Waar erger jij je aan?

Dat ik over een paar dagen weer moet werken. Dont want toooooo

Ik ben op maandag altijd vrij en nu heeft mijn vriend ook vrij genomen. Gewoon zomaar. En het irriteert me. Dat is mijn dag, voor mezelf :rage:

23 likes

“Knappie”

7 likes

Oh zo herkenbaar! Mijn vriend werkt in ploegen en als hij dan de avond heeft en daar eet, dan bedenk ik al een paar dagen van te voren wat ik dan voor mezelf ga koken. (Hij lust veel dingen niet die ik heel lekker vind) En als hij dan plotseling vrij vraagt baal ik er echt van dat ik dat dan niet ‘kan’ eten.

2 likes

Dat ik weer wat kilo’s ben aangekomen. Het moet er juist af.

4 likes

Mensen die me willen vertellen wat ik moet zeggen als ik aan de telefoon ben. Ik kan niet naar twee gesprekken tegelijk luisteren.

4 likes

Ik dacht hier iets anders bij dan je bedoelt denk ik :sweat_smile:

9 likes

Mijn mama doet dat altijd als ik voor haar moet bellen. Ik vind dat zo irritant.

Het is ook irritant, 9 van de 10 keer versta ik er ook helemaal niks van.

1 like

WoW dat wist ik helemaal niet? Bizar eigenlijk! Op vakantie zag ik zoooveel meiden topless en ik merkte ook dat ik er zelf weer helemaal aan moest wennen. Dan komt het besef pas dat het bij ons zo weinig voorkomt.

Vind ik lief van die vriend, zijn bedoelingen natuurlijk in eerste instantie

Heb je dit ook tegen hem gezegd?
Lijkt me mooi om t uit te leggen

2 likes

dat ik tijdens een hittegolf weave extensions heb laten zetten

Het is mijn eerste werkdag na mijn vakantie, op kantoor is het gewoon 30°, mijn hersenen worden gekookt

En ik heb nog minder concentratie omdat ik heel de tijd aan mijn grootmoeder denk die in het ziekenhuis ligt. Ze was mee op vakantie met ons maar is heel ziek geworden (heb zelfs de ambulance moeten bellen) en is dit weekend gerepatrieerd, maar het gaat niet beter, en ze weten ook niet wat ze heeft … Kan echt huilen

1 like

Dat de wachttijden in het ziekenhuis altijd zo lang zijn. Zitten er alweer 30 minuten.

Hahaha :joy:

1 like

Aan de man die in de trein naast me zit, zit de hele tijd te zuchten en te steunen en hij ruikt muffig en ik voel me gewoon zo ongemakkelijk naast hem. Ik geloof dat hij er zo uitgaat, ik hoop het zo.

29 likes

Oh nee, wat naar van je grootmoeder :frowning: Hopelijk knapt ze weer op en krijg je snel goed nieuws. Succes nog met werken!

1 like

Dankjewel :slight_smile: We mochten wat eerder naar huis en daar nog wat verder werken dus dat is fijn. Ook uit het ziekenhuis stabiel nieuws voorlopig :slight_smile:

1 like

Lekker bbq met een miljoen vliegen om je heen.