https://www.ad.nl/buitenland/kritiek-op-noordpoolcruises-na-doodgeschoten-ijsbeer~a4825773/
dit is toch gvd de omgekeerde wereld mensen…
https://www.ad.nl/buitenland/kritiek-op-noordpoolcruises-na-doodgeschoten-ijsbeer~a4825773/
dit is toch gvd de omgekeerde wereld mensen…
Noooo!
Hoe bedoel je?
Dat ik vanavond meer dan 4,5 uur bezig ben geweest met patroondelen voor een rok overtrekken (aangezien ik nog aan het afvallen ben en ik het patroon wil kunnen hergebruiken), uitknippen en op de stof spelden. Wilde ik gaan knippen had ik het niet helemaal goed op de stof gespeld dus kon ik weer opnieuw. Morgen verder, heb het nu even in de hoek gesmeten haha
Ja en ook zeggen dat ze jou bellen, waardoor jij de hele dag zit te wachten en vervolgens bellen ze helemaal niet
Ik ben veeeel te vroeg bij een afspraak en nu verveel ik me dood. Er is hier letterlijk niks te doen in dat dorp
Jaa, dit is zo irritant. En dan moet je maar wachten totdat je een keer wordt gebeld.
Haaaaaaaaaat aan werken in de cloud met Word online. Alsof Word al niet erg genoeg was.
Krijg mijn online bijgewerkte document nu niet meer geopend in offline word
Waaaaaaaaa2/️:flight_departure:
️Weewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwea
Gaat het goed verder😂?
Aan de mensen van een klantenservice waar ik al een tijd mee in conclaaf ben, mijn naam consequent verkeerd schrijven. Ik heb ze nu expliciet verbeterd. Dan maar een bitch…
Echt een huge probleem, dat snap je. Maar ik word er echt gek van als ik een webpagina probeer te openen, het te lang duurt en denk laat maar. Vervolgens ergens anders op klik / terug ga en dat de pagina het dan opeens wel doet maar omdat ik al ergens anders op heb geklikt, de pagina weer weggaat.
Heb ik ook!!! Jeetje zo blij dat iemand erover begint
Nou inderdaad… Laat die dieren toch gvd gewoon met rust.
Ik heb dit ook… maar echt al een tijd. Soms klinkt het gewoon letterlijk alsof ik een spraakgebrek heb en ik merk ook steeds vaker dat mensen me echt aankijken alsof ik niet helemaal goed ben. Laatst zat ik serieus logopedie te overwegen haha
Ik erger me een beetje aan een vriendin. Als ik wil afspreken met haar dan “laat ze altijd nog even weten of ze kan”, en dan hoor ik vervolgens niets. Ik heb soms echt het gevoel dat ik er zoveel energie in moet stoppen omdat we elkaar anders niet zien. En als we elkaar zien is het altijd heel gezellig, maar het initiatief komt elke keer van mijn kant. Dat vind ik irritant.
Oh, dit heb ik ook met een vriendin. Steeds als ze ‘nog even iets laat weten’ ga ik ervan uit dat ze daar toch niet op terug komt. Zeg dan meteen ‘nee’…
Ik heb al meer dan een week hoofdpijn Niet heel heftig maar wel continue aanwezig.
Dat sinds de vakantie aangebroken is pakketjes standaard te laat bezorgd worden ugh.
Yo thanks PostNL. Blijf je de hele dag thuis omdat je pakketje tussen 11:00 en 17:00 zou komen en dat je dan om 16:30 in de app kijkt en ze het stiekem verplaatst hebben naar morgen