Wat gebruik jij voor spullen @Bunnyslippers? Wat voor telefoon en welke browser?
Sony telefoon, Google Chrome browser
Aha, zou je eens kunnen kijken met een andere browser? Firefox ofzo? Er speelt iets met Chrome in bepaalde combinaties helaas.
@Bunnyslippers ik heb een app of snelkoppeling van het forum op mn telefoon. Ideaal, die heb ik op de sneltoets plek gezet van internet, want laten we eerlijk wezen, ik spendeer toch al mijn internettijd hier.
Mijn thuiszorg client die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, maar ik ben zoân beetje die enige van mijn organisatie die ze nog over de vloer wilt hebben. En dat ze psychisch ook niet helemaal in orde is waardoor ze er ook niet echt iets aan kan doen.
Die wind
Ik heb net een vervelende reactie op insta gerapporteerd bij een filmpje waarin een man concealer en foundation gebruikt (was van dm drogerie). Mevrouw vond het â gar nichts fĂŒr echte MĂ€nnerâ. Vond het juist tof dat ze eens een man lieten zien, wat een bekrompen mens.
Van die borrelingen in je buik dat je voelt dat je snel naar de wc moet. En dat je geen kracht kan zetten bij diarree.
Huh, is dat serieus een ongeschreven regel?
De laatste twee concerten waar ik ben geweest (Lorde en Beyonce) stond iedereen met zitplekken.
@Maestoso of bedoel je dat ze op de stoelen stonden?
Ik neem aan gewoon staan voor hun stoelen, het is wel zo netjes om bij zitplekken ook gewoon te gaan zitten. Tuurlijk is het leuk om te dansen en mee te springen, maar mensen die slecht ter been zijn en echt moeten blijven zitten (of mensen die gewoon lekker willen zitten) zien daardoor niets meer.
Alhoewel ik wel laatst naar een concert van Macklemore was waar hij juist alle mensen met een zitplek opriep om ook te gaan staan, want je bent bij een hiphop concert, dus zitten mag niet
Haha, was naar Harry Styles in maart en heb gewoon lekker het hele concert gezeten.
Ja je bent ook alweer 35, dan heb je het verdiend!
Ja, mijn volgende concert enkel zitplekken!
Als mensen een tekst voorlezen in een filmpje, en de tekst in beeld komt, WAAROM zitten er dan zo vaak kleine verschillen in? Dat ze een woord toevoegen ofzo?
Aan dat het laatste uurtje op mân werk altijd vier keer zo lang duurt dan ieder ander uur. Bijnaaa weekend!
Ja dat heb ik ook altijd! Van anti-klit spray wordt mijn vloer ook spiegelglad, nu ga ik meestal in de douche staan om dat spul in te spuiten haha!
Haha precies, anders kon je mij nog als ander slachtoffer aanwijzen en konden we het even hard maken
Mensen die niet optijd kunnen komen. Een tijdsindeling/planning maken is niet heeel lastig
Ik haat films met een open einde. Echt zonde van mijn tijd vind ik dat. Ik heb dan zo een onrustig gevoel en het blijft me bezig houden. Ik vind dat dit aangegeven moet worden of het een film met open of gesloten einde is.