Waar erger jij je aan?

Onze hond denkt dat m’n vader ‘de baas’ heet, m’n moeder ‘het vrouwtje’, m’n broertje ‘kleine baasje’ en ik ‘het meisje’ :joy:
En het enige waarvoor hij de mand uit komt is als je zegt ‘daar is het meisje!’, dan staattie kwispelend voor de deur te wachten :stuck_out_tongue:

18 likes

Postkantoor waar al mijn pakketjes worden afgeleverd doen altijd echt zo alsof ze mij een enorme dienst verlenen dat ik daar mijn pakketjes mag komen afhalen. Verder verstuur ik ook wel 1-2 keer per week iets en gisteren vroeg ik voor een stukje plakband en moest ik daar 0,20 cent voor betalen :roll_eyes:

2 likes

Klantenservicemedewerkers die mij niet laten uitpraten.

Haha precies dit! Bij mij vroegen ze laatst of ik de pakketjes gewoon thuis kon laten afleveren want dit was zo veel moeite voor ze. Que???

Aan die k*thuizenmarkt hier en dat anderen jouw lot in handen houden

1 like

@Sabr @anon44204370 ja geen idee. Ik had het ook expres naar het afhaalpunt laten sturen dus ze zeiden dat het irritant was dat er veel pakketjes met hetzelfde adres binnenkwamen (hun eigen adres van het pakketpunt dus). Ik dacht ook echt van ja jeetje jullie kiezen hier zelf voor.

1 like

En mensen die nog lang niet halverwege de band zijn maar die koste wat kost een beurtbalkje moeten pakken. Staat er iemand voor ze? Ah joh, leun je toch gewoon lekker tegen ze aan met je vieze lichaam, om jezelf vervolgens over de band te draperen. ALLES VOOR HET BALKJE!

Jezus man, als het goed is mag je steeds een stapje naar voren doen en kom je, tada!, vanzelf bij het balkje.

8 likes

Belastingdienst be like:
“Wilt u uw zorgtoeslag stopzetten?” Ja.

A
“Denkt u dat u te veel verdient om zorgtoeslag te ontvangen?” Ja.
Helaas, u kunt uw zorgtoeslag niet stopzetten.

B
“Denkt u dat u te veel verdient om zorgtoeslag te ontvangen?” Nee.
Uw zorgtoeslag is stopgezet.

Wat is dit? Waar is de logica? :confused::confused::confused::confused::confused::confused:

12 likes

Naar zweet stinkende mensen. Dat vind ik echt een van de meest ranzige geuren en het is zo makkelijk op te lossen.

2 likes

Dat ik, als mensen zich aso gedragen of me beledigen, in the heat of the moment nooit een goeie comeback kan verzinnen. Achteraf heb ik er altijd 10 die ik zelf super geniaal vind, maar op het moment zelf sta ik altijd een beetje verbaasd te kijken

Als troost speel ik de situaties in mijn hoofd dan nog uitgebreid na MET al m’n geniale comebacks en voel ik me weer ietsje beter

20 likes

Ik moet verhuizen naar Den Haag omdat ik een nieuwe baan heb maar het blijkt nogal lastig om daar een kamer of studio te vinden. Ik reis meerdere keren per week op en neer voor bezichtigingen of kijkavonden maar tot nu toe nog niks gevonden. Ik woon nu aan de andere kant van het land en elke keer reizen kost me 6 uur reistijd en 20 euro voor een treinkaartje. Vanavond zou ik weer een bezichtiging hebben, stond op het punt om te vertrekken en toen kreeg ik een berichtje dat het niet door gaat (wel met een goede reden). Had al een dagretour gekocht, dus weer 20 euro weggegooid zonder woonruimte.:pensive:

2 likes

Dat het boek dat ik heel graag wil lezen nog niet op Koboplus staat. En ik heb er dus geen 12 euro voor over om het te kopen, want weet dat het op koboplus komt.

HUH?! Ik verachtte een pakket vandaag, lees ik net in mijn mail dat hij is afgeleverd op het acces point en ze 14:20 geprobeerd hebben hem op mijn huisadres te bezorgen. Ik was gewoon thuis mf?!

Ja klopt inderdaad, maar in dit geval weet ik het wel zeker. Ook omdat nu voor de zoveelste keer “te veel is ontvangen” en dus moet terugbetalen. En inkomen ligt ook ver boven die grens die staat aangeven.
Dat inkomen wijzigen is trouwens niet zo easy als jij zegt als je een koophuis hebt, omdat je dan daar ook nog van alles over moet invullen -_- Vandaar dat stopzetten in dit geval makkelijker is. Leuker kunnen ze het niet maken, lastiger wel :confused:

Ze roepen het ook wel over zichzelf af hoor, ik kreeg net weer een hartverzakking omdat een toeslag die ik had ontvangen (hun woorden) was herberekend naar 0 euro. Dus ik paniek, terugbetalen, niet leuk, staat eronder dat dat hetzelfde bedrag is als wat ik heb ontvangen. 0 euro noem ik geen bedrag ontvangen, maar goed.

1 like

Dat de Pull&Bear geen track & tracé code doorstuurt. Ik wil weten of mijn pakketje aankomt voor ik op vakantie ga :slightly_frowning_face:

Wat jij zegt klopt in mijn geval niet, als je een koophuis hebt. Dus vind je reactie een beetje raar. Je moet namelijk de woz en rente e.d. van je huis opgeven en als je dat niet bij de hand hebt (wat in mijn geval is) moet je dat opvragen bij de gemeente dusja.

En ja ik ben mij ervan bewust dat ze het niet gaan herberekenen. Thank god, krijg ik die brieven tenminste ook niet meer.

Ook zo achterlijk: eerst een brief met dat je te veel hebt ontvangen en dan een dag later een brief met de acceptgiro. Doe dat dan gelijk :’) logica is ver te zoeken. Oh en dan nog die website uit 1991, mag ook wel een nieuw sausje oveheen.

Zo dat was het.

2 likes

Dit is zo bizar hatelijk inderdaad. Je vertelt het niet voor jan doedel tegen hen en niet tegen hen EN je broer EN je opa :sweat::sweat:
Mijn vader heeft daar ook een handje van om alles tegen mijn stiefmoeder te vertellen. En ik heb geen (goede) band met haar.

Maar inderdaad, echt duidelijk zeggen dat ze het voor zichzelf moeten houden… dat is nogal lastig voor sommige mensen schijnbaar

1 like

Oh, wat vervelend. Het spreekt toch voor zich dat als iemand je iets privé vertelt, dat je dit voor je houdt?

Ik herken dit helaas uit ervaring wel. Nu krijg ik commentaar van mijn zus en moeder dat ik ze nooit wat vertel. :woman_facepalming: Als ik ze dan weer de voorbeelden geef van wat ze allemaal hebben doorverteld, dan is het snel klaar.

1 like

Ja.
Serieus, laat mij gewoon ff zeiken over mijn eigen ervaring? Ik weet toch hoe het is gegaan. Als je er mee zit kun je naar het “Ergernissen op werk” topic om daar te gallen over irritante mensen zoals ik.

9 likes