Ah lief van je! Sterkte met en na de operatie
Ja had ook al gekeken bij de Hema, maar daar waren alleen van die hele dikke (wel fijn voor de winter, maar nuā¦) Thanks!
Kijk bij de Jysk! Niet echt de eerste plaats om aan te denken bij een badjas. Maar ik weet dat ze er daar best veel hebben.
Er werd dus net aangebeld, maar toen ik bij de deur kwam stond er niemand. En het is een afgesloten flat waar ik woon, dus ik vraag mij echt wat wie/wat dit was.
Aan mensen die hun winkelwagentje of kinderwagen pontificaal midden in het gangpad zetten in de supermarkt, zodat ik er niet meer langs kan met mijn mandje.
Ok het was dus een of ander Nuon mannetje.
Ja, dan vind ik je ook wel een loser ja
In Rome (maar in meer steden is het zo) aan al de toeristen die ondanks bordjes die vragen om je te bedekken tijdens kerkbezoek, tóch in hotpants/croptop/blote schouders die kerk in gaan. En het zijn er veel. Hoeveel moeite is het om even een omslagdoek mee te nemen in je tas en je gewoon aan de regels te houden. Dat iets voor jou geen heilige plaats is en dat jij het wel vind kunnen betekent niet dat het kan en dat het niet voor anderen wel een heilige plaats is die je dient te respecteren door je gewoon te bedekken.
Ik kon er ook te hard van genieten dat er een paar van deze mensen bij de sint Pieter geweigerd werden terwijl ze al een uur in de brandende zon in de rij hadden gestaan. Slechte eigenschap van mij.
Wat stom zeg. Tinder is ondertussen toch al redelijk ingeburgerd?
Mijn vriend en ik kennen elkaar ook via tinder, inmiddels al bijna 3 jaar samen en super happy
Dit geeft me vertrouwen in Tinder! Ik zal doorzetten. Kaf van het koren etc.
Ik was laatst in gesprek met een volwassen persoon die de hele tijd naar haar moeder refereerde met āmamaā. Dus bijv.: ja en ik ga zondag lekker met mama thee drinken. En mama heeft laatst ā¦
Dan lijk je net een klein kind. Vond dat echt irritant.
OMG WEER die debiele reacties op de fb-pagina van Amsterdam durft te vragen!!!1
De Vraag: waar kan ik een lekkere uitsmijter eten, niet al te duur
Antwoord: zelf makenā¦
permaban als ik daar de admin was hoor
Ik moet iets regelen, moet het voor dinsdag weten en gewoon niks of niemand werkt mee. Tis echt iedere keer hetzelfde. Hoe moeilijk is het ook om gewoon even terug te appen of te bellen. Sjezus man
Heb je je badjas inmiddels al. Ik heb deze week een grijze zachte bij de primark gehaald. Wel een half lange tot over mn billen.
Ik moest hier vanmiddag ook nog aandenken! @Vladimir ik zag bij de blokker een (mint)groenige badjas van dunne stof.
Ik kan me daar ook zo aan ergeren! Laatst ook in een groep waar ik lid van ben:
Vraag: āWeet iemand een goede sportschool hier in de buurt?ā
Antwoord: āJa! Je kunt daar alles doen wat je wilt. Hardlopen, schijnboksen, opdrukken⦠Het heet * naam park hier in de buurt *ā
Dit soort reacties vind ik zo zelfvoldaan overkomen. Bah.
Heb ik dit al eens gedeeld?
- mijn buren die iedere dag het gras water geven en hun badje opnieuw vullen (doen ze als het donker is dus ze weten denk ik dondersgoed dat ze fout bezig zijn)
- iedere dag bbqāen waardoor ik in de stank zit zodra ik het raam open zet
- SCHEER/wax-strip RECLAMES. ātussen waxbeuren in staat je leven stilā ⦠gewoon nee? en also van die dunne meidenbenen zonder haren scheren maakt niet echt veel indruk ofzo he? En waarom moet ze er daarbij uit zien alsof ze in een ruimte-clip van david bowie ofzo meespeelt (die reclame waarin dat meisje zoān mega kort strak zilveren broekje aanheeft). stahpā¦
Ik ben zoo ziek gister niks aan de hand en nu al sinds vanochtend ziek, heeeel zwak, overal pijn en duizelig. Ben ondertussen ook zo boos op mezelf omdat ik zo vaak ziek ben, 1 flinke week per 2 maanden denk ik!
Aanvullende ergernis; buren die zien dat je was buiten hangt en zonder iets te zeggen of waarschuwen de barbeque aanzetten