Waar erger jij je aan?

Ah dat is echt balen!! Hopelijk voel je je snel beter zodat je alsnog kunt gaan.

1 like

Anderhalf uur! Was een permanent behandeling. Mevrouw was nog wel gekomen maar te kaat, wel sneu wat is een dementerende vrouw achteraf. Kon haar niet wegsturen dus heb de tijd die ik nog over had gebruikt om haar haar toch te knippen en krullen

6 likes

Of rok, zoooo moeilijk.

Ik heb afgelopen week speciaal de bus naar het station genomen ipv fiets omdat ik een kleedje aanwilde.

1 like

Aan de persoon die hier in de trein haar voeten op de stoel naast me heeft liggen en die enorme stinkvoeten heeft

Vies! Hoe durft iemand dat eigenlijk te doen :thinking:

Ze slaapt dus vind het ook een beetje lullig om haar wakker te maken maar ZO goor ruikt het!

Update: op een gegeven moment deed haar vriend ook zijn voeten op de stoel, die stonden nóg meer. Maar toen stapten ze gelukkig uit. Nu zijn er net 2 mannen gaan zitten die uit zichzelf al enorm stinken
 yes!

Aan al die berichten over members only. Lees gewoon die update.

24 likes

Zeker van mensen die zeggen ‘al 100 jaar fanatiek mee te lezen’ en die met dit forum gewoon gigantisch door de mand vallen omdat ze pas 500 berichten hebben gelezen in 2 uur leestijd, dan ben je dus geen fanatieke meelezer :roll_eyes:

20 likes

Nouuuu ik moet zeggen dat ik ook wel baal van die restrictie aangezien ik ook nog lang niet aan mijn posts zat. Zoals iemand anders hier al zei, alles wat ik nu post voelt zo geforceerd. Ik ben meer een liker en post occasioneel iets, dus ik voel me heel bezwaard om nu brainfarts te delen in andere topics waarvan ik denk “niemand zit hierop te wachtennnn”.

Maar ik begrijp de regel wel en je moet ergens een objectieve maatstaf hanteren dus verder zal ik er niet te veel over klagen en traag maar gestaag aan die 50 proberen raken. Ik besef btw net pas hoeveel bijleeswerk ik straks zal hebben :dizzy_face:

13 likes

gvd in de laatste versie van een paper die ik met een groep schrijf is mijn onderdeel gewoon niet meegenomen :mad::mad::mad: Nu heb ik dus geen kloppende feedback gekregen omdat iemand anders mijn deel vergeten is :mad::mad::mad: Dacht dat ik na het HBO wel alle kut groep projecten kwijt was maar helaas nee

1 like

hier ook een hitte hater :wave:t2:

22 graden ok, maar 31 zit toch niemand op te wachten? wat is daar leuk aan. maar oke zeuren lost niets op dus ik ga maar gewoon 2 weken zo weinig mogelijk bewegen en ijs eten, ook leuk.

3 likes

Er is hier in het dorp enorme tyfus herrie van een examenfeest. Ik wou dat alle examenkandidaten hier op het vmbo in Maastricht zaten, dan hadden ze geen reden tot feesten en dan was het hier rustig (grapje).

8 likes

Aan de openluchtfuif 3km verderop. Wat een lawaai
 die jongeren gaan morgen allemaal doof zijn volgens mij. Staat echt heel hard die muziek :expressionless:

Zie mijn statistieken nu en vind dat ik mezelf toch echt wel actief mag noemen ook al ben ik nu mn 50 posts aan het bij elkaar sprokkelen.

STATISTIEKEN

40 dagen bezocht
12u leestijd
73 topics viewed
7,9k berichten gelezen
192 :heart: gegeven
0 topics gemaakt
42 berichten gemaakt
264 :heart: ontvangen

Maar omdat je dan geen 50 posts hebt ben je toch niet actief genoeg. Ik vind het flauw.
Maar zie dat ik inmiddels in 2 dagen mn berichten heb verdubbeld dus ik ben er bijna en dan houd ik weer op met zeiken* :joy:

*kleine disclaimer: stress en al 4 dagen op het randje van migraine van menstruatie helpen niet bij de timing van deze intense irritatie.

4 likes

Nog 5!! Go girl

2 likes

Mij ging het vooral om dat sommige niet begrepen waar alle members only topics waren gebleven en hoe je er in kan komen. Zelfs al zou je de update niet lezen, dan komt het wel in elk topic een paar keer voorbij.

4 likes

Dit inderdaad. Ik ben echt meer een meelezer dan iemand die post. Maar toch vind ik mezelf wel een redelijk actieve forummer. Was ook al 8+ jaar actief op het EGF. Dus nu post ik maar telkens dingen zodat ik tenminste toegang kan krijgen tot mijn favoriete topics. En net wat jij zegt, nogal wat leeswerk zal hebben. Ik heb er nu al zin in. :smiley:

En yes, weer een post erbij haha.

1 like

Voor mij hetzelfde. Ik zat al sinds het bloemetjes forum op ellegirl. Ik vind de topics bij het member only ook leuker.

Collega’s die echt ALLES moeten vragen. Ik ben leidinggevende en blijkbaar als je dat niet bent moet je alles navragen. Ook gewoon super logische dingen. Denk even zelf na danku.