Nou het ligt ook aan met wie je praat, ik heb gewoon paar mensen in m’n omgeving gevraagd of het gek is als iemand geen bh draagt/borsten ziet door kleding heen. Reacties liepen uiteen van ja uh nee tuurlijk niet je draagt het voor je eigen comfort toch en ja het is zo normaal als je het zelf maakt, meisjes die de hele tijd roepen dat ze geen bh dragen zijn irritant. Heb t alleen aan vriendinnen, vrienden en familie gevraagd maar in mijn omgeving vond echt niemand het gek of raar of ongepast.
Nog erger als twee bejaarden dit doen gedurende een hele treinreis. ALLES wat ze uit het raampje zien bespreken “goh veel koeien zeg.” “Ja dit is het platteland” “ja daar heb je vaak veel dieren” “ja dieren.” “Wat is daar nou gepland, kijk, zou het mais zijn?” “Ja dat zou wel mais kunnen zijn.” “Is het nu het seizoen voor mais?” “Ja ik denk het wel, er staat immers veel mais.” “Goh” “ik heb in de krant laatst wat gelezen over mais.” “Ohja?” “Ja.” en dan gewoon de heeeele tijd zo keuvelen echt kapot irritant.
ze hebben wel echt gegronde redenen hoor haha
ben in staat om gewoon stiekem verder te kijken.
Welke festivals zijn het?