OMG WEER die debiele reacties op de fb-pagina van Amsterdam durft te vragen!!!1
De Vraag: waar kan ik een lekkere uitsmijter eten, niet al te duur
Antwoord: zelf maken…
permaban als ik daar de admin was hoor
OMG WEER die debiele reacties op de fb-pagina van Amsterdam durft te vragen!!!1
De Vraag: waar kan ik een lekkere uitsmijter eten, niet al te duur
Antwoord: zelf maken…
permaban als ik daar de admin was hoor
Ik moet iets regelen, moet het voor dinsdag weten en gewoon niks of niemand werkt mee. Tis echt iedere keer hetzelfde. Hoe moeilijk is het ook om gewoon even terug te appen of te bellen. Sjezus man
Heb je je badjas inmiddels al. Ik heb deze week een grijze zachte bij de primark gehaald. Wel een half lange tot over mn billen.
Ik moest hier vanmiddag ook nog aandenken! @Vladimir ik zag bij de blokker een (mint)groenige badjas van dunne stof.
Ik kan me daar ook zo aan ergeren! Laatst ook in een groep waar ik lid van ben:
Vraag: “Weet iemand een goede sportschool hier in de buurt?”
Antwoord: “Ja! Je kunt daar alles doen wat je wilt. Hardlopen, schijnboksen, opdrukken… Het heet * naam park hier in de buurt *”
Dit soort reacties vind ik zo zelfvoldaan overkomen. Bah.
Heb ik dit al eens gedeeld?
Ik ben zoo ziek gister niks aan de hand en nu al sinds vanochtend ziek, heeeel zwak, overal pijn en duizelig. Ben ondertussen ook zo boos op mezelf omdat ik zo vaak ziek ben, 1 flinke week per 2 maanden denk ik!
Aanvullende ergernis; buren die zien dat je was buiten hangt en zonder iets te zeggen of waarschuwen de barbeque aanzetten
Dat de rustige kinderen uit de buurt op vakantie gaan en de onhandelbare, schreeuwende asokinderen zes weken lang de buurt terroriseren.
Beterschap! Ziek je wel goed uit?
Vriend zou om 6 uur klaar zijn met trainen… Het is godverdomme kwart voor 8. Zit zeker stiekem ergens te bbqen.
Same! Maar hoopte wel dat zij zouden winnen, love them
Dat het zolang duurt voordat ik de 50 post heb, wil gewoon lezen en niet posten
Ja heb er eentje gevonden! Thanks!
Ja ook gezien! Merci voor de tip, ben uiteindelijk voor een grijze gegaan (:
haha, daarom is dat natuurlijk ook ingevoerd. omdat er zoveel lezers zijn die alles willen meelezen maar zelf niet de intentie hebben iets te delen/posten.
Haha ja snap het wel hoor. Maar wil graag alleen de lusten en niet de “lasten” altijd en overal . En gewoon lekker privé zitten hier.
Het Engels van een politieagent in Wegmisbruikers: “In 10 days they do a decision”.
Ja! en ik wil ook niet posten om te posten (oké deze comment valt er misschien een beetje onder he?:P)