Waar erger jij je aan?

Dankje!! Ja ik denk het wel want heb vakantie! Maar hele lage weerstand icm lesgeven aan kinderen van alle leeftijden enzo doet me denk ik niet veel goeds :frowning:

Lastig! Ik sta ook voor de klas, maar ben eigenlijk nooit ziek. Probeer in elk geval genoeg groente en fruit te eten en goed te drinken, meer kan je nu niet doen, denk ik. Hopelijk ben je snel weer beter, zonde van je vakantie!

1 like

Wanneer je aan de members only groep wordt toegevoegd, wordt ook gecheckt of je regelmatig blijft posten. Zo niet, word je op den duur weer uit de groep verwijderd. Het is niet eerlijk naar de andere leden toe als iemand alleen meeleest in deze topics waarin vaak hele persoonlijke dingen worden gedeeld en diegene zelf geen enkele bijdrage levert.

22 likes

Ja wtf

1 like

I know. Na bijna 10 jaar voornamelijk lurken op EGF zal ik hier proberen wat meer te posten

4 likes

Nou ja, zo lang geleden is het nog niet in werking gesteld. Maar als iemand na maanden nog steeds 50-60 berichten heeft, dan doe je niet actief mee, denk ik.

5 likes

Ik heb redelijk veel kleding geretourneerd bij de Hennes, maar het is nog steeds niet door hen verwerkt. Schiet toch eens op daarmee, nu staat er een heel hoog 'nog te betalen" bedrag en daar word ik nerveus van.

1 like

Dat het lijkt alsof mijn bovenburen aan het touwtjespringen zijn ofzo. Wat een pokkeherrie. Ik wil slapen :rage:

Was dus net bij een concert en er zat zo’n fucking gelukkige familie met aanhang voor me, die schoonzoon ook zich de hele tijd vet uitsloven voor die chick en constant met elkaar praten en aanraken, was echt ZO geïrriteerd haha
Gelukkig m’n moeder ook :’)

5 likes

Duurde bij mij laatst ook super lang! Misschien dat het door de sale komt?

1 like
  • Ik ben omgeven door luide Britse toeristen met kinderen en ze skreeuwen de hele tijd naar hun kinderen en ik skreeuw ook naar hun kinderen maar die kinderen luisteren naar NIEMAND ook niet naar mij maar godverdomme Harry/Oscar/Annabel/Daniel NO ONE RAISED YOU LIKE THIS
  • m’n ruggengraat zit onder de schaafplekken en het doet fucked up veel pijn.
  • ik voel me lichamelijk intens kut en wil de hele tijd overgeven maar het lukt niet
  • zonnebrand op m’n gezicht geeft me een zweterig gezicht
  • de intro van de anime die ik kijk duurt intens lang
  • er is hier nergens decent vegetarisch eten
  • m’n gele short is verkleurd gvd
  • ER IS HIER NERGENS EEN GOEDE COCKTAIL BAR JEzus
2 likes

Echt? In België (of in ieder geval provincie Antwerpen) doen heel veel mensen dat, totaal niet raar of kinderachtig vind ik. :slightly_smiling_face:

Aan dat ik alles over-analyseer :worried:

2 likes

Dat ik zo licht slaap. Alllllleeee omstandigheden moeten precies goed zijn wil ik een nacht goed kunnen doorslapen en dat is dus zeg maar nooit.

2 likes

Wespen op werk :frowning:

Wat erg. Waar zit je? En ben je alleen?

1 like

Aan het feit dat het menselijk lichaam niet gewoon elke nacht terwijl je slaapt zichzelf helemaal reinigt zodat je schoon en fris wakker wordt i.p.v. met van die dichtgeknepen ogen en een vet gezicht, vieze smaak in je mond en klitterig haar enzo. Ik háát het zo om elke dag weer dat zelfde riedeltje te moeten doen en dan pas ‘wakker’ te zijn.

30 likes

Zouden jullie dit kunnen concretiseren voordat jullie mensen gaan verwijderen uit members only? Persoonlijk vind ik 50/60 berichten niet weinig en ik wil graag weten of ik wel genoeg post voordat ik ineens verwijderd word. Ik denk dat het best fijn is als hier duidelijkheid over is.

1 like

Volgens mij bedoelde ze dat ze mensen willen gaan verwijderen die na een aantal maanden nog steeds op 50 - 60 posts staan. Oftewel, die de members only hebben “gehaald” en vervolgens nog maar 0 - 10 berichten hebben gepost in de maanden daarna. Ik krijg juist ook het idee van haar post dat het nog helemaal niet concreet is en dat dit idee er wel is, maar nog niet wordt doorgevoerd. Ik neem aan dat ze ons zoals altijd met een update zullen bijpraten, dus dat zit vast wel snor!

9 likes

Dat ik weer moet werken na drie weken vakantie :frowning: