Mijn laptop die van ellende echt bijna uit elkaar valt, ik geen geld heb voor een nieuwe maar wel 3727 dingen te doen heb WHYYYY ben ik zo onhandig
HĂš gvdmme, ik probeer dit te posten maar lukt niet? Krijg steeds âinhoud lijkt teveel op wat je net hebt gepost
Ik vind dit soort reacties leuk, gewoon posten, alle reacties maakt het seamen leuk. Dat is een forum, hoeft allemaal niet per se nuttig te zijn. Heeft mij in ieder geval wel over die angst heen geholpen
hee, wat apart, die melding? maakt mij nieuwsgierig. maar wel leuk om te horen verder.
Gisteren heeft mn schoonmoeder enthousiast onze tuin geveegd (geen idee waarom) en ik zie net dat ze al dat witte zand tussen de planten heeft gegooid. Bovenop de plantjes die eindelijk doorkwamen en die nu dus niet echt meer van harte leven⊠aaaarghhh waarom???
Maar ik lever al zo vaak commentaar op hen dat ik niet weet of ik dit moet zeggen. Neem aan dat ze niet elke week onze tuin zal gaan vegenâŠ
Jaa weet niet zo goed wat het was. Ook melding met een cijfercode kreeg ik. Of het forum had een storing of mijn internet⊠maar nu doet ie het weer dus top!
Maar dat ze ĂŒberhaupt je tuin ongevraagd gaat aanvegen zou voor mij al een bron van ergernis zijn!
Mijn ergernis vandaag is dat ik laat wakker was en nu moet kiezen uit alle leuke dingen die ik wilde doen vandaag #firstworldproblems
ok⊠we hebben wel naar de server zitten kijken inderdaad, 500 zou weleens kunnen. hoewel dat verder niet veel betekent.
Mijn vriend.
We hebben elkaar de hele week nauwelijks gezien (druk op werk, wonen wel samen, maar ik ben ook heel veel bij vrienden geweest) en de enige dag dat we samen zijn vandaag en ik iets leuks wil doen (zwemmen/sauna) moet hij zijn werk afmaken omdat hij afgelopen week toen ik niet thuis was kei veel heeft gegamed i.p.v. gewerkt
mijn haar is moeilijk en ik heb eindelijk fijne shampoo gevonden. die wil ik nu dus weer kopen omdat de andere fles bijna op is.
maar de website waar ik het normaal koop is uitverkocht en geen andere webwinkel of gewone winkel in NL verkoopt het spul
stom moeilijk haar
stomme website die uitverkocht is
Wait, I got this.
Even mijn, err, lunch? afmaken. Ja. Laten we het lunch noemen.
Die melding heb ik ook een paar keer gehad!
Haha ja dat klopt, vind ik ook al heeeel irritant. Net zoals de vaatwasser voor ons uitruimen en alles op de verkeerde plek neerzetten. Dat geeft mij alleen maar extra werk ipv dat het helptâŠ
Aan alle 100 fruitvliegjes die op dit moment rond mij heen vliegen.
De hele korte uitleg: Printers? Meh. Mensen zeuren maar wat wouden ze doen? Staken op de stoep van de printerbouwer? 't Is goed genoeg zo he!
De langere uitleg:
De eerste maanlanding was ook geen onverdeeld genoegen. Op weg naar de maan, op het allerlaatste stukje (4 minuten nadat de landing was ingezet): ping.
Ping is overigens niet wat je wil horen als er een grote klomp rots op je afraast. Deels vanwege het feit dat er geen magnetron aan boord van de lunar lander was, deels omdat de ping blijkbaar aangaf dat er een âError 1202â was opgetreden. Over âWaar erger je je aanâ gesprokenâŠ
Volgende probleem: Wtf is een âerror 1202â. Zit je daar met 3 man in een hok ter grootte van een kleine bezemkast. Kun je eerst nog eens die handleiding door gaan akkeren (en neem van mij aan: handleidingen van lunar landers zijn Nog Kutter dan die van printers!) . Houston gebeld (âheeft u ook een mobiel serviceteam in de buurt? nee?â). Volgens Houston was het wel okee als het maar niet de hele tijd een error 1202 was - af en toe kon nog wel. Stel je voor dat je dat van je printer te horen krijgt.
Afijn, telefoon ophangen (âja, doeg, ja, ik neem souvenirs mee voor jeâ). Error 1201. Are you shitting me?! Weer Houston bellen. âAhja, mag je ook negeren - hoort er een beetje bij, zelfde serie errorsâ.
Anyway, weer verder naar beneden. Blijkt dat er een tamelijk groot verschil is tussen waar ze waren en waar de computer dacht dat ze waren. Ook erg onhandig, want waar ze wilden landen lag dus blijkbaar ergens anders dan waar ze heen gingen. Gelukkig kregen ze dat allemaal hersteld, op 122 meter van de grond(!).
Volgende probleem: als je niet bent waar je wezen moet dan moet je een end vliegen in zoân ding. Alleen, als de benzinetank meldt dat je binnenkort effe moet bijtanken is dat vliegen naar de plaats van bestemming opeens heel zo leuk niet meer. De bedoeling was dat ze een marge van 2 minuten vliegtijd zouden hebben, maar dat bleek uiteindelijk maar een seconde of 20-25 te zijn.
Anyway, geklooi met je printer is dan opeens half zo erg niet meer
En dit is dan gebouwd door mensen die daar serieus jaren aan hebben gebouwd en over na hebben gedacht. Die printer van je wordt gebouwd en ontworpen door een klein team mensen onder grote tijdsdruk met weinig aandacht voor de âmens achter de printerâ.
Mocht je het leuk vinden om meer te lezen over hoe software voor de Space Shuttle werd ontwikkeld in de jaren '90 dan staat hier een prachtig verhaal. Kort gezegd is het echt een volkomen andere wereld hoe daar software wordt ontwikkeld vs hoe het gebruikelijk gaat.
Dat iemand mij heeft verteld dat visfriet lekkerder is dan kibbeling en dat ik dus nu visfriet heb gehaald, maar dat het echt zo veel viezer is dan kibbeling. Geldverspilling.
Heb een beetje een vergelijkbare ergernis.
Was vorige maand op vakantie en had mân moeder gevraagd of ze mân plantjes water wou geven, één keer langskomen was genoeg had ik gezegd. Is ze drie keer langsgekomen om water te geven, omdat het zoân super hete periode was. Ze bedoelde het echt heel lief, maar mân planten zijn zoveel water niet gewend en nu is de helft gaan schimmelen. Probeer het nog te redden maar wordt er echt een beetje verdrietig van, ben altijd zo blij met mân plantjes.
Welke gek heeft jou dit verteld? Dit is echt respectloos naar kibbeling toe.
Dat ik en 8.5 had voor een heel belangrijk vak maar mn gpa maar met 0.10 omhoog is gegaan
Ja lastig he ook dat hetzo goedbedoeld is maar het totaal tegenovergesteld uitpakt⊠ik sta wekelijks te zuchten thuis nadat ze zijn geweest en ons ergens mee hebben âgeholpenâ ongevraagdâŠ
Aan de warmte vandaag. Gelukkig zit ik lekker binnen en is het hier lekker koel.
En dat ik op dieet ben maar zin heb om veel te eten vanavond.