Waar erger jij je aan?

Waarom de Toppers toppers zijn: ‘Iedereen is gelijk en samen zingen verbindt’ https://nu.nl/weekend/5282471/waarom-toppers-toppers-zijn-iedereen-gelijk-en-samen-zingen-verbindt.html (via @NUnl)

Ik vind dat er een parlementair onderzoek moet komen naar waarom de Toppers nog steeds mogen optreden

14 likes

Door alle berichten over opzoek/op zoek ging ik in mijn whatsapp kijken (ik wilde opzoeken typen) of ik die fout wel eens heb gemaakt. En nu is ‘opzoeken’ opeens zo’n raar woord?

Gatver dit is m’n vader. Iedereen weet dit ook van hem. Vriendinnen enzo. Als ik vroeger een vraag stelde wist ik dat er daarna nog 10 min. Onnodig gezwam erbij kreeg echt vreselijk. Heb ook zovaak van tevoren gezegd , “ik wil alleen HIER een antwoord op”. Ja hij weet idd een stuk meer dan de gemiddelde mens maar loop niet zo te braggen. :face_vomiting: nu ikdit type voel ik me een beetje schuldig want hij is heel lief en behulpzaam but know when to STAAAWP whaa

2 likes

Update: De Man (hij heet Jan Nogwat dus m’n vriend heeft hem Jan Lul gedoopt, haha) stuurde alleen een duimpje omhoog terug.

1 like

Gewoon iedere post afsluiten met een linkje naar je blog :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn moeder gaat hier elk jaar naar toe, en ik huil altijd diep van binnen heel hard als je de dvd weer kan kopen.

Goedzo meit!!1!

1 like

Omg ik heb heel vroeger (2006 volgens mij) ook eens een dvd van de toppers in concert gekocht.
Van mijn karige zakgeld nota bene :o_o:
Ik heb die show echt een stuk of 10x gezien.

1 like

Dat ik 3 nieuwe onderbroeken heb gekocht, maar niet heb gekeken naar het kruis. Zon smalle strook, daar past die kut van mij maar half in…

34 likes

Wat een lieve profielfoto :blush:

1 like

Dat het nóóit lukt om uit te slapen.

Thanks! Mijn katten, ze zaten zo schattig!

3 likes

ik wil hier meer posten
maar het komt er maar niet van afgelopen dagen
ik ga nog een inhaalslag maken!!

4 likes

Ik word echt LIJP van al die 50+ers op elektrische fietsen. Ik trap me helemaal het gompes op m’n opoefietsje en dan komt er weer zo’n doos op zo’n fiets voorbij zoeven die mij dan weer zo’n zelfvoldane blik werpt?? Hallo je hoeft niet zo trots te zijn, je fiets doet 9/10e van het werk??

26 likes

Ik vind die elektrische fietsen sowieso levensgevaarlijk. Je ziet als automobilist heel vaak niet of het nou zo’n ding is en die oudjes crossen zo de rotonde met 20 km per uur. Is altijd lastig inschatten of je nou wel of niet moet stoppen voor iemand die eraan komt. Voor je met je ogen knippert zijn ze al voorbij en dat verwacht je dan weer niet van iemand op een fiets. En dan inderdaad ook nog die zelfvoldane smoelen van kijk mij lekker sportief en snel zijn. Rot op.

16 likes

ahaha moest echt lachen, zie het ook al echt gebeuren

moet wel zeggen dat mijn opa van 90 er zo veel baat bij heeft. die elektrische fiets geeft hem echt vrijheid! m’n oma vind het maar een gevaarlijk ding haha

2 likes

@ladygodiva jeetje dat is wel heel naar! Laatst was er op tv dat die fietsen eigenlijk veel te valgevaarlijk zijn omdat (voornamelijke wat oudere mensen) ook niet gewend zijn zo hard door de bochten te gaan en dan dus wegglijden. Inderdaad een helm, maar ik vind ook echt dat het gewoon veel duidelijker moet zijn dat een fiets elektrisch is zodat de rest van het verkeer dat ook kan zien. Nu zie je het alleen door die accu achterop geloof ik?

@MadameMignon ja dat kan ik wel geloven! Misschien dat ze gewoon fietsen moeten maken die wel elektrisch zijn maar gewoon niet zo hard kunnen gaan. Vaak gaan oudere mensen ook niet meer zo ver fietsen, dus vanwaar dan die snelheid…

1 like

Iedereen een oranje vlaggetje achterop!

8 likes

Aan mezelf
Dat ik zo moe ben
En geen energie heb om naar de supermarkt te gaan dus maar een blik groente uit de kast heb gepakt
En ik zo weer ga slapen dus

1 like

Mijn buren. De een begon om kwart voor negen te schuren, verderop gingen ze daarna de tuin schoonspuiten met hogedrukspuit, nu iemand aan het stofzuigen die niet helemaal lekker is blijkbaar met dit weer, en kleinkind van de buren is er en spuit telkens met een waterpistool mijn tuin in?? Heb er al wat van gezegd maar nu zit hij in een zwembadje herrie te maken. Fml. En wtf dat kind vraagt en klaagt maar de hele tijd, water, magnum, snoepje, niet lekker, ander snoepje. Hou op hoor.

2 likes