@ClaireCharlotte @Smash Ja ik snap het ook oprecht niet…
Soms als je niet weet wat je moet zeggen ligt een opmerking over het uiterlijk best voor de hand.
Een positieve opmerking leek me dan logischer
Het feit dat een vriendin van me regelmatg dingen vertelt aan anderen die ik in vertrouwen vertel, en dan als excuses geeft dat ze dacht ik het wel al verteld had.
Ik snap wel dat et superstom is maar soms vertelt iemand me iets in vertrouwen wat ik dan ook op een bepaalde manier moet “verwerken” en dan vind ik het wel prettig om het er met mn vriend over te hebben. Maar hij houdt er dan ook wel zn mond over.
storing in lade twee
Gister voor het eerst in tijden zelfbruiner gebruikt en vanmorgen was het heel mooi egaal. Nu zitten er ineens overal strepen en vlekken
Ik voel me heel erg Jersey Shore… of snog marry avoid.
Aan mijn lichaamsbeharing waarom stam ik af van de gorilla?
Dat je er te laat achter komt dat er geen wc papier meer is…
Ja, het lijkt me superstom om ineens via iemand iets te horen krijgt wat diegene helemaal niet hoort te weten
Aan iemand die t liefst dag en nacht zeurt over dat haar vriend niet communiceerd. Maar als je dan een afspraak met haar wilt maken reageerd ze half en onduidelijk. Soort zoekt soort i guess.
Dat ik de treintijden niet check en nu een halfuur moet wachten omdat ik die van net op 3 sec na heb gemist
Een of andere kuthond die niet stopt met blaffen
Dat ik al in bed lig en mijn bril vergeten ben in de badkamer. Ik wil er niet uit en nu moet ik dus alles heel dichtbij houden om het te kunnen lezen
Dat ik gister een heel betoog heb gehouden over op tijd opstaan vandaag zodat we al om 9 uur nar het winkelcentrum kunnen, nu is het half 9 en heb ik spijt.
Dat ik mn billen heb verbrand
(Het deel dat buiten je bikinibroekje valt)
Jezus, hoe veel herrie kan een groepje vrouwen dat buiten zit maken?
Nou onder een soort van afdak dat funeert als klankkast voor hun geschreeuw en gelach: heeeeeeeel veel.
Ik moet me echt inhouden om niet “KOPPEN DICHT!!!” te schreeuwen.
Hoe creepy enthousiast die oude mannen van Ziggo van Max Verstappen worden. Alsof ze hem zelf gemaakt hebben brrr
Muggenbulten
Dat ik drie maanden geleden ergens iets had besteld, het pakket retour kwam door een fout en ik tot op heden niks heb gehoord na 399959595 mailtjes en berichten via andere kanalen. Ik wil mijn geld terug of de spullen alsnog ontvangen. En toen had ik een paypal case geopend, wordt daar ook gewoon niet op gereageerd dus de boel maar geescaleerd. GIMME MY BIRTHDAY PRESENT.