Vroeger deed men altijd wc blokjes ophangen omdat ze daar een hekel aan hebben.
Officieel mag je hem niet doden dacht ik. Beschermd dier.
Vroeger deed men altijd wc blokjes ophangen omdat ze daar een hekel aan hebben.
Officieel mag je hem niet doden dacht ik. Beschermd dier.
Misschien bedoelde hij met lief meer invoelend of betrokken maar is zijn vocabulaire wat beperkt. Als ik zeg lief bedoel ik ook vaak iemand met een goed hart. Maar het is wel zo dat lief misschien meer geassocieerd wordt met kleurerjuffen dan met docenten voortgezet onderwijs.
En nog ff iets over die geloof/maanstand discussie. Heel veel geloven hebben van oorsprong een maan-kalender dus hangt wel samen.
Ik zit op FB in een reisgroep over een bepaald land en ik las een post van een man die echt een (sorry) domme vraag stelde. Als in âik ga naar dit verlaten eiland in AziĂ«, graag een hotel met stabiele WiFi en elektriciteitâ. Dus ik geef een verhelderend antwoord mbt de kwaliteit van WiFi en elektriciteit daar, waar hij nog eens verder op antwoordde etc.
Zie ik ineens een friend request van deze man?
Waarom moet een antwoord op zijn vraag ineens aanleiding geven tot een verdere band met mij te willen opbouwen (want dat is hoe ik een friend request op fb interpreteer)
Dat mensen met veel kennis in een bepaald vakgebied (dokters, garagisten, ITâers, ga zo maar door) mensen die die kennis niet hebben vaak als oerdom behandelen. Joh wees blij dat niet iedereen jouw kennis heeft, anders had je geen werk meer.
Kan ik steenmarter veilig googlen?
Wow heftig. Ze zien er trouwens ook alleen schattig uit als hun snoet dicht is. Met die tanden is het net een duivel.
Ah ja dat hadden mân ouders vroeger ook een paar keer, hij liep door die balken heen waar mijn slaapkamer was. Zo goor! Uiteindelijk heeft mân vader dat gat dichtgemaakt ofzo, maar die beesten slepen echt met van alles. Waar zit ie bij jullie?
Hij liep zegmaar in die balken boven aan de zijkant van het huis. Wat een goor kutbeest. Hopelijk krijgen jullie hem te pakken.
Ik heb een mooie bos bloemen gekocht maar hij staat niet mooi in de vaas waardoor ik nu een nieuwe vaas moet gaan halen, zo fucking veel moeite
Aan mijn vriend die fifa zit te spelen. Hij doet echt alsof de wereld vergaat als hij een tegendoelpunt krijgt.
Er was geen vaas bij onze kringloopwinkel.
Wel een pak zigzagwatten van de kruidvat met nog de oude oranje verpakking, voor slechts 1 euro!
Dat was het moment dat ik besloot noooooit meer naar onze kringloop te gaan.
Dat is toch een prima prijs? Bij de kruidvat betaal je maar iets minder
Hahahaha ik wilde dit nog opzoeken, geweldig
Herrie, overal. Gezoem van de zwembadfilter van de buren, eindeloos getoeter van een bruiloftsstoet en op de achtergrond nog wat bonkige muziek. Ik wou zo graag even lekker buiten lezen
Mensen die âcuvverâ zeggen in plaats van cover. Het klinkt zo raar en zoveel mensen doen het, maar waarom zou je het zo uitspreken?!
weet niet wat erger is, dat of âkofferâ?
Ik moet er nog 11.600 Duurt nog wel even voor ik daar weer bij ben. Post ook (nog) niet veel, ben vooral nog druk met topics lezen haha.
Ik heb serieus 7 muggenbulten naast elkaar op een oppervlakte van 5 bij 5 cm. Precies op een plek (op mân schouderblad) waar ik net niet bij kan
Ik heb net tegen een gestucte muur aan zitten rijen omdat ik zoân jeuk had
Pollepel werkt ook!
9 van de 10 keer als ik in bed lig en mijn tanden heb gepoetst heb ik honger. Maakt niet uit of ik me een uur ervoor nog propvol zat, toch krijg ik weer trek waardoor ik dan weer niet kan slapen
Mijn onderbuurman. Hij weet dat ons huis super gehorig is, natuurlijk weet hij dat. We kunnen bij wijze van elkaars gesprekken horen. En mijn bed is boven hun woonkamer. En dan nog super vaak 's nachts muziek aan, praten weetikveel. Hij heeft ook zoân lage stem die doordreunt. Vannacht zijn er kerels blijven slapen, worden ze om acht uur wakker en meteen allemaal lekker hard praten. Dus kon pas om 2 uur slapen door ze en acht uur weer wakker. Heb de sonos op de grond gezet en luister nu muziek. WAKKER IS WAKKER MAARTEN. (ik zag m ook nog in kroeg gister en hij was fakking lam dus ik hoop dat hij echt kneitebrak is)