Waar erger jij je aan?

Als mensen een tekst voorlezen in een filmpje, en de tekst in beeld komt, WAAROM zitten er dan zo vaak kleine verschillen in? Dat ze een woord toevoegen ofzo?

4 likes

Aan dat het laatste uurtje op m’n werk altijd vier keer zo lang duurt dan ieder ander uur. Bijnaaa weekend!

2 likes

Ja dat heb ik ook altijd! Van anti-klit spray wordt mijn vloer ook spiegelglad, nu ga ik meestal in de douche staan om dat spul in te spuiten haha!

Haha precies, anders kon je mij nog als ander slachtoffer aanwijzen en konden we het even hard maken :stuck_out_tongue:

1 like

:see_no_evil:

Mensen die niet optijd kunnen komen. Een tijdsindeling/planning maken is niet heeel lastig

2 likes

Ik haat films met een open einde. Echt zonde van mijn tijd vind ik dat. Ik heb dan zo een onrustig gevoel en het blijft me bezig houden. Ik vind dat dit aangegeven moet worden of het een film met open of gesloten einde is.

12 likes

Vroeger deed men altijd wc blokjes ophangen omdat ze daar een hekel aan hebben.

Officieel mag je hem niet doden dacht ik. Beschermd dier.

Misschien bedoelde hij met lief meer invoelend of betrokken maar is zijn vocabulaire wat beperkt. Als ik zeg lief bedoel ik ook vaak iemand met een goed hart. Maar het is wel zo dat lief misschien meer geassocieerd wordt met kleurerjuffen dan met docenten voortgezet onderwijs.

En nog ff iets over die geloof/maanstand discussie. Heel veel geloven hebben van oorsprong een maan-kalender dus hangt wel samen.

Ik zit op FB in een reisgroep over een bepaald land en ik las een post van een man die echt een (sorry) domme vraag stelde. Als in ā€œik ga naar dit verlaten eiland in AziĆ«, graag een hotel met stabiele WiFi en elektriciteitā€. Dus ik geef een verhelderend antwoord mbt de kwaliteit van WiFi en elektriciteit daar, waar hij nog eens verder op antwoordde etc.
Zie ik ineens een friend request van deze man? :confused:
Waarom moet een antwoord op zijn vraag ineens aanleiding geven tot een verdere band met mij te willen opbouwen (want dat is hoe ik een friend request op fb interpreteer)

3 likes

Dat mensen met veel kennis in een bepaald vakgebied (dokters, garagisten, IT’ers, ga zo maar door) mensen die die kennis niet hebben vaak als oerdom behandelen. Joh wees blij dat niet iedereen jouw kennis heeft, anders had je geen werk meer.

12 likes

Kan ik steenmarter veilig googlen?

3 likes

Wow heftig. Ze zien er trouwens ook alleen schattig uit als hun snoet dicht is. Met die tanden is het net een duivel.

2 likes

Ah ja dat hadden m’n ouders vroeger ook een paar keer, hij liep door die balken heen waar mijn slaapkamer was. Zo goor! Uiteindelijk heeft m’n vader dat gat dichtgemaakt ofzo, maar die beesten slepen echt met van alles. Waar zit ie bij jullie?

Hij liep zegmaar in die balken boven aan de zijkant van het huis. Wat een goor kutbeest. Hopelijk krijgen jullie hem te pakken.

Ik heb een mooie bos bloemen gekocht maar hij staat niet mooi in de vaas waardoor ik nu een nieuwe vaas moet gaan halen, zo fucking veel moeite

1 like

Aan mijn vriend die fifa zit te spelen. Hij doet echt alsof de wereld vergaat als hij een tegendoelpunt krijgt.

Er was geen vaas bij onze kringloopwinkel.
Wel een pak zigzagwatten van de kruidvat met nog de oude oranje verpakking, voor slechts 1 euro!
Dat was het moment dat ik besloot noooooit meer naar onze kringloop te gaan.

4 likes

Dat is toch een prima prijs? Bij de kruidvat betaal je maar iets minder :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Hahahaha ik wilde dit nog opzoeken, geweldig

1 like

Herrie, overal. Gezoem van de zwembadfilter van de buren, eindeloos getoeter van een bruiloftsstoet en op de achtergrond nog wat bonkige muziek. Ik wou zo graag even lekker buiten lezen :disappointed:

2 likes