Nou inderdaad… Laat die dieren toch gvd gewoon met rust.
Ik heb dit ook… maar echt al een tijd. Soms klinkt het gewoon letterlijk alsof ik een spraakgebrek heb en ik merk ook steeds vaker dat mensen me echt aankijken alsof ik niet helemaal goed ben. Laatst zat ik serieus logopedie te overwegen haha
Ik erger me een beetje aan een vriendin. Als ik wil afspreken met haar dan “laat ze altijd nog even weten of ze kan”, en dan hoor ik vervolgens niets. Ik heb soms echt het gevoel dat ik er zoveel energie in moet stoppen omdat we elkaar anders niet zien. En als we elkaar zien is het altijd heel gezellig, maar het initiatief komt elke keer van mijn kant. Dat vind ik irritant.
Oh, dit heb ik ook met een vriendin. Steeds als ze ‘nog even iets laat weten’ ga ik ervan uit dat ze daar toch niet op terug komt. Zeg dan meteen ‘nee’…
Ik heb al meer dan een week hoofdpijn Niet heel heftig maar wel continue aanwezig.
Dat sinds de vakantie aangebroken is pakketjes standaard te laat bezorgd worden ugh.
Yo thanks PostNL. Blijf je de hele dag thuis omdat je pakketje tussen 11:00 en 17:00 zou komen en dat je dan om 16:30 in de app kijkt en ze het stiekem verplaatst hebben naar morgen
Dat had ik laatst ook, word je vrolijk van.
Omg ja! Mijn ventilator zou vandaag komen tussen 15.00 uur en 17.30. Om 15.30 zag ik dat hij morgen komt tussen 16.00 en 19.00.
Ik ben er morgenavond niet en ik kan geen tijd of adres aanpassen.
Naaiers toch!!
Samenvatting: mensen in het OV
Boodschappen doen en de irritaties daarvan. Het lijkt soms net een theekransje voor sommige mensen. Hoezo aan de kant gaan? Ik vroeg 3x (!!) aan iemand of ik er langs mocht omdat ze middenin het gangpad stonden, maar nee geen reactie. Vervolgens knalde ik mijn boodschappenkar tegen haar kar aan zodat ze weg werd geduwd. “oh hihihi sorry hoor” .
Of mensen die, terwijl je je eigen boodschappen nog op de band zet, zelf hun zooi er al op gaan leggen. Hallo, zie je niet dat ik nog bezig ben?
@Xiomara @MrsCarr DHL PostNL, ze flikken het allemaal. Of je was ‘niet thuis’ of het pakket blijft om onverklaarbare reden in het sorteercentrum liggen. Wat is het probleem. En je bent gewoon afhankelijk van deze partijen want de verzenders bieden geen alternatieven aan.
It’s a trap!
Ik had dit laatst ook in de supermarkt. Ik was de enige aan de kassa en was letterlijk mijn mandje nog aan het uitladen en zo’n kerel begint al zijn spullen erop te leggen waardoor er geen plek meer was voor die van mij. Dus ik schuif dat van hem steeds weg om ruimte te maken voor mijn spullen, maar hij bleef maar doorgaan? Meisje achter de kassa keek ook heel raar. Pas toen ik mijn mandje leeg had zei hij: ‘oh sorry, huhuhu, had het niet gezien’. HOE DAN? Hij keek me een paar keer recht aan toen hij het deed. Echt mensen zijn raar…
Mensen.
Net een rondje gaan hardlopen. Heeft mijn app hem niet geregistreerd.
Alles voor niks.
Ik kan mijn honger heeeeel lang uithouden maar als ik dan eenmaal ga eten blijf ik eten en trek houden. Elke keer weer baal ik dat ik in eerste instantie was gaan eten
PostNL (zoals wel vaker). M’n pakket zou vanavond bezorgd worden. Staat er ineens dat m’n adres niet klopt en dat het pakket retour afzender is gegaan. Volgens mij heeft mijn pakketbezorger er al een tijd geen zin in want het is de laatste tijd alleen maar drama met pakketjes.
Ja ik heb het gemerkt. DHL was al 2x verplaatst en echt last minute update kreeg dat het niet bezorgd ging worden. Gelukkig ging vandaag wel door tijdperk van 11:00 tot 14:00 was hij er 14:03. En PostNL tijdperk was 14:00 tot 16:00 bezorger was er 17:39 wtf?! Vorige week waren ze ook al ander half uur te laat. Volgende keer ga ik niet meer thuis blijven!
Over pakketbezorgers gesproken. Ik kreeg laatst een kaartje in de bus dat er was geprobeerd een pakket bij me te bezorgen, maar dat ik niet thuis was. Een aantal telefoontjes en een boel gedoe later bleek dat het pakket niet voor mij was, maar voor iemand anders (zelfde huisnummer en bijna dezelfde straatnaam). Goed, kan gebeuren.
In de tussentijd (voordat al die telefoontjes plaatsvonden) had ik een contactformulier op de site van die pakketbezorger ingevuld. Pas na al die telefoontjes kreeg ik een reply op dat contactformulier, dat het pakket bij de juiste persoon was afgeleverd. Met bij de e-mail een bijlage, met daarin alle gegevens van de juiste ontvanger. Naam, adres, e-mailadres etc. Superraar. Ik heb teruggemaild en ze gewezen op de AVG, maar heb vervolgens helemaal niets meer van ze gehoord.
Niet echt per se een ergernis (nou ja eigenlijk wel) maar vooral zo slecht dat zij zo met hun klantgegevens omgaan.
De ergernissen hierboven kan ik me helemaal voorstellen. Ongelooflijk dat dat soort dingen keer op keer mis lijkt te gaan bij PostNL en DHL, ik hoor zulke verhalen echt zo vaak.