Come over to the dark side!! In het reality tv topic gaat het erover. Ik ben benieuwd wat je nog niet snapt
Ik snap het hele concept niet haha. Ik werd idd nieuwsgierig door de berichten van @Maurice, verwachtte een soort verleiders-programma maar zat toen heel lang naar een saai balspel te kijken? En die mensen zitten daar al maanden in en zijn tegelijk ook TikTokkers? En we kennen het thuisfront ook? Ik heb echt de John de Mol 3.0 afslag gemist helaas
Over een paar dagen begint een nieuwe ronde, da’s het makkelijkst instromen
het is een soort big brother on crack met bondjes/teams en elke maand wint er iemand een ton.
Duurde even voor ik doorhad dat er geen hondenspel show is maar zou me niet hebben verbaasd ![]()
Is er ook een manier om dit te kijken en die SBS reclames te skippen?
Hahaha shit, bontjes! Eh nee da’s enige nadeel… Kijk is echt een kut app.
Dat de afkorting jk voor just kidding staat en niet voor joke
Ik ontdekte heel laat dat Erika Terpstra en Annemarie Jorritsma niet dezelfde mensen zijn.
Dat zou wel kunnen. Ik vind het ook dezelfde mensen.
En allebei politiek actief.
Dat het gezicht van Snollebollekes, niet degene is die het zingt.
Omg hoe doen ze dat dan met optredens? Nooit bij geweest maar ja wie kent het nou niet.
Huh, waar heb je het over? Rob Kemps is toch gewoon de zanger.
Ze waren vroeger toch ook met zijn tweeën?
Ja dat dacht ik ook, maar is dus niet zo, wordt ingezongen door Jurjen Gofers.
@Frambozentaartje ja inderdaad, Rob Kemps en twee DJ’s
Wat in de Milli Vanilli?? En waarom ook, is niet voor het uiterlijk ofzo.
en het is nou ook niet echt een michael jackson level aan vocals die nodig zijn voor die nummers toch ![]()
![]()
![]()
![]()
De zanger vindt optreden volgens mij niet leuk of wil t gezicht gewoon niet zijn en rob kan niet zingen maar wil wel optreden
Snap wel dat je van deze act liever niet het gezicht bent maar er wel wat aan wil verdienen