Waar erger jij je aan?

Een vriendin van mij werd vorig jaar moeder en sindsdien heet ze ‘mama’.

Op Instagram gaat dat ongeveer zo:

^10 maanden.
Mama is zo trots op jou. Je lacht, je kruipt, je staat zelfs al. Wat is mama blij met jou.
^10 maanden.

Of bij een foto:
mama en naam. #momlife #trotsopjou

Ik heb de stories al uitgeschakeld :roll_eyes:

Tegelijkertijd erger ik me aan mezelf. Laat haar gelukkig zijn. Misschien vind ik het gewoon te jammer dat spontaan afspreken enzo voorbij is.

7 likes

Je kunt de berichten van mensen die je volgt ook muten :thumbsup:

2 likes

Kinderen in het ov

En laptops. Hier komt een rant. Ongeveer een jaar geleden wilde ik een nieuwe laptop kopen en ik had geld gespaard daarvoor. Ik wilde gewoon een simpel ding, 13 inch, geschikt voor school maar niet te duur. De mediamarkt had gewoon NIKS voor mij. Volgens die verkoper waren ‘de 13 inch laptopjes niet geschikt voor school’ en ‘moest ik een macbook kopen’. Een jaar later heb ik nog steeds niets gevonden. Alles van 13 inch is gelijk 700 euro of een processor waarmee je schijnbaar niks kan. Zo fucking moeilijk is het toch niet??? Ik word hier echt boos om. Alle laptops moeten sneller en beter en geweldiger maar gewoon iets normaals om te forummen en youtube op te kijken blijkt niet meer te bestaan?! Ik ga daarvoor echt geen macbook aanschaffen zeg. Oke jezus mn agressie over dit onderwerp groeit met de dag gewoon.

3 likes

Ik heb al 5 jaar een 13 inch laptop. 14 inch mag ook maar groter wil ik gewoon niet eigenlijk, dan past ie niet in al mn tassen en laptophoes. Maar 14 inch hadden ze toen ook niet. Heb je een linkje van welke jij hebt?

Ja deze komt het dichtst in de buurt bij wat ik wil. Zit al in mn mandje, haha. Mn ouders betalen ook een deel, maar alsnog vind ik het gewoon veel geld :confused:

Neem een lenovo, beste laptops ooit. Oh en niet bezuinigen want ik dacht koop er 1 van 350 enige wat ik doe is netflixen en heel soms word documenten bewerken, nou die laptop doet gewoon niks he, behalve vastlopen.
Dus nu heb ik voor 70 euro een thinkpad overgekocht en dat is zoveel fijner

4 likes

Ik heb echt zo’n agressieve vegan op FB en daar erger ik me behoorlijk aan. Alsof vlees eten een persoonlijke hate crime tegen haar is. Maar ik ben het op zich met de strekking wel eens, maar niet met de manier waarop. Dat agressieve ‘vlees moet in een verdoemhoekje in de supermarkt zodat mensen zich dood schamen als ze per se vlees willen kopen en dan naar die verdoemhoek moeten lopen’…

En nu zag ik net dit plaatje op FB en ik dacht het biedt mogelijkheden :sweat_smile:

image

Disclaimer: ik ben absoluut NIET tegen vegans op zich, maar wel dus tegen deze uitingen…

9 likes

Bedoel je i5 processor? Of iets anders? Want dat vind ik dus eigenlijk al onnodig :exploding_head:

Jaa ik doe alleen school (word en wikipedia vooral haha) en forum en netflix. Maar een chromebook twijfel ik dus ook over omdat die echt intel pentium ofzo hebben en de man van de mediamarkt zei dat je daar echt niks mee kon én het heeft geen word… maar ik weet ook niet ik hoeverre ik die man moet geloven natuurlijk. Argh.

Jaa ik vind google docs dus niet onhandig maar ik weet niet wat school daar van vindt… hmm heb je nog meer aanraders?

DELL Inspiron 13 5000

Ben hier heel tevreden mee

2 likes

Mega bedankt!! Precies wat ik zoek en goede prijs ook! :heart:

2 likes

Mensen die het HELE concert ongeveer filmen. Af en toe een foto, ok, maar gewoon zoveel filmen? Het is facking irritant en je doet er toch nada mee. Heb er geen probleem mee als er een verbod zou komen op mobieltjes

11 likes

Nu trouwens ook nog met korting!

• Bespaar € 100 met code SAVE100. Aanbieding eindigt op 27 augustus.*
2 likes

Ik wil een bestelling bij H&M plaatsten maar ze hebben mijn vorige retourzending nog niet verwerkt waardoor ik niet achteraf kan betalen :slightly_frowning_face:

Duurt echt heel lang voordat ze je retourzending verwerken. Zo’n drie weken ongeveer😲. Klaar met HM

De onderbuurvrouw die met het volume van een misthoorn dagelijks op haar balkon zit te “praten”. Van mij mag het weer kouder worden, kunnen wij het raam dichtdoen en gaat zij hopelijk weer binnen zitten. Heb nu na een paar maanden zomer haar hele leven wel voorbij horen komen.

3 likes

Dat ik met mn dikke vingers zo vaak op het tekentje naarst het hartje druk als ik iemand een like wil geven

8 likes

Iedereen daar heeft het Peter Pan syndroom

1 like

Pedaalemmers die verschuiven wanneer je de pedaal indrukt :mad::mad::mad: We kunnen gvd naar de maan vliegen maar een pedaalemmer met een gewicht dat verschuiven voorkomt is te moeilijk om te maken??!

29 likes