Waar erger jij je aan?

Mijn verstopte neus.

Fietsen met een jurk :rage:

4 likes

Werken met dit weer:cry:

Ik erger me juist aan die enorm korte shorts. Ik zag een foto van mij van een aantal jaar geleden, het leek alsof ik in m’n onderbroek liep.

7 likes

Als jij je beter voelt bij een lange broek moet je dat gewoon doen natuurlijk! Ik hoop gewoon dat je daar dan geen dikke winterjas boven draagt. :thinking: :grinning:

1 like

Ik hou ook niet van de warmte. Ik liever winter met sneeuw.
En bij ons op kantoor is het ook ijskoud dus ik heb vandaag een zwarte pantalon aan. Straks naar huis wel super warm in de auto maarja

Klanten die niet op komen dagen voor een grote behandeling, zonder af te bellen😕

Hier nog een hitte hater. Ik weet echt niet hoe ik volgende week door ga komen.

Ik moet echt nodig naar de kapper, maar weet niet wat ik kan/wil met mijn haar. :face_with_raised_eyebrow: Standaard probleem dit.

Aanvullende ergernis, wij mogen op kantoor geen blote benen, maar een spijkerbroek en een tshirtje en sneakers is prima. Ik kan er zakelijker uit zien in een jurk met blote benen dan in een bovengenoemde outfit :rage:

4 likes

Dat ik nu geen berichten in mijn lievelingstopic kan plaatsen. I need to share my poop stories (je kunt nu wel raden welk topic dat is). Nog ff doorposten.

Aan de fucking airco in de trein…daarom heb ik nu een lange broek aan. Vorige keer bevroren m’n enkels

volgens mij is het tmi topic vanaf 1 juli gewoon weer openbaar, dus dan kan je er weer terecht :biggrin:

1 like

Om dezelfde reden als dat mensen hier op het forum mensen met nat haar irritant vinden. :grinning: Zonder reden dus. Voel je a.u.b. niet aangevallen, is niet heel serieus bedoeld! Vind het gewoon altijd heel raar om te zien.

Ik erger me juist aan mensen die zich zo bezighouden met wat anderen dragen, wat voor een weer het ook is :smile:

6 likes

Ik word de laatste tijd steeds vaker in het Engels aangesproken, en dan bedoel ik niet door mensen die zelf geen Nederlands kunnen (zoals toeristen), maar door mensen die blijkbaar denken dat IK geen Nederlands spreek. Bijvoorbeeld in een lingeriewinkel, waar iedere klant werd begroet met ‘goedemorgen’ en ik met ‘good morning’. Of een paar dagen geleden, toen ik met mijn vriend wat ging drinken: ‘voor u een cappuccino, and an iced coffee for the lady’. Ik zat nota bene het NRC te lezen op dat moment.

15 likes

Jaaaa je hebt gelijk!! Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zin in heeft natuurlijk. Zoals ik al zei, ergeren is een groot woord, maar kan me er gewoon over verbazen omdat ik zelf absoluut geen warme kleren kan verdragen in die hitte.

Irritant he? Blijkbaar zijn ze zó ingesteld op ‘o, die zal wel geen Nederlands spreken’, dat ze het blijkbaar niet (kunnen/willen) horen.

1 like

Kleine troost: de dagen worden alweer korter. Winter is coming!

5 likes

Ik zou vanochtend naar Down the rabbit hole.

En gisterochtend werd ik wakker met blaasontsteking.
Heb me de hele dag gisteren de tering gedronken en zoveel vitamine c gegeten dat mijn darmen op begonnen te spelen, maar mocht niet baten.

Ik moet nog altijd om de 20 minuten naar de wc en heb buikpijn.
Nu net gestart met antibiotica maar het duurt wel een dag voordat de klachten minder zijn en zie me echt niet op een festival terwijl ik zo vaak naar de wc moet. Vooral 's nachts, de hel. Hoop dat ik vanavond of morgenochtend kan gaan, maar ik baal enoooorrrm. Heb ook al 4 jaar geen blaasontsteking gehad ofzo dus WAAROM UITGEREKEND NU.