Waar erger jij je aan?

@boemboem @FrozenFlame bedankt voor de uitleg, het is gelukt! Schaam me nu, want het was eigenlijk best simpel. Maarrrr ik vergeet nu nooit meer hoe dit moet :flushed:

1 like

Truus en Gerry niet, dus die hebben daar geen last van :roll_eyes:

1 like

Nou m’n ouders gaan op vakantie en het is weer STRESSSSS hoor meine gute ze moeten om 1 uur weg en zijn om half 9 opgestaan om nog dingen ~ voor te bereiden ~ en lopen als vet gestresste kippen het huis door te banjeren terwijl ze alles gisteren al hebben ingepakt

4 likes

Ah ik wilde dit ook posten! Heb me er wel eens schuldig aan gemaakt maar het begint nu uit de hand te lopen.

1 like

Doet men dit niet vooral bij een bepaald type mens? Meestal een stuk ouder sowieso? Gerda, Ans, dat soort namen zie ik vaak. Valt me ook op.

6 likes

Ik vind het juist nog steeds grappig haha

6 likes

Ik ben zo’n zure Anja die grapjes al snel zat is, haha.

7 likes

Sorry.

Haha ja het viel mij ook op!

Ik zag het ook bij trixie en katya (op youtube) overigens en ik dacht dat het een beetje van hun kwam, maar ben benieuwd waar deze trend echt is begonnen zo ineens op het forum.

1 like

Komt het niet door Rumag? “Lisa”

1 like

Gvd de enige dag sinds ik hier woon zo’n beetje dat de schreeuwkleinkinderen van de buren er niet zijn is het te koud om de schuifpuimopen te hebben en heb ik niks aan die rust :sob:

Grey’s Anatomy. Zo tenenkrommend en slecht dat ik in de lach schiet

Ik heb vandaag geholpen met een Beach clean up en nogggg staan er negatieve reacties over het resultaat op social media. Hoe dan?!

Op dit moment aan mijn vader. Mijn vriend, dochter en ik zitten nu een week bij hem in, omdat bij ons de badkamer en toilet beneden worden verbouwd, dus geen stromend water etc.

Mijn vader heeft werkelijk overal commentaar op en bemoeid zich met de opvoeding van mijn dochter. Word er gek van! Maar als ik er iets van zeg ben ik degene die passief agressief is of chagrijnig🙄. Ik kan niet wachten tot ik weer naar huis kan haha

haha ik heb een tijdje in Amerika gewoond en ik had dit ook altijd bizar erg! Werd ook honderd duizend keer gebeld door random nummers en vaak kreeg ik ook vage smsjes. Heel irritant

Mijn ultieme droom is een draaiorgel die aanstaat van een clif te gooien. :sweat_smile:

9 likes

Een vriendin van mij werd vorig jaar moeder en sindsdien heet ze ‘mama’.

Op Instagram gaat dat ongeveer zo:

^10 maanden.
Mama is zo trots op jou. Je lacht, je kruipt, je staat zelfs al. Wat is mama blij met jou.
^10 maanden.

Of bij een foto:
mama en naam. #momlife #trotsopjou

Ik heb de stories al uitgeschakeld :roll_eyes:

Tegelijkertijd erger ik me aan mezelf. Laat haar gelukkig zijn. Misschien vind ik het gewoon te jammer dat spontaan afspreken enzo voorbij is.

7 likes

Je kunt de berichten van mensen die je volgt ook muten :thumbsup:

2 likes

Kinderen in het ov

En laptops. Hier komt een rant. Ongeveer een jaar geleden wilde ik een nieuwe laptop kopen en ik had geld gespaard daarvoor. Ik wilde gewoon een simpel ding, 13 inch, geschikt voor school maar niet te duur. De mediamarkt had gewoon NIKS voor mij. Volgens die verkoper waren ‘de 13 inch laptopjes niet geschikt voor school’ en ‘moest ik een macbook kopen’. Een jaar later heb ik nog steeds niets gevonden. Alles van 13 inch is gelijk 700 euro of een processor waarmee je schijnbaar niks kan. Zo fucking moeilijk is het toch niet??? Ik word hier echt boos om. Alle laptops moeten sneller en beter en geweldiger maar gewoon iets normaals om te forummen en youtube op te kijken blijkt niet meer te bestaan?! Ik ga daarvoor echt geen macbook aanschaffen zeg. Oke jezus mn agressie over dit onderwerp groeit met de dag gewoon.

3 likes

Ik heb al 5 jaar een 13 inch laptop. 14 inch mag ook maar groter wil ik gewoon niet eigenlijk, dan past ie niet in al mn tassen en laptophoes. Maar 14 inch hadden ze toen ook niet. Heb je een linkje van welke jij hebt?