Waar erger jij je aan?

De Curlygirl methode! Hierbij mag je onder andere geen siliconen, wax, niet natuurlijke oliën en uitdrogende alcohol gebruiken.

1 like

Heel herkenbaar. Ik heb ook gewoon echt niemand die ik kan vragen voor een bootycall

1 like

Koop ik appels zonder plastic zak eromheen en dan van die asociale caissières die dan met m’n appels gaan lopen smijten :angry:

1 like

@Jay @lapzwans Ik moet nog minstens een week wachten van de dokter voor ik weer mag, dus ik voel jullie pijn.

1 like

Herkenbaar! Heb je dit ook al eens ervaren met bananen? Doe zelf zo voorzichtig mogelijk en zij gooien ermee.

Zooo irritant ja. Ik doe ook nooit een plastic zak erom, dus laatst liet de caissière mijn peer vallen en ik dacht echt dat ze die inclusief beurs plekje zou teruggeven. Dat was gelukkig niet het geval, maar ze zei wel op verwijtende toon: ‘voortaan moet je een zakje erom doen hoor want dan gebeurt dit ook niet.’
Ik dacht echt hallo, je laat het zelf uit je klauwen vallen?

1 like

Nou als je een peer laat vallen met zo’n dun zakje erom zit er alsnog een beurse plek op. :face_with_raised_eyebrow:

En @Pantalones
Hahahakan me zo voorstellen dat zo’n meisje van net 16 dat dan zegt, mega irritant. Staan wij 5 minuten mooi, niet beurs fruit uit te kiezen, gaan ze er zo mee om (ik mis die geërgerde smiley van EGT nu).

1 like

De rokende mensen op het balkon onder mijn balkon. :unamused: Het is warm weer geweest en daarom warm in mijn studio dus ik wil even luchten. Nu stinkt alles hier. Gelukkig is het deze keer geen wiet.

2 likes

Een collega maakt echt élke dag insta stories dat ze aan het rijden is met stomme liedjes erbij. Hoop echt dat ze een keer tegen een boom aanrijdt.

10 likes

hbo groepsprojecten… :roll_eyes:

10 likes

die gekke data in de whois tegenweurdig bij .nl
maar ja sidn he

Als je ff wacht dan eet ie het toch weer op :joy: Onze hond probeerde het een sec later alweer op te eten, dan was het nog helemaal warm en soppig en iewl

2 likes

Aan alles waar een mens zich aan kan ergeren. En dan heb ik nog een goede dag. :upside_down_face:

  • De overige jaargetijden uitkijken naar dit warme weer en nu het warm is denken: waarom.
  • Onduidelijke mensen (waaronder ikzelf).
  • Maandag.
  • Honger hebben maar geen trek.
  • Dat het nog 100 jaar duurt (minstens) voor ik vakantie heb.
4 likes

alle groepsprojecten :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Haha ja maar op de uni had ik ze een stuk minder en waren mn groepsgenoten wel iets verantwoordelijker. Maar goed uit eindelijk zijn alle groepsprojecten kut ja. Ik wou dat ik eens een keer die nietsnutsende meelifter kon zijn.

2 likes

Die fucking eenden in het kanaal voor mijn huis. Ze beginnen om zes uur 's ochtends al met HEEL LUID kwaken en dat houden ze met gemak een uur vol. :angry::angry::angry:

2 likes

Dat ik in een topic niet kan zien in welk topic ik zit. En dat het nieuwste bericht onderaan staat.
Kleine ergenisjes dus.
Oh en ik erger me aan m’n geïrriteerde ogen! Jeuk aan de binnenkant en dan moet je er van afblijven AAAaaaAargh!

2 likes

Dat je altijd maar dan ook altijd moet plassen als je net je nagel gelakt hebt.

5 likes

Mensen die reageren op facebookberichten. Wilde eigenlijk ‘zure kortpittige tokkies die reageren op facebookberichten van woningcorporaties’ zeggen, maar het probleem reikt zo veel verder.

Stomme vrouw

Deze vrouw reageerde op een facebookbericht van mijn droomappartement en mijn vriend was bijna met haar in discussie gegaan.

Er zijn honderdduizenden van dit soort types (op Facebook), maar aan haar stoor ik me extra erg.

15 likes