Haha en voor dat die dingen eens droog zijn ben je een dag verder. Had er ook altijd een beetje spijt van met warm weer.
@Lula als je een ventilator hebt en die bij de tafel/eten zet blijven ze weg.
Haha en voor dat die dingen eens droog zijn ben je een dag verder. Had er ook altijd een beetje spijt van met warm weer.
@Lula als je een ventilator hebt en die bij de tafel/eten zet blijven ze weg.
Moet mezelf tegenhouden om niet elke dag alleen maar hier te posten aangezien ik me 24/7 erger. En daar erger ik me dan weer aan.
Ik erger me er aan dat het me niet lukt mijn bruine kleur bij te houden. Ik wil eigenlijk gewoon elke dag onder de zonnebank
Mensen die slenteren (die dan ook vaak in de weg lopen)
Mijn god, er rijdt hier iemand tig rondjes op zân motor en het maakt zoveel herrie. Ga lekker ergens anders op je motor rijden!!
Sidenote: Ik kwam dit weekend iemand tegen die ongeveer dat haar had en enge anabolen spieren.
Wespen tijdens de lunch. Heb honderd keer liever last van vliegen of muggen.
Ja, er komt blijkbaar een plaag. Huilen
Er vloog vanmiddag een horzel naar binnen. Het klonkt als een helicopter.
https://www.ad.nl/buitenland/kritiek-op-noordpoolcruises-na-doodgeschoten-ijsbeer~a4825773/
dit is toch gvd de omgekeerde wereld mensenâŚ
Noooo!
Hoe bedoel je?
Dat ik vanavond meer dan 4,5 uur bezig ben geweest met patroondelen voor een rok overtrekken (aangezien ik nog aan het afvallen ben en ik het patroon wil kunnen hergebruiken), uitknippen en op de stof spelden. Wilde ik gaan knippen had ik het niet helemaal goed op de stof gespeld dus kon ik weer opnieuw. Morgen verder, heb het nu even in de hoek gesmeten haha
Ja en ook zeggen dat ze jou bellen, waardoor jij de hele dag zit te wachten en vervolgens bellen ze helemaal niet
Ik ben veeeel te vroeg bij een afspraak en nu verveel ik me dood. Er is hier letterlijk niks te doen in dat dorp
Jaa, dit is zo irritant. En dan moet je maar wachten totdat je een keer wordt gebeld.
Haaaaaaaaaat aan werken in de cloud met Word online. Alsof Word al niet erg genoeg was.
Krijg mijn online bijgewerkte document nu niet meer geopend in offline word
Waaaaaaaaa2/ď¸:flight_departure:
ď¸Weewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwea
Gaat het goed verderđ?
Aan de mensen van een klantenservice waar ik al een tijd mee in conclaaf ben, mijn naam consequent verkeerd schrijven. Ik heb ze nu expliciet verbeterd. Dan maar een bitchâŚ
Echt een huge probleem, dat snap je. Maar ik word er echt gek van als ik een webpagina probeer te openen, het te lang duurt en denk laat maar. Vervolgens ergens anders op klik / terug ga en dat de pagina het dan opeens wel doet maar omdat ik al ergens anders op heb geklikt, de pagina weer weggaat.
Heb ik ook!!! Jeetje zo blij dat iemand erover begint