is blijven hangen nadat er kinderen geboren worden.

2 likes

Dat ik, nu ik shorts draag, door vieze mannen word nageroepen en ze opeens tegen me praten. Nee, heb geen interesse in een 70-jarige vriend.

13 likes

Mijn vriendinnen zijn gelukkig niet zo (die hebben ook een carrière enzo waar ze zich op focussen) dus hopelijk scheelt dat :sweat_smile:

1 like

Ik vind het zo irritant dat heel veel mensen blij zijn met dit weer. Ja, ik vind de zon ook heerlijk en wil ook graag mooi weer tijdens mijn zomervakantie maar dan wel in een land waarvan je dat elk jaar kan verwachten. Dit weer geeft me eigenlijk alleen maar zorgen dat de aarde gewoon verkloot is en ik vind het echt kortzichtig dat mensen nu alleen maar willen genieten en niet aan de consequenties denken.

Wilde dit eerst in het biecht topic zetten, maar toen dacht ik nee, dit is geen biecht maar een oprechte ergernis.

24 likes

Ik vind het ook stom dat er zoveel mensen zijn die vinden dat we niet moeten klagen, want ja als het koud is is het ook niet goed. Ik word zo onwijs beroerd met dit warme weer. Ik hou juist van de kou. Ik haat alleen sneeuw omdat het ov dan raar gaat doen, maar verder leef ik voor kou.

9 likes

Dat ik nog zoveel moet doen voor morgen maar dat ik nog op de bank lig.

Oh en ik heb het heet

Aan die schelle kutstemmen van mijn schoonfamilievrouwen…iedere generatie kan niet normaal praten maar tettert zich door 't leven.

8 likes

Ik zit helemaal klaar om een herhaling van ik vertrek te kijken, mijn nieuwe lievelingsprogramma sinds gister, gaat mijn vriend eerst even poepen.
Niks even, duurt een fucking half uur ik wil verdomme ik vertrek zien!

4 likes