Waar erger jij je aan?

Heb je geen haak op de deur? Of kan je de sleutels niet van binnen in het slot steken, dan kan je het ook niet meer van buiten openen.

Of geven aan een AZC?

1 like

hahaha toen mijn vriend en ik deze reclame zagen keken we elkaar aan en zeiden ‘we nemen wel een extra kat’

1 like

Je kan op je verjaardag wel een gratis tompouce halen bij de Hema als je daar een account hebt :joy:

Oja en gefeliciteerd! :tada::tada:

Dat zou wel lullig zijn want mijn vriend moet ook nog thuis komen. Ze moeten gewoon wegblijven ksssttt

Je kan hem even een berichtje sturen om hem te informeren, dan kan hij bellen of voor dat hij thuis komt even appen. En dan kan jij ondertussen ontspannen liggen zonder je zorgen te maken dat zijn ouders plotseling voor je neus staan.

I’ll take the risk. Vriend komt rond 5 uur thuis. :joy: in elk anders geval met +2 uur had ik dit wel gedaan. Maar nu voor die 20 minuutjes niet. Maar goede tip voor de toekomst… al hoop ik dat ik dan die kut sleutel terug heb.

1 like

Iemand stuurt me constant foto’s van de thermometer in de auto. Laat me met rust met je geklaag over de warmte mens. Hier is het net zo warm dus je hoeft me niet te vertellen dat je auto aangeeft dat het 38 graden is.

2 likes

Ze hebben een bestemming gevonden!

1 like

Dankjewel dat je me de slappe lach hebt bezorgd (ik verslikte me in mijn drankje) :joy: :joy: . Ik zie het dan ook helemaal voor me dat die ouders dan trots staan toe te kijken hoe hun knappe jongen/meid dat Helemaal Zelf kan.


@Cadeaupapier Door jouw post moest ik denken aan een gesprek dat ik vandaag met mijn vriend had. Hij zei dat iets ‘cool’ was en vervolgens zei hij heel bedenkelijk dat je met dit weer niet van ‘cool’ kunt spreken. Dus ik stelde voor om in plaats daarvan ‘lit’ te gebruiken en toen zaten we (allebei 30+) trots naar elkaar te grijnzen omdat we weten welke woorden de jeugd tegenwoordig gebruikt en omdat we ons taalgebruik afstemmen op de temperatuur. Heerlijk om deze stompzinnige humor met iemand te kunnen delen.

11 likes

Dat we voortaan in een wereld zitten waarin zelfs tags worden gegooid op lippen en borsten op instagram met waar ze die te danken aan hebben.

Arme jonge meiden van nu :heart:️. Als ik op die leeftijd zo vaak dagelijks op social media geconfronteerd werd met al dat neppe gedoe zou ik nog onzekerder zijn geweest toen

18 likes

Aan mijn onzekerheid en dat ik daar gek van word.

1 like

Ik word bij nader inzien eigenlijk gewoon echt gek van de wereld van nu van het zien en gezien worden
Bah zo oppervlakkig. Ik wil back to basic
Basic bitch

17 likes

Dat ik pas morgen m’n weekendje weg kan beginnen omdat de treinen niet rijden. Zo kut. Ik voelde me eerst te beroerd om te reizen, maar ik was er helemaal klaar voor, sta ik daar met m’n bagage op het station en dan rijdt de trein niet. Toen ik vlak ervoor nog keek, zou 'ie gewoon nog rijden. Ik baal er echt van, ook tegenover m’n zus want nu ben ik er morgen pas… Het is echt niet mijn dag vandaag

wat kut. waarom gaat ie niet dan? :weary:

<3 jouw titel onder je naam

3 likes

Een defecte trein en er was al een storing…

Ja :heart:️ :point_up_2:t3: Hoe cool

4 likes

zo irritant als je daar met 35 graden en al je shit staat man
hopelijk heb je nog een chille avond vandaag !

1 like

Ah lief van je, ja ik ga maar vroeg slapen en dan morgen de eerste trein pakken