Zooo irritant ja. Ik doe ook nooit een plastic zak erom, dus laatst liet de caissière mijn peer vallen en ik dacht echt dat ze die inclusief beurs plekje zou teruggeven. Dat was gelukkig niet het geval, maar ze zei wel op verwijtende toon: ‘voortaan moet je een zakje erom doen hoor want dan gebeurt dit ook niet.’
Ik dacht echt hallo, je laat het zelf uit je klauwen vallen?
En @Pantalones
Hahahakan me zo voorstellen dat zo’n meisje van net 16 dat dan zegt, mega irritant. Staan wij 5 minuten mooi, niet beurs fruit uit te kiezen, gaan ze er zo mee om (ik mis die geërgerde smiley van EGT nu).
Dat ik in een topic niet kan zien in welk topic ik zit. En dat het nieuwste bericht onderaan staat.
Kleine ergenisjes dus.
Oh en ik erger me aan m’n geïrriteerde ogen! Jeuk aan de binnenkant en dan moet je er van afblijven AAAaaaAargh!
Dat je 84 mails van postnl krijgt dat je pakket gesorteerd is/ in de planning zit/ verstuurd gaat worden/ verstuurd is/ dat de bezorger eraan komt/hoe laat hij komt/ dat hij geweest is, maar dat je niet vóór de bezorging het adres kan wijzigen zoals bij sommige andere bezorgers.
Wanneer je een beschadigd product krijgt en het verwerken van de retouren weken kan duren en ik geen zin heb om ondertussen voor 100 euro wederom geld uit te geven bij die webshop.
Hoofdpijn dat pulseert door m’n hoofd heen. Net was het bijna weg en voelde ik een soort hallelujah-verlichting maar nu is het er weer. Word ook misselijk af en toe maar het is imo geen migraine want licht en geluid zijn geen probleem. Het is ook geen super heftige hoofdpijn gezien ik nog gewoon kan forummen maar concentreren op studie wordt wel lastig.
Is dit nog iets of moet ik gewoon met ibu in een donkere kamer liggen? Water probeer ik voldoende te drinken.
Als je iemand inhaalt op de fiets die ongeveer even snel rijdt als jij en dat je dan de hele tijd iets te snel moet trappen om die persoon voor te blijven
Hoofd masseren wil mij nog wel eens helpen. Of heb je zo’n Prikkel, dat kan ook goed helpen.
En anders helpt mij alleen diclofenac en paracetamol afwisselen een beetje.
Sterkte!