Ik zou het account aanmaken op die bel me niet. Ik heb sindsdien geen telefoon meer gehad van Proximus. Waren echte hyena’s
Yes eerste ergernis van mijn nieuwe werk!
Ik begin 1 september. Word ik uitgenodigd voor een informatiebijeenkomst op 7 september. Dan heb ik een afspraak bij de dermatoloog waar ik al lang op wacht en waar het mega druk is. Dus die ga ik niet afzeggen. Ik mail terug dat ik geen mogelijkheid om mijn afspraak af te zeggen en dat ik dus niet aanwezig kan zijn. Krijg ik een mailtje terug of ik niet toch aanwezig kan zijn? Nee misschien moet je mensen uitnodigen voor een informatie bijeenkomst voordat ze starten met hun werk ipv daarna
Ik word ook wekelijks gebeld door Proximus en ik zit er ook niet bij. Ook nooit bij gezeten dus geen idee hoe ze aan mijn gegevens komen Echt irritant
Mensen hier in de straat. De hele godganse dag zijn ze thuis. Om vervolgens om half 9 's avonds met een trilplaat aan de gang te gaan. Ik tril zowat van mn bank hier
Ik kreeg gisteren de 23e om 16:00 een belangrijke mail met het verzoek iets te printen, ondertekenen, scannen en terug te mailen VOOR vrijdag de 24e. Ik zag de mail gistere pas rond 22:00 uur en ik heb dus geen printer. Ik had vandaag de hele dag cursus tot 18:00 en had ook daar niet te mogelijkheid om dit te doen.
Morgen ochtend is dit het eerste wat ik ga doen, maar is het normaal dat mensen zoiets zo kort dag vragen? Of stel ik me aan en heeft iedereen een werkende printer in huis behalve ik?
Kun je niet gewoon het document openen in zo’n pdf programma en dan daar digitaal je handtekening zetten? Neem aan dat het om de handtekening gaat. Of vroegen ze echt nadrukkelijk of je het wilde printen?
Er staan ook een aantal vragen die ik moet invullen, maar ik heb geprobeerd het bestand te bewerken maar dat gaat dus niet. Ik ben ook niet handig met dit soort dingen, dus mss doe ik het wel helemaal verkeerd.
Is het pdf? Ik heb daar zo’n programmaatje voor, volgens mij heet het pdf editor? Haha gewoon gratis in elk geval online of offline. Dan kun je ook vinkjes zetten en tekstvakken invoegen waarin je dus kan typen om vragen te beantwoorden. Toen ik naar Amerika ging moest ik enorm veel documenten invullen dus toen werd ik er een beetje handig in maar vond het ook kut
Ik weet niet wat voor bestand het is, maar je kan sommige pdf bestanden ook omzetten naar een word bestand en dan aanpassen.
@boemboem @FrozenFlame bedankt voor de uitleg, het is gelukt! Schaam me nu, want het was eigenlijk best simpel. Maarrrr ik vergeet nu nooit meer hoe dit moet
Truus en Gerry niet, dus die hebben daar geen last van
Nou m’n ouders gaan op vakantie en het is weer STRESSSSS hoor meine gute ze moeten om 1 uur weg en zijn om half 9 opgestaan om nog dingen ~ voor te bereiden ~ en lopen als vet gestresste kippen het huis door te banjeren terwijl ze alles gisteren al hebben ingepakt
Ah ik wilde dit ook posten! Heb me er wel eens schuldig aan gemaakt maar het begint nu uit de hand te lopen.
Doet men dit niet vooral bij een bepaald type mens? Meestal een stuk ouder sowieso? Gerda, Ans, dat soort namen zie ik vaak. Valt me ook op.
Ik vind het juist nog steeds grappig haha
Ik ben zo’n zure Anja die grapjes al snel zat is, haha.
Sorry.
Haha ja het viel mij ook op!
Ik zag het ook bij trixie en katya (op youtube) overigens en ik dacht dat het een beetje van hun kwam, maar ben benieuwd waar deze trend echt is begonnen zo ineens op het forum.
Ik zie het ook overal ineens, ook op instagram. Hi ha ho wat grappig… Helemaal als ze het in den treure blijven doen indd.
Komt het niet door Rumag? “Lisa”