ik wil eigenlijk niet reageren puur door het woord “gekkie” krijg ik helemaal de kriebels van
vind het wel bijzonder, maar lekker doen zolang het geen gedeeld broodbeleg is op kantoor.
ik wil eigenlijk niet reageren puur door het woord “gekkie” krijg ik helemaal de kriebels van
vind het wel bijzonder, maar lekker doen zolang het geen gedeeld broodbeleg is op kantoor.
Ik zou hoogstens aan beleg ruiken om zeker te weten of het niet bedorven is
ben ik de enige die zwangere vrouwen vaak een bepaalde geur vind hebben? ik kan het soms echt aan mensen ruiken voordat ik die zwangere buik zie, bijvoorbeeld als ik naast een vreemde sta. een beetje zoetig.
0 stemmers
0 stemmers
Ook bij de kinderversie by the way
Ja maar ik kan bijv ook niet onder water zwemmen zonder mijn neus dicht te knijpen want dat doet ook pijn. Vind het sowieso verschrikkelijk als mijn neus nat wordt.
Misschien een open deur, maar let je wel goed op dat je niet richting je neustussenschot sprayt? Je moet het tuitje van de neusspray schuin naar buiten (richting oor) richten.
Geen idee, heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk.
Die buik olie/creme is het soms geloof ik
Ik kom er dus nu pas achter dat dit niet bij iedereen pijn doet! Ik snapte al nooit hoe mensen daaraan verslaafd raken omdat ik dat dus zo’n akelig gevoel vind ![]()
Ja dit! Bij mij deed het dus altijd pijn en moest ook heel erg niezen erna steeds. Totdat ik hier achter kwam, nu echt totaal geen last meer van
Zich wel eens afvraagt of “Robin
Wendy” nog steeds verliefd zijn?
0 stemmers
Ik weet niet wie dat zijn, of zijn het hypothetische namen?
Gok hypothetische namen. Als je een slotje of een tag ergens op straat ziet
Haha ik was zo benieuwd of iemand het zou herkennen, misschien komt dat nog
staat al een eeuwigheid op een viaduct op de A2
@PaulieBleeker ik snap jouw gedachte en stem eigenlijk ook wel, heb dat bij slotjes idd ook altijd
Ja ik herkende het direct dat het van dat viaduct is ![]()
Nice haha. Ik zit dit inmiddels te googelen en buiten dit forum ben ik zeeeeker niet de enige lol
Op de A1 bij Hilversum staat op een viaduct Toet4ever en dat is erop gezet toen ik op de middelbare school zat, ruim twintig jaar geleden. Toet zat twee klassen hoger dan ik en heette eigenlijk Monique.
ben ik de enige die vaak posts hier edit omdat ze achteraf taalkundig lelijk zijn? bijv twee keer hetzelfde woord in twee verschillende zinnen haat ik echt. ik schrijf professioneel teksten maar hier typ ik vaak gewoon wat ik denk zonder verder goed op te letten of na te lezen wat er staat maar vervolgens erger ik me daar dan aan haha
0 stemmers
Ik doe hier en in appjes etc echt te weinig aan mn interpunctie en fatsoenlijke spelling haha. Let ik overdag en met mn werk al genoeg op, ben ik hier te lui voor.
Same ik ben copywriter maar hier doe ik maar wat