Twee weken?! Dat is echt idioot.
Maar, waarom plak je hem zelf niet? Een band plakken is echt niet heel ingewikkeld (youtubefilmpjes kunnen helpen). Bespaart je geld, veel heen en weer lopen, tijd en frustratie.
Twee weken?! Dat is echt idioot.
Maar, waarom plak je hem zelf niet? Een band plakken is echt niet heel ingewikkeld (youtubefilmpjes kunnen helpen). Bespaart je geld, veel heen en weer lopen, tijd en frustratie.
Ah okƩ, ja dan snap ik het wel. Hopelijk ben je snel van het probleem af!
Ik heb dit ook gehad en bij mij kwam het door mijn velglint!
(Dit lint zit onder de binnenband om de rij met scherpe uitsteeksels van je spaken te bedekken). Bij mij stak er een stukje spaak alsnog doorheen en deze prikte steeds mijn binnenband lek.
De oplossing was heel simpel, even met een schuurpapiertje het velglint licht opschuren, zodat hij weer helemaal glas was!
Wellicht een poging waard
Haat aan harde avocadoās!
Mensen die beloven om echt meteen de volgende dag te bellen en het dan niet doen (vooral bij sollicitaties). Zeg dat dan niet. Al zo vaak meegemaakt dat ik gewoon niet teruggebeld word?
Sowieso mensen die dingen beloven/toezeggen en niet waarmaken, grootste ergernis in mān leven ooit! Gebeurt zoooooo veel
Het is weer vrijdag, dus er is weer veel stress op het werk. Allemaal van die dingen die nu nog even gedaan moeten worden en niet kunnen wachten tot maandag.
Dat bijna alle leuke jurkjes zo gruwelijk kort zijn! Waarom?!? Niemand vraagt er toch om dat je niet eens meer je arm kunt optillen zonder in je blote gat te staan?! En met mijn 1.74 ben ik ook aardig gemiddeld wat betreft lengte volgens mij. Het lucht al op. Ga nu maar een broek zoeken.
Jaaa i feel you! 1.72 hier maar alle ākorteā jurkes rokken of broekjes piept gewoon mn reet onderuit. En inderdaad als je met uitgaan ff de handjes in de lucht gooit is het helemaal geen doen
Heb je ook dat dit bandje randjes van truien verpest? Ik weet niet zo goed hoe ik dit uit moet leggen, maar omdat het magnetisch is trekt hij pluisjes aan en gaan truien rafelenā¦
@Cactusje @palmboom 1.69 hier en ook meestal te kort! Snap het echt niet, wat heeft een kledingwinkel eraan om te korte jurkjes te verkopen (er van uit gaande dat de gemiddelde Nederlandse vrouw 1.70 is en de jurkjes dus voor de meesten te kort zijn). Zijn er mensen die dat kopen? (nu is mān bovenlijf ook wel lang in verhouding met mān benen, dat scheelt misschien wel)
Gisteren in een winkel werd ik constant door de beveiliging gevolgd. Liep ik naar een tafel, dan liep hij langs. Stond ik dichterbij de deur, stond hij bij de deur. Zocht ik iets bij de shirts, liep hij langs terwijl hij nonchalant op zijn telefoon keek.
Beste meneer de beveiliger: Ja, ik heb een rugtas. Ja, ik heb hem over 1 schouder. Maar weet u hoe moeilijk een Eastpak opengaat? JE KAN MEER JATTEN MET EEN SCHOUDERTAS OF CANVASTAS!
Ik kom alleen naar beneden gerend als de WiFi het niet meer doet, om de router te resetten.
Ik snap ook niet dat er zo moeilijk gedaan word om een rugzak in de winkel.
Hoe opvallend is het als je helemaal je rugzak af moet doen om er iets in te stoppen.
Ja, hier ook hoor. Zeg dan gewoon niets
Mannen van 50+ die proberen te flirten. Fuck off plz.
Dit! Het valt echt veel meer op :S
Daar heb ik zelf geen last van.
Moet zeggen dat ik ook vaak mijn mouwen opstroop.
Maar er zitten geen pluisjes aan oid.
Wilde vandaag op het strand me boterham opeten en toen werd ik aangevallen door die kt meeuwen, ugh.