Waar erger jij je aan?

De 17 jarige kleuter hier in de straat draait weer tering harde muziek. Constant stukjes. Geen volledig liedje en ook allemaal muziek waar ik niet van hou. Op standje 100 want dat is stoer en hij heeft een draaitafel.
Zet dat ding gewoon zachter of koop een koptelefoon. Irritant figuur man. Zijn ouders vinden het allemaal o zo leuk. Ik kan hier buiten geeneens een gesprek voeren zonder half te moeten blèren.
Hoop dat dat ding ontploft of dat hij doof is. Tis iedere dag hetzelfde verhaal

Haha dat doen ze hier ook. Laatst had ie een feestje. Echt iedereen krijsen om boven de muziek uit te komen. Hoorde wel 10x achter elkaar HEH WATTE? WAT ZEG JE NOU? En ondertussen werd de muziek nog wat harder gezet.
Maar blijkbaar leggen ze zelf de link niet

1 like

Ik had een afspraak om 18:30, daar is een collega voor middag-avond gaan werken omdat ze er bij moet zijn en normaal altijd ochtend-middag werkt en nu is die kerel te laat.
Ja, pas 2 minuten, maar 18:30 is 18:30, niet 18:32 en zeker niet 18:33.
Als nu blijkt dat ze voor niets middag-avond is gaan werken en hij helemaal niet meer komt (dat denk ik dan gelijk he) word ik echt zo pissig :rage:
We hebben vet veel werk en voorbereiding aan zijn komst. Omg ik word echt steeds bozer. 18:34 nu al.

18:36. Hij is er. Etterbak. Jouw tijd is niet belangrijker dan de mijne :rage:

3 likes

Dat al die leuke wikkeljurkjes er door mijn ““vormen”” meteen zo retro uitzien. Ik háát retro kleding.

7 likes

Ik kan ze nooit aan omdat ik er altijd zo’n enorme inkijk van krijg tussen mijn tetten :cry:

4 likes

je avatar ook :ok_hand:t2:

1 like

Ik ook maar dat vind ik dan weer niet zo erg :biggrin:

1 like

Dat ik een melding kreeg van Zara dat iets wat ik wilde hebben weer op voorraad was, binnen 2 minuten gekeken en toen was het alweer uitverkocht…

Ik heb heel veel maandverband (wel 50 stuks) wat ik niet draag omdat het niet lekker zit of te klein is of wat dan ook. Ik had aan de beheerdster van een weggeefgroep gevraagd of ik dat online mocht zetten maar om geen discussie te ontketenen zou zij het wel doen. Morgen ga ik verhuizen en ze heeft de advertentie nog steeds niet online gezet. Ik wil het echt niet weggooien want ik vind het zoo zonde maar ik kan er gewoon niks mee?

Naar een blijfvanmijnlijfhuis ofzo? Of een huis voor tienermoeders? Leger des Heils? Denk dat ze het daar wel willen :relaxed:

Ik kan met de vrouwenopvang geen contact krijgen. Het leger des heils was inderdaad mn laatste optie, maar ik weet ook niet waar ik dan precies moet zijn. Bij de kringloopwinkel? Of echt bij het korps?

UGh de buurman heeft de sleutel van Mn ouders huis waar ik nu ben, aangezien ze op vakantie zijn. Hij paste eerst op de kat, omdat ik nog ergens anders was. Maargoed, nu ben ik er. Liep ik net in de tuin, zegt ie dat ie binnen is geweest omdat de planten in de tuin er zielig uitzagen en hij ook de kat heeft gevoerd, HALLO BEN GEEN KLAPIDIOOT IK KAN DAT ZELF WEL. Mn ouders vinden dit overigens prima.

Maar ik heb dus een asbak in de tuin staan en die heeft ie sowieos gezien en das kut want Mn ouders weten niet dat ik rook en dat gaat ie sowieso vertellen. Dat weet ik omdat ie me volgende op insta en altijd Mn stories bekeek toen ik op reis was en Mn moeder dan me appte daarover omdat ze het grappig vond en Mn ouders hebben geen insta en ze zei dat hij dat vertelde. Heb m geblokt, maar dat van dat roken gaat ie sowieso zeggen. En ok geen ramp, maar niet chill, schaam me er al genoeg voor.

Ben t zo tering zat. Ik ben 27. Laat me godverdomme eens met rust. Niet alleen hij maar de hele tyfusbuurt hier, rook alleen gebukt op het dakterras waar niemand me ziet/ruikt omdat iedereen hier echt ZO FUCKING BEMOEIZUCHTIG IS. “Je bent wel laat op” “zo laat nog wakker?”

HOU JE BEK ALLEMAAL

17 likes

Dat ik niet kan slapen en wel geteld afgelopen dagen maar 3 uurtjes heb geslapen.

is het een vrouwtje? Ik heb het idee dat katers vrouwen graag kiezen en katten mannen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Hier was het altijd overduidelijk dat met 4 mensen in huis 2 M en 2V en op verjaardagen dat de katers als het even kon vrouwen boven mannen verkozen :stuck_out_tongue:

Ik heb alleen katers :two_hearts::two_hearts:

5 likes

Ik ook. Echt een luxe, altijd knappe mannen in mijn buurt die mijn aandacht willen hebben. :heart:

4 likes

Dat mijn Zalando bestelling nog steeds niet binnen is want ik wil die schoenen zaterdag aan

Heel slim!!!