Waar erger jij je aan?

Dat meen je niet? Ik schrik hier best van. DIt kan toch niet?

1 like

Oh 1 keer gedaan en ik was gelijk genezen. Ik zat te vernikkelen in die boot vanwege de harde wind en ik moest zelf ook in actie komen op de zeilboot terwijl ik daar GEEN zin in had.

1 like

Ik ga morgen koken voor vrienden en ik ving laatst op dat één van hen veganistisch eet. Nu heb ik haar een berichtje gestuurd om te vragen of dat inderdaad zo is zodat ik daar rekening mee kan houden, maar ik krijg geen reactie. Ik ben ongeduldig want ik wil boodschappen doen.

zo irritant die website van airbnb. ik wil gewoon wat leuke woningen of hutjes zien op bijzondere plekken in de natuur. ik kan daar niet eens op filteren? sinds wanneer hebben ze de site aangepast? of ben ik nu zo debiel.

1 like

Gisteren stond er dat mijn pakketje vandaag zou komen en nu misschien morgen :rage:

Oh ja zo irritant is dat: mensen met een nieuwe hobby. Hebben het alleen maar daar over en willen het ook nog aan je opdringen. En als je dan eindelijk een keer met ze gaat varen en je vindt het niet leuk zijn ze compleet verbaasd. “Oh, we dachten Ă©cht dat je het leuk zou vinden.” Ja want die 30x “Ik hou niet van zeilen”, was niet duidelijk genoeg :o_o:.

3 likes

Er is recent een liedje uitgekomen met een naam in de titel. Iemand die ik volg op instagram eigent zich dat liedje helemaal toe. Songteksten uit dat liedje in de naam en biografie. Dat liedje gaat niet over jou?? Meer mensen heten zo? Kapot storend.

5 likes

Bruno Mars en zijn kwijlmuziek :nauseated_face: :face_vomiting:

2 likes

“Ik ga niet met je zeilen. Ik kom Egypte nooit meer uit.”

(oke dit is een quote uit een liedje van Aida en komt vet niet over zo uitgetypt never mind me. Ik houd trouwens erg van zeilen)

6 likes

Eens! Goeie slogan ook, hond op de grond, die hou ik erin haha

Toch wel
 snap er zelf ook echt niks van. De huisbaas heeft zelfs al meerdere keren een brief gestuurd over dat er teveel wordt gewassen. En dat je volle trommels moet doen enzo. Maar het komt niet over bij haar ofzo

Ik zou het account aanmaken op die bel me niet. Ik heb sindsdien geen telefoon meer gehad van Proximus. Waren echte hyena’s

2 likes

Yes eerste ergernis van mijn nieuwe werk!

Ik begin 1 september. Word ik uitgenodigd voor een informatiebijeenkomst op 7 september. Dan heb ik een afspraak bij de dermatoloog waar ik al lang op wacht en waar het mega druk is. Dus die ga ik niet afzeggen. Ik mail terug dat ik geen mogelijkheid om mijn afspraak af te zeggen en dat ik dus niet aanwezig kan zijn. Krijg ik een mailtje terug of ik niet toch aanwezig kan zijn? Nee misschien moet je mensen uitnodigen voor een informatie bijeenkomst voordat ze starten met hun werk ipv daarna

9 likes

Ik word ook wekelijks gebeld door Proximus en ik zit er ook niet bij. Ook nooit bij gezeten dus geen idee hoe ze aan mijn gegevens komen :unamused: Echt irritant

1 like

Mensen hier in de straat. De hele godganse dag zijn ze thuis. Om vervolgens om half 9 's avonds met een trilplaat aan de gang te gaan. Ik tril zowat van mn bank hier

Ik kreeg gisteren de 23e om 16:00 een belangrijke mail met het verzoek iets te printen, ondertekenen, scannen en terug te mailen VOOR vrijdag de 24e. Ik zag de mail gistere pas rond 22:00 uur en ik heb dus geen printer. Ik had vandaag de hele dag cursus tot 18:00 en had ook daar niet te mogelijkheid om dit te doen.
Morgen ochtend is dit het eerste wat ik ga doen, maar is het normaal dat mensen zoiets zo kort dag vragen? Of stel ik me aan en heeft iedereen een werkende printer in huis behalve ik?

Kun je niet gewoon het document openen in zo’n pdf programma en dan daar digitaal je handtekening zetten? Neem aan dat het om de handtekening gaat. Of vroegen ze echt nadrukkelijk of je het wilde printen?

Er staan ook een aantal vragen die ik moet invullen, maar ik heb geprobeerd het bestand te bewerken maar dat gaat dus niet. Ik ben ook niet handig met dit soort dingen, dus mss doe ik het wel helemaal verkeerd.

Is het pdf? Ik heb daar zo’n programmaatje voor, volgens mij heet het pdf editor? Haha gewoon gratis in elk geval online of offline. Dan kun je ook vinkjes zetten en tekstvakken invoegen waarin je dus kan typen om vragen te beantwoorden. Toen ik naar Amerika ging moest ik enorm veel documenten invullen dus toen werd ik er een beetje handig in maar vond het ook kut :sweat_smile:

1 like

Ik weet niet wat voor bestand het is, maar je kan sommige pdf bestanden ook omzetten naar een word bestand en dan aanpassen.

1 like