Waar erger jij je aan?

Aan mijn verkoudheid of misschien wel hooikoorts.
Ben al een tijde snotterig. Iedere ochtend zijn het wel gele stukken snot (TMI) die ik eruit snuit.

Ik word bijna agressief van dit lilleke liefdeskind van een motor en scooter :mad:. En ik heb helemaal niets met motors en scooters

28 likes

Ik vind het zo kneuzig, zo’n volwassen vent op een driewieler. Vaak hebben ze ook zo’n helm met duivelsoortjes op hahaha, echt geen porum, ik zou me doodschamen.

14 likes

Mijn vader heeft zo’n ding :joy:. Hij was de files zat haha.

3 likes

Ja er zijn ook modellen waar je met alleen een autorijbewijs op mag rijden, dus die mensen hebben vaak geen idee van het gebruik van de weg als motorrijder!

Ik bedoel deze:

Op de site staat: “De Boxer V8 van ROOF is een stoere helm die zeer populair is bij de nakedbike, custom en chopper rijders. De helm dankt zijn stoere uiterlijk voornamelijk aan de zogenaamde “duivelsoortjes”. Zodra het kinstuk volledig open staat steken de rode clipjes van de drukknopen omhoog en vallen gelijk op."

Het zijn clips, maar het moet lijken op duivelsoortjes.

5 likes

Ik stel me voor dat iemand dan vet cool loopt op te scheppen dat ie een motor heeft gekocht en dat ie lekker gaat toeren. En dan is het dit… Dikke teleurstelling

1 like

Aan mensen die klagen over dat hun beroep zo zwaar is… omdat ze niet de hele tijd kunnen zitten. Serieus🙄

1 like

Oké en bye bye kies dus. Fucking matig en kut dit. Ik mis al een kies :cry: maar is volgens de tandarts beter om hem eruit te halen dan een zenuwbehandeling want ze kon niet garanderen dat het dan goed bleef gaan en dat is 10x zo duur en heb ik toch geen geld voor. Kan wel janken.

Gelukkig zijn wel de vlekjes op mijn tanden weg die waren ontstaan tijdens het gekots de laatste tijd. Daarvoor ging ik ook heen.

Omg, ik heb een collega die Nederlandse is maar gedurende haar leven veel in het buitenland heeft gewoond, waaronder in de USA (nee, het is niet Mascha hihi). Zij heeft wel weer terug hier in Nederland gestudeerd, en spreekt gewoon vloeiend Nederlands, is haar 1e taal etc. Haar baas is ook Nederlands (echt Hollandser dan Hollands kan gewoon niet zeg maar).

Maar ze spreken Engels met elkaar. Vind het zooooo aanstellerig/cringy.
Doe even normaal zeg. Zeker die baas spreekt echt Engels met een vet Nederlands accent.
Nu werk ik wel een werkveld waar veel niet-Nederlanders werken dus het niet ongewoon om op onze afdeling Engels te spreken, maar dan met niet-Nederlands sprekende mensen!!!

15 likes

mijn buren zijn doof, ofzo
constant hoor ik geluid van de tv of muziek, van dat gemoffelde geluid, super irritant
heb al een x geklaagd, ging goed voor 1 dag…

1 like

Nou, echt vet Amerikaans is het niet (gelukkig haha), maar gewoon heel neutraal ofzo? In ieder geval hoor je aan haar niet dat ze Nederlandse is.
En dat je af en toe wel eens verder gaat in Engels kan ik me wel iets bij voorstellen, maar zij spreekt dan het ene moment Nederlands met mij en dan Engels met haar baas bijvoorbeeld hahahahaha.

Girl :roll_eyes: en van die baas vind ik het eigenlijk nog cringier.

Ik had vaak paniekaanvallen waarbij ik draaierig werd en had dan de angst om flauw te vallen. Nu was ik daar zelf aardig overheen gekomen en bijna geen last meer van gehad maar op vakantie begint het weer op te spelen :frowning_face: door de hitte in de steden blijf ik duizelig en dus angstig. Echt shit dat dit de vakantie beïnvloed.

Maar doen ze het dan niet uit beleefdheid naar je niet-Nederlandse collega’s?

3 likes

Wat vervelend zeg… Helpt het om het wat rustiger aan te doen op vakantie? De hitte kan erg benauwend zijn, misschien kun je wat extra water drinken, een petje opdoen en tegen de mensen met wie je reist duidelijk aangeven wat je nodig hebt wanneer je een paniekaanval voelt opkomen. Laat het je mood niet verpesten, je bent ooit over die paniekaanvallen heen gekomen en nu zal het je dus ook wel lukken!

Dank voor je lieve berichtje! Ik ben de vakantie begonnen met een blaasontsteking en heb elke nacht slecht geslapen dus vermoed dat dat wel mee heeft gespeeld. Zat de laatste paar dagen in een kustdorpje en daar voelde ik me 10x beter. Vlieg zaterdag weer terug maar met de hittegolf in Nederland is het wel iets om rekening mee te houden. Want volgens mij is het hier nu koeler dan daar :sweat_smile:

1 like

Nee joh, is juist cool, kijk maar naar Emma Peel!

4 likes

Nee, gewoon echt onder elkaar, bijv. als ze samen op de gang even staan te praten dan hoor ik dat!

Weird!

Ik zie nu echt voor me dat het zo’n situatie is die ooit toevallig is ontstaan ( baas wist niet dat ze Nederlands was) en nu is het super awkward maar houden ze het vol omdat ze denken dat het anders nog ongemakkelijker gaat worden :grin:

5 likes

Haha ja maar dat is dan toch meer omdat zíj cool is denk ik!
Ik draag het voortaan maar gewoon in een inieminiestaartje tot het weer wat kouder wordt, over 3 maanden.

1 like