Waar erger jij je aan?

Dat mijn moeder nu al twee keer half vragend heeft opgemerkt dat mijn vriend en ik altijd wel erg vroeg gaan slapen op zaterdag wanneer we hier bij mij thuis zijn.

MENS WAT DENK JE?!
Je weet heus wel dat we gaan seksen/neuken/wippen/ naaien/forniceren/copuleren/vrijen/horizontaal de limbo doen/ etc.

Gewoon vieze geile ordinaire seks.

Wil je nu per se dat ik dat ga benoemen?! :mad: :mad: :mad:

27 likes

Ja daar zit ik ook aan te denken:

Hey mam! Wij gaan ff vies hard ketsen! Veel plezier met tv kijken.

Misschien staat mijn moeder al te lang droog en is haar enige verzetje op het moment mijn seksleven.:cautious:

Ok dit heb ik niet gezegd.

10 likes

Dat ik het tattoo topic niet kan vinden.

Nou nee, en dat zeg ik ook niet. Maar ze veroorzaken zelf toch verwarring door het te hebben over een ontvangen bedrag van 0 euro? Ik kan best lezen maar ik snap dat veel mensen er geen bal van begrijpen.

1 like

Dat kan ik wel begrijpen. In ieder geval bedankt voor het uitleggen hier :slight_smile: (niet sarcastisch)

2 likes

Een collega is op een gender reveal party, en ik beleefde de hele avond via insta stories. Nou toen kwam het moment dat ze de ballonnen gingen doorprikken, maar m’n collega had er al een tekst bij gezet: it’s a boy :blue_heart: Hallo?! IK WILDE DE BALLONNEN AFWACHTEN. Spoiler, het hele moment verpest :roll_eyes:

11 likes

@Xiomara WOZ waarde kun je oine bekijken via https://www.wozwaardeloket.nl
Kun je meteen zien wat de waardes van je buren zijn. Kan heel interessant zijn.

1 like

Mijn ouders. Vriend en ik hebben de tuin helenaal opgeknapt, van een halve bouwput tot echt een prachtige tuin al zeg ik het zelf, en de hele buurt is al langsgeweest maar mijn eigen ouders hebben geen tijd. Ze zijn zeventig en een bezoekje huisarts betekent voor hen de hele dag bezig. Ik had echt gehoopt dat ze niet zo kut zouden zijn en even wilden komen kijken naar iets waar ik heel trots op ben, maar misschien os deze ergernis meer voor mezelf dat ik toch weer wat verwachtte.

3 likes

Volgens mij - tenminste, ik heb 't wel eens gedaan - kan je die terugbrengen naar de servicebalie van de NS (op de grotere stations) en dan kan je je geld terugkrijgen. Mij is dat wel eens gelukt. Vervelend zoiets, want het is niet een klein bedrag (dan nog zou het zonde zijn natuurlijk).

1 like

Dat mensen altijd zo hysterisch/aggressief doen naar insecten
 :unamused:

Ze doen je niks (9 van de 10x)en hoeven echt niet kapot. Laat ze gewoon lekker hun ding doen of zet ze buiten met een papiertje en een glas?

20 likes

Dat het naast mijn schaamlippen ergens is gaan schuuren. En ik ben ongesteld 3n zitten doet gewoon pijn. Aarghhh

hoe zoek je dan?

11

Dat de mango die ik nu heb geschild en in de blender heb gegooid nog niet rijp is. Eigen schuld, ik had het moeten checken alvorens ik een mesje tevoorschijn haalde.

IT’S A TRAP!!!

1 like

Mensen die voordringen in de rij en als je er twee keer iets van zegt gewoon doen alsof ze je niet horen :triumph: .

1 like

Bij mij wel gewoon? Eerst krijg je een mail dat je pakket het magazijn heeft verlaten en 1 of 2 dagen later een mail dat het echt naar je onderweg is inclusief t&t waar je op kunt klikken. Bij die laatste mail zit ook je kassabon enzo

1 like

Oh en ik erger me er echt aan dat mijn moeder niet snapt dat ik oud genoeg ben om eigen keuzes te maken en te doen en laten wat ik wil. Ik ben 28 ja, geen 3. Meerdere mensen die het haar hebben proberen uit te leggen incl mijn vader maar het gaat er echt niet in. :angry:

2 likes

Misschien heeft @praline nog niet genoeg posts om de Members only-topics te zien?

2 likes

Mensen die interessant doen met Engelse teksten op instastories, maar constant grove fouten maken. Hou het dan lekker bij Nederlands, Henk. Pareltje vandaag: finally, beer aloud
(allowed denk ik?)

12 likes

ahja scherp! hier kun je er meer over lezen @praline

2 likes