Er is er een in de aanbieding bij de Aldi komende week, prima ding voor gewoon Word en beetje internetten
Jaaa @Prikkelbaar dmde hem net naar me! Ik zit er naar te kijken. Maar die processor, de man van de mediamarkt raadde dat me toen af dus ik vind dat āengā
het lijkt me echt sterk dat rumag iets niet heeft gejat
Jaa bij coolblue zat er niks tussen in mn prijsklasse helaas. Verder heb ik me er nog niet in verdiept.
Heb mijn vriend geraadpleegd maar MM willen gewoon dat je meer geld uitgeeft. Zoān Celeron processor is precies perfect voor een beetje in Word typen, beetje internetten en wat Netflix. I3 of i5 heb je echt alleen nodig als je veel en zware programmaās gaat draaien en dat allemaal snel moet.
Ik word helemaal gek.
Ik weet zeker dat ik mn belastingaangifte had verstuurd maar net zoals 2 jaar geleden besloot de belastingdienst dat ik dat niet heb gedaan.
Had het voor mn vakantie geprobeerd en toen lukte het niet en nu weer en het lukt gewoon niet. Ik krijg op iedere computer en telefoon in iedere browser dezelfde foutmelding en ik snap niet waar die op slaat!
Iedere fucking kut keer, en ik krijg bijna 800 euro terug.
Negeer Mediamarkt. Die gasten zoeken altijd een upsell. Ze zijn ook dol op Bait & Switch tactieken ( dat je ze bijv. een product voor een goede prijs op het display hebben staan maar dan die ātoevalligā niet meer hebben staan maar oh wacht ze hebben wel dit product wat ongeveer hetzelfde is maar net iets beter zelfs en āietsjeā duurder. Als jij lekker wilt internetten en tekstverwerken kun je gewoon een simpele Celeron nemen.
https://www.coolblue.nl/product/784312/hp-14-thinbook-14-bp004nd.html?tid=aud-492138571124:pla-433391321421&ref=631186&gclid=EAIaIQobChMImJGE6OCK3QIVVp3VCh2CZgUmEAQYBCABEgIZiPD_BwE Dit is bijv. een prima apparaat.
Ik kan je sowieso aanraden om google drive/docs te gaan gebruiken. Kun je overal bij inclusief op je telefoon en je kunt exporteren naar word docs en pdf.
Vriend van een vriendin voor de eerste keer ontmoet. Zij zijn op Cuba geweest dus we hadden het over Che. Ik zei Ohja die is doodgeschoten in Bolivia, ik ben op de plek geweest waar dat is gebeurt. Hij bleef maar volhouden dat Che was vermoord in Afrika, dus ik bleef zeggen vriend ik ben letterlijk op de plek geweest waar hij is vermoord, denk je dat ik me vergis en dat in Afrika is, ik ben daar LETTERLIJK GEWEEST OMG maar hij bleef het ontkennen tot ie t googlde en toen mompelde hij iets maar hij zei niet sorry of oh je had gelijk.
Wat n kutlul
Ik erger me er vooral aan dat mensen en dan vooral mannen bijna altijd doen alsof ik het fout heb of echt niks weet, terwijl ik echt niet dom ben. Maar mensen nemen letterlijk nooit iets van me aan.
Wat een zak. Je hebt het daarna toch wel even ingewreven dat je gelijk had?!
Dat ik nogal eens in groepsapps (onbewust) genegeerd word. Heel vervelend en stom
Ik heb deze fout dus gemaakt met mijn nu 13 inch laptopje. Ik wou net als @anon98052296 een simpel laptopje voor school. Ik heb dan een laptop van 350⬠gekocht⦠interne geheugen 32 GB. Toen kwam ik er achter dat Windows zo fucking veel geheugen inneemt⦠echt wat een spijt heb ik. Na een halfjaar moest ik hem al resetten zodat hij updates kon doen, en een halfjaar later weer, en een paar maand later weer. Nu zit ik dus op het punt dat er letterlijk bijna niks op mijn laptop staat buiten Windows en hij kan nu geen updates meer doen
Hoe slecht is dat⦠Hij is nu anderhalfjaar oud.
Anyways ik heb garantie tot januari 2019 dus ik ga na mijn herexamens dat ding binnenbrengen met de reden dat hij gewoon onbruikbaar en supertraag is en ik HOOP dat ze mij voor 350 ⬠iets nieuws laten uitkiezen⦠maar ik vrees ervoor.
TLDR: koop idd 1 met genoeg geheugen
Ik heb nog niks gekocht hoor, geen zorgen
Nee ik ben nogal passief helaas
Ik denk wel eens overdag āoh cool dit kan ik op het forum postenā ⦠En dan zit ik achter mijn pc en dan vergeet ik het
mansplaining at its finest
Ik zou zijn deur lekker dicht doen. Niet met een klap ofzo gewoon rustig hehe. Als ie zelf niet op het idee komtā¦
Omg onvoorstelbaar he, ik heb een onderbuur die zān deur wel eens open laat en dan knalharde muziek speelt zodat 't lekker door de gang kan galmen en wij er in stereo (want het gedreun komt ook gewoon langs de vloer zeg maar) van mee kunnen genieten
Ik ook
Ik heb vanmiddag de sims 4 gekocht (50% korting bij origins) maar heb nu een mac en de camera besturing van het spel waren ook nog anders en ik kwam gewoon niet lekker op gang en nu irriteer ik me dat ik dat spel heb gekocht
Alweer. Want op de xbox speel ik het ook niet