Waar erger jij je aan?

Ik heb ook heel vaak wietlucht in m’n huis erdoor, helemaal in de zomer omdat ik dan natuurlijk alle ramen open heb. Maar als ik het echt te erg vind, loop ik naar ze toe om te vragen of het wat minder mag, omdat ze precies onder m’n slaapkamerraam zitten. Vaak zijn ze heel beleefd, maar om dat iedere keer te doen word ik gek van. Heb al meerdere keren de gemeente gebeld, maar die doen er niks aan. Beweren alleen dat ze de politie vaker laten controleren, maar dat gebeurd dus niet. En als de overlast echt te erg wordt of als ik de groep te groot vind om alleen te benaderen, bel ik de politie.
Het stomme is, toen ik hier kwam wonen, was er niks aan de hand. Ik woonde aan een rommelige parkeerplaats waar iedereen ze snel mogelijk weg wilde zijn. Maar dat hebben ze vorig jaar omgebouwd tot park, wat iedereen chill vind, behalve ik door die hanglui :’)

The other woman! :scream:

Draagt ze geen kleren? Je hebt toch altijd wel wat was om erbij te doen?

Thee zetten, te warm, iets anders doen, vergeten dat je thee hebt, koude thee x4 vandaag

6 likes

EIGEN HONDEN EERST HE!!!1

Vreselijk als mensen zo denken. Asiels in Nederland zijn sws 200000 keer beter dan die in het buitenland

2 likes

Ja hoor, alle winkels hangen weer vol met dezelfde herfstmode. Overal hetzelfde :open_mouth: aan vormen en kleuren haha, die okergele en bruine tinten. die ‘pakjes’. ruitjes. ~trendy fashion~ weet niet waarom het mij stoort ineens

5 likes

Een huisgenoot van me laat nu al voor de 3de ochtend op rij allemaal lichten branden hier boven als hij de waslijn is geweest. :roll_eyes: Waarvan 1 TL licht. Gast zo moeilijk is het niet om het weer uit te drukken. Sowieso beetje gevoel alsof je met een kleuter samenwoont want als hij onder de douche is geweest ofzo moet je ook vragen of hij de douchebak kan schoonmaken, hij ziet zelf niet dat er bijv. een hele laag zand in de douchebak ligt? Hoe dan.

2 likes

Ja echt hè. Snap er ook niks van

Aan dat als je de H&M belt en dat ze wel zeggen dat de wachttijd meer dan 5 minuten is, maar niet hoeveel langer. Kan dus 10 min zijn maar ook een uur :roll_eyes: Straks nog maar een x proberen. Zo irritant ook, eind juli al gebeld om te vragen wanneer ik m’n geld terug gestort kreeg (door hun achterstand met retouren kon ik niks meer kopen met achteraf betalen dus vooraf gedaan). Toen zei ze dat ze de retouren handmatig zou verwerken en ik m’n geld binnen 2 weken op m’n rekening terug zou hebben. Dat is nu 3-4 weken later nog niet het geval :rage:

Dat meen je niet? Ik schrik hier best van. DIt kan toch niet?

1 like

Oh 1 keer gedaan en ik was gelijk genezen. Ik zat te vernikkelen in die boot vanwege de harde wind en ik moest zelf ook in actie komen op de zeilboot terwijl ik daar GEEN zin in had.

1 like

Ik ga morgen koken voor vrienden en ik ving laatst op dat één van hen veganistisch eet. Nu heb ik haar een berichtje gestuurd om te vragen of dat inderdaad zo is zodat ik daar rekening mee kan houden, maar ik krijg geen reactie. Ik ben ongeduldig want ik wil boodschappen doen.

zo irritant die website van airbnb. ik wil gewoon wat leuke woningen of hutjes zien op bijzondere plekken in de natuur. ik kan daar niet eens op filteren? sinds wanneer hebben ze de site aangepast? of ben ik nu zo debiel.

1 like

Gisteren stond er dat mijn pakketje vandaag zou komen en nu misschien morgen :rage:

Oh ja zo irritant is dat: mensen met een nieuwe hobby. Hebben het alleen maar daar over en willen het ook nog aan je opdringen. En als je dan eindelijk een keer met ze gaat varen en je vindt het niet leuk zijn ze compleet verbaasd. “Oh, we dachten écht dat je het leuk zou vinden.” Ja want die 30x “Ik hou niet van zeilen”, was niet duidelijk genoeg :o_o:.

3 likes

Er is recent een liedje uitgekomen met een naam in de titel. Iemand die ik volg op instagram eigent zich dat liedje helemaal toe. Songteksten uit dat liedje in de naam en biografie. Dat liedje gaat niet over jou?? Meer mensen heten zo? Kapot storend.

5 likes

Bruno Mars en zijn kwijlmuziek :nauseated_face: :face_vomiting:

2 likes

“Ik ga niet met je zeilen. Ik kom Egypte nooit meer uit.”

(oke dit is een quote uit een liedje van Aida en komt vet niet over zo uitgetypt never mind me. Ik houd trouwens erg van zeilen)

6 likes

Eens! Goeie slogan ook, hond op de grond, die hou ik erin haha

Toch wel… snap er zelf ook echt niks van. De huisbaas heeft zelfs al meerdere keren een brief gestuurd over dat er teveel wordt gewassen. En dat je volle trommels moet doen enzo. Maar het komt niet over bij haar ofzo