Aan dat ik alles over-analyseer
Dat ik zo licht slaap. Alllllleeee omstandigheden moeten precies goed zijn wil ik een nacht goed kunnen doorslapen en dat is dus zeg maar nooit.
Wespen op werk ️
Wat erg. Waar zit je? En ben je alleen?
Aan het feit dat het menselijk lichaam niet gewoon elke nacht terwijl je slaapt zichzelf helemaal reinigt zodat je schoon en fris wakker wordt i.p.v. met van die dichtgeknepen ogen en een vet gezicht, vieze smaak in je mond en klitterig haar enzo. Ik háát het zo om elke dag weer dat zelfde riedeltje te moeten doen en dan pas ‘wakker’ te zijn.
Zouden jullie dit kunnen concretiseren voordat jullie mensen gaan verwijderen uit members only? Persoonlijk vind ik 50/60 berichten niet weinig en ik wil graag weten of ik wel genoeg post voordat ik ineens verwijderd word. Ik denk dat het best fijn is als hier duidelijkheid over is.
Volgens mij bedoelde ze dat ze mensen willen gaan verwijderen die na een aantal maanden nog steeds op 50 - 60 posts staan. Oftewel, die de members only hebben “gehaald” en vervolgens nog maar 0 - 10 berichten hebben gepost in de maanden daarna. Ik krijg juist ook het idee van haar post dat het nog helemaal niet concreet is en dat dit idee er wel is, maar nog niet wordt doorgevoerd. Ik neem aan dat ze ons zoals altijd met een update zullen bijpraten, dus dat zit vast wel snor!
Dat ik weer moet werken na drie weken vakantie
Ah op die manier, Thanks!
Succes!!
Is dat een algemene pagina of die van ellegirls in Amsterdam? Denk dat eerste?
Ja idd de algemene pagina, heeft best veel leden maar dus ook een stel rotte appels
Ik heb zo slecht geslapen, mn vriend heeft me zo vaak wakker gemaakt (niet expres hoor, hij heeft veel pijn). Hopelijk is de dag gauw voorbij en kan ik lekker slapen
Ik voel me zo beroerd
Oh dat heb ik ook, heel frustrerend. Duurt echt lang bij ze, volgens mij heb ik mijn pakketjes 3 weken geleden al retour gestuurd. Sowieso zijn ze traag, maar nu met de sale denk ik nog erger?
Oh echt? Haha ik woon in Nederland (Rotterdam) en ken verder niemand in mijn omgeving die zo praat, dus vandaar dat ik het wel een beetje apart vind. Maar kan wel begrijpen dat het in sommige regio’s wel normaal gevonden wordt.
Dat etentjes met mijn familie altijd in van die ordinaire vreetschuren moeten plaatsvinden omdat mijn broers niks lusten. Waarom ik voor een willekeurige vreetschuur ook nog eens 45 minuten moet rijden snap ik al helemaal niet.
Oh ja en mijn lieftallige gezinsleden houden ook liefst he-le-maal geen rekening met het feit dat mijn vriend en ik vegetarisch eten. Dit “restuarant” heeft één vegetarische optie en dat is pasta met tomatensaus en “seizoensgroenten”. Rot een eind op jonge ik kom nie.
Zuid Spanje. Wel met familie, maar die vinden nog dat ik me aanstel als ik in een grafkist lig :’)
Ja, echt verschrikkelijk vind ik dat van mezelf. Weet ook niet hoe ik dat kan veranderen. Zelfs als ik duidelijkheid heb doe ik het. Heb jij dit ook?