Waar erger jij je aan?

Wakker worden met wéér 15 mailtjes over die nieuwe privacywet

16 likes

Dat doet me ook elke keer weer beseffen hoeveel bedrijven eigenlijk gegevens van mij hebben. Terwijl ik al helemaal niet makkelijk ben met mijn mailadres geven.

3 likes

Random%20man

22 likes

Stiekem erger ik me een pietsje aan de ergernis over de AVG. Het is goed voor ons, mensen!

6 likes

Relatievoorschot :wink:

2 likes

Ik zit op mijn werk aan een computer in de hoek en ik hoor een collega in de verte klagen en klagen en ik word er echt gek van. Al dat zeuren maakt het niet beter en alleen maar erger zelfs. :rage:

Dat al die influencers zo veel krijgen… Soms ga ik -helemaal geinfluenced- ook opzoek naar een hotel overnachting waar die meiden zijn geweest en dan kost het gewoon 2 à 300 euries :frowning:

1 like

Ik koop soms juist dingen NIET puur omdat dat merk dan influencers dingen gratis heeft gegeven en ik dan weiger daar indirect aan bij te dragen door wel iets te kopen #misgunner

7 likes

Groot gelijk. Ik haak 9 vd 10 af omdat ik het te duur vind :stuck_out_tongue: ben wel begonnen aan een hele ontvolg sessie want als zelfs kleerhangers en hondenhalsbanden #spon wordt is voor mij de maat vol

1 like

Ik erger me aan vrachtwagens die elkaar gaan inhalen op een tweebaans snelweg. De hele rit max 90 kunnen rijden omdat ze elkaar maar bleven inhalen.

7 likes

Ik heb een tijdje geleden een meisje leren kennen via werk en we konden het een en ander voor elkaar betekenen dus we hebben op WhatsApp wel veel heen en weer gestuurd.

Maar de laatste tijd gebruikt ze mij een beetje als een soort dagboek en dat vind ik zo raar, ongemakkelijk en irritant tegelijk? Net stuurt ze bijvoorbeeld dit:

"Het is super lekker weer! Ik ben aan het wandelen met de hond, net even boodschapjes gedaan :slight_smile: "

eh. oke meid leuk voor je maar i don’t care???

Moet ik dan vragen ‘oh joh echt wat voor boodschappen vertel!!’ Laat me gewoon met rust? Ze is best heel aardig en zo maar hier zit ik dus echt niet op te wachten

20 likes

Ik word nooit in winkels geholpen. Nooit! Nu was ik bij een make-up winkel in Rotterdam en ik had een paar dingen in mijn handen. Ik werd niet begroet, maar mensen die even binnenkwamen en weer weggingen werden vol enthousiasme begroet. Hoe dan? Ik weet dat ik echt jong lijk, maar zo jong? Ben ik zo lelijk? :frowning:

5 likes

Herkenbaar! Heb je dat alleen in winkels? En uiteraard ben je niet lelijk! Het is eigenlijk onbeschoft

Echt bijna altijd en op straat, maar dat vind ik natuurlijk niet erg. Vind het altikd wel jammer als ik niet begroet word, want dat maakt het toch gemakkelijker om vragen te stellen.

Daar heb je natuurlijk ook gelijk in! In dit geval stond ik alleen met mn neus in de schappen en hoorde ik van achter de medewerker lopen en anderen begroeten. Dus dat was wel rot. Natuurlijk ben ik wel bij de kassa beleefd geweest en begroet.

1 like

Mijn huidige manager is ook zo erg :roll_eyes: Hij geeft ook altijd overal zijn mening over, vooral bij dingen die hem eigenlijk geen fuck aan gaan is dat irritant.

1 like

Dat ik altijd zo opga in mijn werk en nooit es chill kan zijn :mad: Ik ben echt een streber en ik zou liefst OVERAL iets in de pap te brokken hebben: influencer marketing, sociale media, aankoop… Waardoor mensen al snel de indruk krijgen dat ik een betweter en een controlefreak ben.

Is ook zo, maar dat moeten zij niet weten :mad:
(Maar meestal weet ik het ook echt gewoon beter.)

Ja same, mijn blogverkeer is er drastisch op achteruit gegaan en ik zit echt een beetje met de handen in het haar nu, vooral omdat ik net leuke samenwerkingen begon binnen te krijgen haha. Huilen.

4 likes

(en @Honey ) Haha, nee, het werkwoord ‘opzoeken’ is wel correct! Het is een scheidbaar werkwoord, zoals opstaan (ik sta op) en oversteken (ik steek over). Maar het is wel ‘op zoek’ (dus los) in zinnen als ‘ik ben op zoek naar een boek’ (het hele werkwoord, of eigenlijk de verbal phrase, is dan ‘op zoek zijn naar’)

Edit: late reactie, I know, maar ik was aan het bijlezen :geek:

5 likes

Er heeft een vrouw een volledig boek geschreven over mansplaining. Titel is “mannen leggen me altijd alles uit”. En toen ze op een feestje was ging een man haar boek uitleggen tegen haar, terwijl ze zelf notabene de schrijfster is, toen ze dit aangaf ging hij ook gewoon door met z’n uitleg?

33 likes

Gdvrddm, m’n band is lek. Nu moet ik 'm morgen (waarschijnlijk brak) eerst plakken voor ik naar het strand / park kan.