Ik zit op een pakketje van mijn vriend te wachten en het zou er nu al lang moeten zijn. En ik wil even tukken omdat ik een knettervroege ochtenddienst had. En ik moet naar de wc, maar dan bellen ze sowieso aan als ik net zit.
âmaar ja, dat snap je pas als je zelf kinderen hebtâ
Deze coupees in de wat nieuwere treinen. Wat moet je hiermee, een beetje half stil zijn? En als je dan vlak naast een moeder met twee extreem drukke en irritante kinderen zit (zoals ik nu), ga je daar dan iets van zeggen? Het is geen stiltecoupé namelijk.
Erger ik me ook altijd zo aan. Op AD kun je er maar een paar (drie?) per maand bekijken, tenzij je kijkt in de privémodus! Sindsdien lees ik die artikelen via safari-privé.
huh dit zie ik voor het eerst
haha snap echt niet wat ze daar nou mee bedoelen
is het een soort studeer/werk coupé?
dat zou ik zo in eerste instantie denken
Als ik iets bestel bij Wehkamp krijgt mijn zus altijd een besteloverzicht van wat ik gekocht heb⊠En ik kan in mijn account gewoon NERGENS haar mail vinden dus het is mega raar. Maar nu deed ze vanochtend ook nog best judgemental dat ik weer wat gekocht had. En nu wil ik weer wat bestellen maar nu heb ik geen zin in haar reactie
Ja je kunt er voor jezelf werken of studeren maar je mag ook zachtjes bellen of overleggen, maarja, waar ligt dan de grens? In de stiltecoupé is het duidelijk, je maakt gewoon geen geluid, maar ik vind dit zo onduidelijk, ik wil weten waar ik aan toe ben ja?!
Ja hallo mevrouw u mag hier alleen jongleren met hoofdtelefoons, boeken en laptops!!!1
Het is bedoelt als rust/werk ââzoneââ. Het idee is dat de stoelen achter elkaar staan en mensen zo meer op zichzelf zijn om bijvoorbeeld te werken of te lezen. Maar je mag er ook gewoon praten.
Heb het laatst toevallig in de krant voorbij zien komen, anders had ik ook geen enkel idee haha.
Iets proberen te regelen in een groepsapp waarin sommige mensen meelezen maar niet ja of nee reageren.
Even de Wehkamp bellen en vragen of zij het kunnen wijzigen? Dan ben je mooi van je zusâ gezeur af
Maar maar journalisten moeten ook eten
Misschien een nieuwe account aanmaken?
Lijkt me ook heel irritant als iemand judgy gaat doen over je bestellingen!
Mijn huisgenoot die rond half 7 besloot de keuken te gaan schoonmaken terwijl ik altijd rond die tijd kook. En ook al denkt hij misschien dat ik niet thuis ben (lijkt me sterk want volgens mij heeft hij mij gezien), half 7 's avonds is toch geen tijd om de keuken te gaan schoonmaken?
Dat mijn kleding spontaan uit elkaar valt Eerst een jurk van Stradivarius waarvan de zoom helemaal is losgekomen, dan een jurk van Zara met een gat naast de schoudernaad en nu een broek van Pull & Bear met een gat bij de tailleband
Aan mezelf omdat ik zoveel nieuwe kleding wil nu alle herfstkleding in de winkels ligt. Het stomme (of fijne) is dat ik vanaf september een nieuwe baan heb waar ik meer ga verdienen en dus ook meer geld kan uitgeven aan kleding. Alleen wil ik eigenlijk gewoon sparen en heb ik al veel te veel kleding
Ugh ja, ik heb een paar maanden geleden een nieuwe gekocht en vond op dat moment precies 3 telefoons die ik niet te groot vond (wilde wel een bekend merk dus mss daarbuiten wel meer keuze).
Ben uiteindelijk voor Samsung a3 gegaan
Zie het als een treat yo self moment. In September kan je je zelf verwennen en de kleding kopen. Vanaf oktober kan je sparen.
Ja mn zus vind het gelukkig zelf ook irritant dus ze gaat er morgen voor bellen
Thanks, dat is wel een goed plan!