Waar erger jij je aan?

‘Hoe wilt u het geknipt hebben?’

‘Nou, met een roze coupe schaar.’

‘Bedoelt u dat ik een roze schaar moet gebruiken om uw haar in een nieuwe coupe te knippen, of dien ik eerst uw haar roze te verven zodat ik het vervolgens kan knippen met een schaar die speciaal voor roze haar is?’

3 likes

Het tweede lijkt me wel leuk om eens te doen. Het eerste doe ik sowieso altijd al🤓

aan scrubs die zo’n naar laagje op je huid achterlaten

3 likes

Dat ik altijd allerlei excuusjes verzin om maar niet te hoeven sporten…

1 like

een of andere meid die poseert met een giraf die zij heeft neergeschoten in Zuid-Afrika. Echt mijn hart breekt!! Ik zit hier gewoon op de bank met tranen in mijn ogen naar die foto’s te kijken. Wanneer gaat dit stoppen?

4 likes

Ik zag dit net ook. Bah, snap er niks van. Zo naar!

1 like

Ik wil m’n tanden laten bleken maar ik weet niet waar. Ik zie zo veel gemixte recensies.

Dat is alleen maar goed

Ik zag dat ook… zo naar! Ik snap echt niet wat er leuk aan is, gaat denk ik om macht? Bah

1 like

Allemachtig wat is het warm, zo kan een mens toch niet slapen? Ik ga wel weer terug naar Noorwegen.

2 likes

Ik vind dat hele trophy hunting een ontzettend idioot spelletje. Superrijke Amerikanen die naar Zuid-Afrika of Zimbabwe gaan om daar een vooraf uitgekozen dier wat voor dit doel gefokt is dood te schieten in een speciaal wildpark en die zich dan helemaal de stoere jager voelen…
Daarnaast vind ik het nogal ziekelijk dat er blijkbaar mensen zijn die plezier halen uit het doden van een dier.

Dit gezegd hebbende: zo’n giraffe is echt vele malen beter af dan willekeurig welke kip, koe of varken uit onze vee-industrie hier. Daar komt nog eens bij dat de bio-industrie veel ingrijpendere gevolgen heeft op de populatie van wilde dieren wereldwijd (om ons vee te voeren worden hele natuurgebieden verwoest om er landbouwgrond van te maken).

14 likes

Ik zag een poes voor me met heel snel groeiende snorharen, bedankt daarvoor :smiley_cat:

Vooral dit, ik kan me dit echt niet inbeelden

2 likes

Mijn vriend die net slaapdronken begint te mopperen dat ik em wakker maak door luidruchtig de kamer in te komen.
Knul, dan moet je niet mijn kant van het bed volgooien met je ongesorteerde was uit de droger…

5 likes

Hahaha oeps, was het maar zo’n feest. Ik bedoelde eigenlijk excuusjes om niet te sporten.

1 like

Jaaa love de winter :heart:️ Laatst zei ik tegen iemand dat ik zin had in de winter, werd ze echt boos…

4 likes

Aan meiden in de yoga les in van die perfecte yoga outfitjes die ook nog heel goed kunnen yogaen :roll_eyes: (is gewoon pure jaloezie maar erger me er wel aan haha)

5 likes

Aan mensen die met 27 graden rondlopen met lange jeans.
En winterjas.
Of wollen trui.
Of sjaal.

Mja. Ze doen maar natuurlijk, maar vind dit altijd zo irritant. :slightly_smiling_face:

3 likes

Die 50 posts voor membertopics. Elke post voelt nu fucking geforceerd, of ik hem nou normaal had geplaatst of niet.

18 likes

Haha ik snap je wel hoor.
Maar bij mij op kantoor mag je geen korte broek en staat de airco op standje vriezer. Dus dan vind ik een lange jeans wel echt heel fijn.