Waar erger jij je aan?

Aan mijn werk. Ik heb geen fulltime contract maar ben wel fulltime aan het werk. Ik wil gewoon een dagje vrij… Zucht… Maar in de vakantie periode is dat onmogelijk

Veranderen naar KissTheGirl ?

1 like

Dat ik slap ben en dus iets moet eten, maar er is niets te eten in huis, dus naar buiten moet. En daar ook weer te slap voor ben, vicieuze cirkel. :o_o:

1 like

Ik probeer buiten te werken maar er komen steeds wespen buurten.
Oh en de grotere ergenis is dat ik al 6 winkels af ben geweest voor wespenvangers maar alle verkopers kijken mij aan alsof ik gek ben.

Concert ergernissen:

• Mensen die er de hele tijd doorheen lopen te lullen (en als je er wat van zegt krijg je een grote bek).
  • Mensen die denken dat ze een plek op de vloer hebben gekocht en niet voor je opzij gaan als je er langs wilt.
  • Als het druk is: mannen die in het voorbij gaan het liefst zoveel en zolang mogelijk je lichaam betasten.
  • Mensen die de hele tijd met hun telefoon in hun handen staan.
  • Mensen die vooraan in het midden gaan staan (in/naast de pit) en dan gaan klagen dat iemand ze aanraakt.
  • Mensen die de hele tijd SPELUH tussen liedjes door schreeuwen.

Oké dit was het weer voor vandaag.

3 likes

Ik heb een gloednieuw paspoort met allemaal mooi lege bladzijdes en een visum aangevraagd dat in je paspoort geplakt moet worden. Haal ik m’n paspoort op, hebben ze het visum gewoon random op bladzijde 14 geplakt. WAAROM niet gewoon op bladzijde 1. Straks staat alles door elkaar. Kan hier echt veel te slecht tegen en moet nog 10 jaar met dit paspoort. :cautious:

16 likes

Kan je geen anonieme bankpas krijgen die gelinkt is aan je account?

1 like

Je kunt ook met een identiteitsbewijs geld opnemen bij de bank, moet je even naar de servicebalie lopen. Dan heb je de komende dagen in ieder geval geld!

Mijn moeder met d’r kutopmerkingen die altijd over gewicht moeten gaan.
Bedrijven die je een laf mailtje sturen.

Als ik op whatsapp niet terug reageer hoef je me zeker niet via messenger te benaderen. Dan ga ik al helemaal niet meer op je reageren. Of men die je dan whatsapp gaan bellen. Echt chill of rot op ugh…

5 likes

Wel in België kan je in je bankkantoor vragen om een kaart zonder naam die gelinkt wordt aan je rekening. Van zodra je de nieuwe krijgt en gebruikt dan wordt de “anonieme kaart” geblokkeerd

Marktplaatsmensen die te laat zijn, stuur gewoon even een berichtje als je later denkt te zijn…

1 like

Een oude vriendin die mijn naam verkeerd spelt in de app. Kom op, we kennen elkaar al 10 jaar en je hebt geen dyslexie, vind ik gewoon echt slordig. Weet alleen nog niet hoe ik het ga zeggen, voel me altijd zo’n bitch als ik dat zeg via whatsapp :sweat_smile: en het was ook een lief berichtje opzich, maar toch

3 likes

Kan je er niet zelf een maken? Met een geknipt plastic flesje ofzo?

Klote stoplichten die alle auto’s een extra ronde gunnen voordat ik als fietser in de stervenshete zon groen licht krijg

2 likes

Aanvulling:
Mensen die er langs willen als het druk en opgepropt is, dus je gaat wat opzij zover dat lukt tegen je voor-/achter-/zijbuurman(/vrouw) aan om ze er langs te laten, maar vervolgens blijven ze (de rest van het concert) staan op de plek waar jij net stond, zodat jij klem kom te staan tussen hun en de eerder genoemde buurman. Dit gebeurt me echt te vaak. Een keer stond ik zelfs op één been zo van uhhh hallo wat nu, loop ff verder of zo?!
Ik ga nu niet meer altijd zo makkelijk aan de kant om mensen er langs te laten, ben er klaar mee. Dan maar asociaal.

10 likes

Een collega van mij doet dit ook continu. Terwijl ze het wel goed uitspreekt maar hoe ze het schrijft is met een totaal andere klank.

1 like

Het is continu zonder e (sorry).

2 likes

Niet op komen dagen.

:triumph:

4 likes

Dit heb ik ook. Mijn knieën zijn bruiner dan de rest. Ziet er echt niet uit haha

2 likes