Waar erger jij je aan?

Haha ik dacht ook dat dat de stilte coupe was :sweat_smile:

Ik ben het over de hele lijst helemaal met je eens!

1 like

Dat de mooie plantjes in mijn tuin bijna sterven met dit weer, maar het onkruid lekker door groeit…

Ik had laatst ook een DHL klassieker.
ā€œOnder het tuinbankjeā€ stond er op het kaartje.
Gelukkig lag het pakketje idd onder het tuinbankje maar is naar de buren brengen zo februari 2017 of zo? Mag dat gewoon?

3 likes

Ik wilde vandaag ijs gaan eten maar ben gisteren bij de mondhygieniste geweest om mijn tanden te laten schoonmaken en het is nu super gevoelig.

Dat h&m er momenteel 3 weken over doet om een retours te behandelen. HALLO ik wil mijn geld terug sukkels.

Dit is zo kut. Nou kan je niet eens tegen mensen zeggen dat ze hun bek moeten houden omdat ze het recht hebben om hier zacht te praten. Iedereen weet dat als je dit tegen een paar corpsballen of huishoudbeurstypes zegt, ze altijd maar drie minuten zacht praten voordat ze over gaan op hun normale gekrijs.

1 like

Ik weet even niet meer welke bezorgdienst het was, maar mijn vriend had eens Nike ID’s besteld (dus vrij prijzig) en toevallig waren we een paar dagen weg toen het pakket bezorgd werd. Toen heeft de bezorger een briefje in de bus gedaan dat we niet thuis waren. Onze voordeur grensde pal aan de stoep en het was een rijtjesappartement in een smalle straat (met ook aan de overkant bewoners). Mijn fiets stond voor ons huis geparkeerd en waarschijnlijk heeft hij het pakketje met de Nikes even op mijn bagagedrager gezet om het briefje te schrijven. Hij is alleen vergeten het pakket weer in te laden. Toevallig komt mijn buurvrouw EEN DAG LATER haar woning uit en ziet dat pakje op mijn fiets staan en dat het voor ons is. Dus die heeft het pakje binnen voor ons bewaard.

Die Nikes hebben dus MINIMAAL EEN DAG op mijn bagagedrager gestaan, op een stoep waar veel mensen lopen, in Rotterdam. En het stond er een dag later nog, hoe groot is die kans? En lekker slordig van die bezorger…

3 likes

Dat een vriendin boos is omdat ik niet mee wil zwemmen. Het ging ook echt zo van ā€œik wil zwemmenā€. Hallo we zijn geen 15 meer?

5 likes

Zeg gewoon dat je je door haar getetter niet kunt concentreren en je niet fatsoenlijk kunt werken.

1 like

Ja! :scream:

Jezus Christus wat een gare, zeg gewoon dat ze dr klep moet houden

1 like

Ik vind dat lief.

1 like

Onze hond denkt dat m’n vader ā€˜de baas’ heet, m’n moeder ā€˜het vrouwtje’, m’n broertje ā€˜kleine baasje’ en ik ā€˜het meisje’ :joy:
En het enige waarvoor hij de mand uit komt is als je zegt ā€˜daar is het meisje!’, dan staattie kwispelend voor de deur te wachten :stuck_out_tongue:

18 likes

Postkantoor waar al mijn pakketjes worden afgeleverd doen altijd echt zo alsof ze mij een enorme dienst verlenen dat ik daar mijn pakketjes mag komen afhalen. Verder verstuur ik ook wel 1-2 keer per week iets en gisteren vroeg ik voor een stukje plakband en moest ik daar 0,20 cent voor betalen :roll_eyes:

2 likes

Klantenservicemedewerkers die mij niet laten uitpraten.

Haha precies dit! Bij mij vroegen ze laatst of ik de pakketjes gewoon thuis kon laten afleveren want dit was zo veel moeite voor ze. Que???

Aan die k*thuizenmarkt hier en dat anderen jouw lot in handen houden

1 like

@Sabr @anon44204370 ja geen idee. Ik had het ook expres naar het afhaalpunt laten sturen dus ze zeiden dat het irritant was dat er veel pakketjes met hetzelfde adres binnenkwamen (hun eigen adres van het pakketpunt dus). Ik dacht ook echt van ja jeetje jullie kiezen hier zelf voor.

1 like

En mensen die nog lang niet halverwege de band zijn maar die koste wat kost een beurtbalkje moeten pakken. Staat er iemand voor ze? Ah joh, leun je toch gewoon lekker tegen ze aan met je vieze lichaam, om jezelf vervolgens over de band te draperen. ALLES VOOR HET BALKJE!

Jezus man, als het goed is mag je steeds een stapje naar voren doen en kom je, tada!, vanzelf bij het balkje.

8 likes