Ik heb een tijdje geleden een meisje leren kennen via werk en we konden het een en ander voor elkaar betekenen dus we hebben op WhatsApp wel veel heen en weer gestuurd.
Maar de laatste tijd gebruikt ze mij een beetje als een soort dagboek en dat vind ik zo raar, ongemakkelijk en irritant tegelijk? Net stuurt ze bijvoorbeeld dit:
"Het is super lekker weer! Ik ben aan het wandelen met de hond, net even boodschapjes gedaan
"
eh. oke meid leuk voor je maar i donât care???
Moet ik dan vragen âoh joh echt wat voor boodschappen vertel!!â Laat me gewoon met rust? Ze is best heel aardig en zo maar hier zit ik dus echt niet op te wachten

Hij geeft ook altijd overal zijn mening over, vooral bij dingen die hem eigenlijk geen fuck aan gaan is dat irritant.
Ik ben echt een streber en ik zou liefst OVERAL iets in de pap te brokken hebben: influencer marketing, sociale media, aankoop⊠Waardoor mensen al snel de indruk krijgen dat ik een betweter en een controlefreak ben.
nu ikdit type voel ik me een beetje schuldig want hij is heel lief en behulpzaam but know when to STAAAWP whaa