Waar erger jij je aan?

met een beetje geluk is het ook nog eens koeler + voel je je beter : )

1 like

Dat ik al sinds vanmiddag een tintelende arm heb… Zo mega irritant.

Ik erger me aan mijn vriend, maar vooral aan mezelf. Hij gaat vanavond met een vriend van hem naar de bloedmaan kijken en fotograferen. Ik wil ook mee pfff. Hij weet dat ik dat soort dingen ook interessant vind, maar als hij mij erbij had gewild had hij mij wel meegevraagd.

Ik snap hem wel; hij en ik zijn de afgelopen veel samen geweest. Nu wil hij alleen met een vriend chillen. Ik moet het gewoom loslaten en zelf naar de bloedmaan gaan kijken

ik merk dit echt in mijn omgeving: het 18 jarige zusje van mijn vriendin wil haar lippen op laten spuiten. prachtige meid is het…

@Enthusiasm wat cool die titel! Ik wil ook!

2 likes

Dat ik iemand leuk begin te vinden terwijl ik dat juist niet wil. Ok ik moet nu gewoon stoppen met dagdromen en hem gewoom vergeten.

1 like

Ze wilde vast geen ruzie me met je :joy:

1 like

Hallooo zoveel mensen vandaag ineens met een titel wat is ditttt

@Enthusiasm love de basic bitch

2 likes

Ja veel mensen die opeens regular zijn!
Ik heb wel de badge regular ontvangen maar titel nog niet ontvangen. Ach nergens om druk over te maken. Het is maar een tweede regel onder een naam toch :slight_smile:

Edit: zeg ik met de naam regular onder m’n naam.

3 likes

Haha deze is mooi ja :joy:

1 like

Ik heb gisteren Indisch gegeten en nu stink ik naar Indisch eten, alsof ik uienchutney zweet.

Ik ben al twee keer onder de douche geweest maar de geur blijft :nauseated_face:

3 likes

Ik ging net blauwe bessen plukken bij een bedrijf waar je gewoon zelf mag plukken en dan per kg afrekent maar mijn god wat een lui. Er komen daar heel veel duitsers maar ondanks dat ik Nederlands praatte lulden de mensen Duits tegen mij. En het leek ook net een werkkamp want de “toezicht vrouw” brulde alsof ze commandant eerste klas was. Lekker klantvriendelijk

Oh en iedereen kreeg een struik toegewezen maar een of andere Poolse vrouw kwam gewoon mijn struik inpikken en alle dikke bessen eraf trekken :angry:

Maargoed wat ik dus echt bizar vind is dat ik in Nederland gewoon Duits aan word gesproken terwijl ik ook nog overduidelijk Nederlands praat en dat ook meerdere keren aangaf. Dat duitsers zich maar een keertje aanpassen. Of Engels praten ipv altijd maar Duits doorlullen en er van uitgaan dat iedereen zich aanpast

Tot zover mijn bessen pluk avontuur. Over en uit.

7 likes

Dat ik in de stad ging kijken of er leuke jurkjes zijn. Maar die zijn er dus niet :frowning:

Op welke lijn? Die in Limburg hebben een Stiltecoupe vooin of achterin de trein

1 like

Ik heb echt al heel het weekend gedoe op de Maaslijn. Steeds is er wel een seinstoring. Iemand ooit al geld terug gevraagd bij Arriva, gaat dat een beetje soepel?

Aan de buurvrouw. In ons appartement ligt onze slaapkamer naast de woonkamer van de buurvrouw. Haar tv hangt dus aan de muur tegen onze slaapkamer aan. Ze heeft de tv altijd super hard staan omdat ze slechthorend is en ik erger me er zo erg aan dat ik kan horen wat ze op haar tv kijkt. Mijn vriend zegt altijd dat ik er niet naar moet luisteren maar dat doe ik dus wel altijd. Oh ja meestal staat de tv ook nog aan tot een uurtje of 12/1 uur.

1 like

Ze heeft de tv net uitgezet! :tada:

1 like

aan een kindje dat hier in de buurt echt elke ochtend loopt te bleren/huilen. Elke ochtend om 7:00 is het mehhhhhhh. van dat zeikerige geschreeuw. hou op

Ik word bang van jouw berichtje. Ik zat gisteren nog aan mn vriend te vertellen dat ik er tegenop zie dat ik 3 weken in t huis van mn ouders moet bivakkeren vanwege de hond en alle andere dieren maar dat mn oudoom en oudtante ook iedere dag komen en als ik dan wat rommel laat staan of liggen gaan ze zeker daar wat over zeggen.

1 like

Ja, en als je een bikinitopje draagt dan is het wel ineens oke… Niet dat ze dan niet kijken :roll_eyes: maar dan doen ze in ieder geval ineens niet meer alsof het gek is. Dat vind ik ook zo krom.

4 likes