Waar erger jij je aan?

Aan iemand die t liefst dag en nacht zeurt over dat haar vriend niet communiceerd. Maar als je dan een afspraak met haar wilt maken reageerd ze half en onduidelijk. Soort zoekt soort i guess.

5 likes

Dat ik de treintijden niet check en nu een halfuur moet wachten omdat ik die van net op 3 sec na heb gemist

1 like

Een of andere kuthond die niet stopt met blaffen :rage:

1 like

Dat ik al in bed lig en mijn bril vergeten ben in de badkamer. Ik wil er niet uit en nu moet ik dus alles heel dichtbij houden om het te kunnen lezen :sweat_smile:

Dat ik gister een heel betoog heb gehouden over op tijd opstaan vandaag zodat we al om 9 uur nar het winkelcentrum kunnen, nu is het half 9 en heb ik spijt.

4 likes

Dat ik mn billen heb verbrand :rage::rage:
(Het deel dat buiten je bikinibroekje valt)

Jezus, hoe veel herrie kan een groepje vrouwen dat buiten zit maken?
Nou onder een soort van afdak dat funeert als klankkast voor hun geschreeuw en gelach: heeeeeeeel veel.

Ik moet me echt inhouden om niet “KOPPEN DICHT!!!” te schreeuwen.

5 likes

Hoe creepy enthousiast die oude mannen van Ziggo van Max Verstappen worden. Alsof ze hem zelf gemaakt hebben brrr

5 likes

Muggenbulten

Wanneer iemand een pakketje voor je aanneemt en vervolgens nooit thuis is. :roll_eyes: Het pakketje zou pas ‘s middags komen en ik kon ook niet ervoor kiezen om hem niet bij buren af te laten leveren. Nu kan ik op z’n vroegst pas maandag mijn pakketje ophalen.

Edit: De jongen in kwestie (mijn onderbuur) is even tussendoor naar huis gekomen zodat ik mijn pakketje kon halen. Vet lief. :flushed:

7 likes

Dat ik drie maanden geleden ergens iets had besteld, het pakket retour kwam door een fout en ik tot op heden niks heb gehoord na 399959595 mailtjes en berichten via andere kanalen. Ik wil mijn geld terug of de spullen alsnog ontvangen. En toen had ik een paypal case geopend, wordt daar ook gewoon niet op gereageerd dus de boel maar geescaleerd. GIMME MY BIRTHDAY PRESENT.

5 likes

Dat mijn pakketje 3 uur te laat bezorgd werd waardoor ik de hele dag binnen heb zitten wachten. Dat de bril die er in zat niet de goede was waardoor ik weer naar de stad moest. Dat ik moest sprinten naar de trein en dat er heel veel mensen niet “rechts staan, links gaan” op de roltrap waardoor ik de trein toch heb gemist :neutral_face:

1 like

Een vriendin/collega die altijd loopt rond te toeteren hoeveel ze toch wel eet (en toch heel mager is) Gisteren belde ze me - in paniek haast - om te melden dat ze sinds ze pindakaas had ontdekt ‘een dikke buik’ had gekregen. Ze woog nu insert trillend stemmetje 45 kg. De horror!

Allicht belt ze naar mij omdat ik dan iets kan zeggen in de trant van ‘yo, ik ben 10cm kleiner dan jou en weeg bijna 10kg meer, skinny bitch.’ Ik had echt geen geduld om haar aanstellerij nog wat te bevestigen en heb gezegd dat het normaal is dat je sneller bijkomt als je 30+ bent :smiling_imp: gna gna
Hoop dat ze nu nooit meer met zulke onzin naar mij toe komt

21 likes

Dat een schoonbroer zomaar even langskomt en alleen maar bezig is met wat hij wil. En dat het het helemaal niet uit komt, want we zouden vandaag vanalles doen. Ik haat die vent sowieso.
Wil hij vast mee eten vanavond. En hij eet dan met gemak in zijn eentje meer dan de helft.
Jammer voor hem dat we geen vlees meer eten :rofl:

Het temperatuurverschil tussen vandaag en morgen, wat moet ik in godsnaam aan?

Mijn vriend is NOOIT op tijd klaar. Afspraak was te vertrekken nadat dochter had gegeten (nu), zit hij nog gezellig op de pot en moet hij zich nog klaarmaken. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Ja, haha. Hier is het dan nog wel 10 graden hoger, maar goed 16 of 26 is nogal een verschil.

Mijn man is een sjachrijnige klootzak als hij slecht geslapen heeft.

1 like

Kan ik hier ook geluidsfragmenten delen? Ik word al maanden elke ochtend om zeven (vaak eerder) wakker van de keiharde bouwgeluiden. Een bouwplek zit letterlijk maar een meter van mijn raam af en de andere op ongeveer dertig meter. Ze beginnen altijd met de luidruchtigste dingen. Naast me zijn ze met twee tegelijk door beton aan het boren. :disappointed:

Ik ben fucking moe en zou zooo graag nog even een half uurtje slapen. Daarnaast weet ik nooit hoe ik met deze geluiden moet studeren. Oordopjes halen niks uit.

Wut? Dat is echt heel erg weinig.