Ik ken die reclame niet maar is dat niet de ‘grap’ van die reclame; dat de koffie zoooo lekker is dat zelfs pubers zonder WiFi blij naar beneden komen?? Of trap ik nu een open deur in? Sorry dan haha.
Omg ik dacht dat ik mijn manager verkeerd verstond toen hij me (in het Frans) ongenuanceerd meedeelde dat ik “misschien volgend jaar € 50 loonsverhoging” kan krijgen, maar het gesprek met HR wees uit dat ik het helemaal goed begrepen had. Een greep uit wat ik heb mogen aanhoren:
“Het maakt niet uit wie op jouw stoel zit hoor, jij of iemand anders.”
“Nou ja jij bent akkoord gegaan met dit loon he.”
“Nu ik je karakter zie snap ik wel waarom je zo reageert.”
(toen ik tranen in mijn ogen kreeg van woede)
“Als ik zou moeten huilen iedere keer ik erachter kwam dat iemand meer dan ik verdient zou ik heel wat tranen laten.”
Ik zit in de trein en in deze coupe ruikt het naar pis. Maar ik ben te lui om te verplaatsen. Dus eigenlijk erger ik me aan mezelfz
What de fuck. Wat is het adres, dan zetten we heel dat gebouw in de fik.
Hahaha alleen haar auto is genoeg hoor.
Is vast nog een bedrijfswagen ook
Ok en ik zit in een stiltecoupé en er zit hier een moeder met twee kinderen en ze zijn fucking irritant? Ik ga zo verplaatsen en ook nooit meer in de stiltecoupé zitten, want het is nooit stil.
En die vrouw weet dat het een stiltecoupé is, want ze zei net wel dat haar kinderen “rustig moesten doen want het is een stiltecoupé.”. NEE IN DE STILTECOUPÉ HOORT HET STIL TE ZIJN.
Wow dit is echt NIET oké, what the fuck!
Ik stond gister in een drukke trein achter twee beppies die niet meer verder door konden lopen en zo in de stiltecoupé terechtkwamen. Zegt eentje ook doodleuk: “Het is de stiltecoupé, maar daar houden we vandaag geen rekening mee. Ja want we hebben er niet voor gekozen om hier te gaan zitten.” En die mensen die wel bewust in de stiltecoupé zijn gaan zitten dan? Hebben die opeens geen recht meer op rust omdat het nou eenmaal wat druk is?
Dat mooi beddengoed zo belachelijk duur is. 90% van de tijd dat ik in de buurt ben van dat beddengoed heb ik mijn ogen dicht. Waarom moet het dan zo duur?
Kinderen horen sowieso niet in de stiltecoupé thuis. Die houden nooit hun muil. Dat weet je als ouder toch van tevoren.
Dat wordt ander werk zoeken dus. Jeetje.
Ik had me voorgenomen om eindelijk uit te slapen. Heb al dagen slecht geslapen. Maar iemand in de straat vindt het nodig om kei veel kabaal met een aanhangwagen te maken. Iedere dag weer opnieuw op de meest absurde tijden. Zelfs meerdere keren per week dat ze om 11 uur ‘s avonds weg gaan en om half 1 terugkomen. Wtf moet je’ s nachts of 's morgens keivroeg met een aanhanger?
spoiler
Ze hebben ook al weken een caravan staan op openbare parkeeeplek waardoor niemand kan parkeren. Niemand durft gemeente te bellen. Want ze zijn enorm agressief. Bejaarde mensen slaan ze gewoon tegen de grond…gemeente doet niks zijn volgens mij zelf bang. Vorig jaar heeft dat ding er ook bijna een jaar gestaan. Pas toen kwam handhaving en moest ie weg.
Wacht even, dit zijn quotes van iemand in HR op jouw werk??? Really?!
Wat kut! Is het misschien een idee om contact op te nemen met de wijkagent? Die zijn getraind voor dit soort dingen en verantwoordelijk voor de leefbaarheid in je omgeving.
Hm ja dat is misschien wel een optie. Zal eens kijken of ik die kan contacten. En of we er überhaupt eentje hebben mar dat zal toch wel. Alleen is het een beetje een dubio want als iemand anders belt dan denken die lui dat hun directe buurman heeft gebeld. En die krijgt constant de volle lading. Nu is die niet bang voor ze, maar wel op leeftijd en ik ben echt bang dat het een keer goed uit de hand loopt of fout afloopt. De vorige keer waren ze er ook van overtuigd dat hij die melding had gemaakt terwijl handhaving toen zelf is komen kijken tijdens patrouille. Maar dat geloven ze dan niet
Dat soort mensen zijn echt kanker voor een leefomgeving, pardon my french.
Je kan hier je wijkagent vinden https://www.politie.nl/mijn-buurt/wijkagenten
Waarschijnlijk hebben dat soort mensen al een dossier maar het is goed om meldingen te doen en ook die aggressie naar de buren uit te leggen.
Al die kutsterretjes op kleding, denk ik dat er mooie kleine stipjes op een topje zitten, zijn het weer van die dikke ronde sterretjes. Come on ik zit niet in K3
Nergens kan ik (nouja heb in 3 winkels gekeken) een leuke badjas vinden. ik wil geen roze met hartjes of stipjes of met wolkjes… Wil gewoon een neutrale, liefst een grijze die wel zacht is ;p Snap ook wel dat het de tijd er niet voor is, maar volgende week word ik geopereerd aan mijn knie en dan is zo’n badjas wel fijn.