Waar erger jij je aan?

@Jay @lapzwans Ik moet nog minstens een week wachten van de dokter voor ik weer mag, dus ik voel jullie pijn.

1 like

Zooo irritant ja. Ik doe ook nooit een plastic zak erom, dus laatst liet de caissière mijn peer vallen en ik dacht echt dat ze die inclusief beurs plekje zou teruggeven. Dat was gelukkig niet het geval, maar ze zei wel op verwijtende toon: ‘voortaan moet je een zakje erom doen hoor want dan gebeurt dit ook niet.’
Ik dacht echt hallo, je laat het zelf uit je klauwen vallen?

1 like

Nou als je een peer laat vallen met zo’n dun zakje erom zit er alsnog een beurse plek op. :face_with_raised_eyebrow:

En @Pantalones
Hahahakan me zo voorstellen dat zo’n meisje van net 16 dat dan zegt, mega irritant. Staan wij 5 minuten mooi, niet beurs fruit uit te kiezen, gaan ze er zo mee om (ik mis die geërgerde smiley van EGT nu).

1 like

Een collega maakt echt élke dag insta stories dat ze aan het rijden is met stomme liedjes erbij. Hoop echt dat ze een keer tegen een boom aanrijdt.

10 likes

die gekke data in de whois tegenweurdig bij .nl
maar ja sidn he

Als je ff wacht dan eet ie het toch weer op :joy: Onze hond probeerde het een sec later alweer op te eten, dan was het nog helemaal warm en soppig en iewl

2 likes

Aan alles waar een mens zich aan kan ergeren. En dan heb ik nog een goede dag. :upside_down_face:

• De overige jaargetijden uitkijken naar dit warme weer en nu het warm is denken: waarom.
  • Onduidelijke mensen (waaronder ikzelf).
  • Maandag.
  • Honger hebben maar geen trek.
  • Dat het nog 100 jaar duurt (minstens) voor ik vakantie heb.
4 likes

alle groepsprojecten :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Die fucking eenden in het kanaal voor mijn huis. Ze beginnen om zes uur 's ochtends al met HEEL LUID kwaken en dat houden ze met gemak een uur vol. :angry::angry::angry:

2 likes

Dat ik in een topic niet kan zien in welk topic ik zit. En dat het nieuwste bericht onderaan staat.
Kleine ergenisjes dus.
Oh en ik erger me aan m’n geïrriteerde ogen! Jeuk aan de binnenkant en dan moet je er van afblijven AAAaaaAargh!

2 likes

Dat je altijd maar dan ook altijd moet plassen als je net je nagel gelakt hebt.

5 likes

Dat je 84 mails van postnl krijgt dat je pakket gesorteerd is/ in de planning zit/ verstuurd gaat worden/ verstuurd is/ dat de bezorger eraan komt/hoe laat hij komt/ dat hij geweest is, maar dat je niet vóór de bezorging het adres kan wijzigen zoals bij sommige andere bezorgers.

13 likes

Wanneer je een beschadigd product krijgt en het verwerken van de retouren weken kan duren en ik geen zin heb om ondertussen voor 100 euro wederom geld uit te geven bij die webshop.

“ik ga bellen, ik ga NU bellen”

belt

“Oh verkeerd nummer. Huh? Even googlen. Oh oké, cijfertje verkeerd”

En nu durf ik niet meer :roll_eyes:

5 likes

Misschien een brandalarm dat een nieuwe batterij nodig heeft?

4 likes

Hoofdpijn dat pulseert door m’n hoofd heen. Net was het bijna weg en voelde ik een soort hallelujah-verlichting maar nu is het er weer. Word ook misselijk af en toe maar het is imo geen migraine want licht en geluid zijn geen probleem. Het is ook geen super heftige hoofdpijn gezien ik nog gewoon kan forummen maar concentreren op studie wordt wel lastig.
Is dit nog iets of moet ik gewoon met ibu in een donkere kamer liggen? Water probeer ik voldoende te drinken.

1 like

Ik heb net spontaan een puist gekregen in mijn mondhoek die zeer doet als ik praat. Ik heb nooooit puisten. Is dit karma?

Als je iemand inhaalt op de fiets die ongeveer even snel rijdt als jij en dat je dan de hele tijd iets te snel moet trappen om die persoon voor te blijven :weary:

12 likes

Hoofd masseren wil mij nog wel eens helpen. Of heb je zo’n Prikkel, dat kan ook goed helpen.
En anders helpt mij alleen diclofenac en paracetamol afwisselen een beetje.
Sterkte!

De Prikkel

3 likes