De mensen die echt daar vandaan komen zeggen over het algemeen wel Rukvun. In mijn omgeving althans.
Oh bij mij juist andersom!
Ik ben 't nu al een paar minuten aan 't uitspreken, maar doe 't idd 't meest als Rukfun
Haha iedereen zal het wel net iets anders uitspreken dan @Luzarl @DoeMaar
Had het even op Wikipedia opgezocht en in die uitspraak hoor ik wel Rukv(f)un.
Haha in het Latijn klinkt het ook nog fancy
Zo bestaat er ook Godwin’s Law: hoe langer een (online) discussie duurt, des te groter de kans dat iemand Hitler of Nazi’s erbij haalt
Ik moest hier aan denken door deze post van Flamoes. Maar ik ken deze uitspraak vooral van het shirtje wat Paris Hilton droeg, deze:
Maar ik kwam er dus pas achter dat het gewoon photoshop is. Dit was het echte shirtje:
Hé zo’n rok had ik vroeger ook
Ik heb altijd gedacht dat een chemokar iets met chemo therapie te maken had, maar ik kom er net, door een mailtje van de gemeente, pas achter dat het een wagen is die chemisch afval komt ophalen
Goed, ik kom er dus nu achter dat die verkeerslichten voor fietsers niets betekenen. Ik ram altijd op die dingen, druk altijd heel lang en geiriteerd te doen als ik maar sta te wachten. En dat is dus voor niks
Waarom de drukknoppen bij verkeerslichten vaak nep zijn | Mijn Gids | AD.nl
Dat pistache in het italiaans, pistacchio wordt uitgesproken als piestakkio en niet als piestasjo
Net als het Italiaans merk Moschino = Moskieno
Hahahhahhha shiiii mijn sarcasm radar liet me ff in de steek
Ik heb dit gisteren vol verbazing aan mijn man gevraagd (hij is verkeerstechnicus) maar die man die geïnterviewd is, stond volgens hem ‘zoals gewoonlijk weer te liegen’.
Feit is dat er in de grond al van die detectielussen zitten, die dus al merken dat er verkeer wacht bij een verkeerslicht. De knopjes werken gewoon, maar hebben niet perse nut (want de lus in de grond heeft jou als verkeersdeelnemer al eerder door). Mocht er geen lus zitten of een keer niet werken, dan heeft het knopje dus wel gewoon z’n functie! Dus lekker blijven drukken haha.
Dat de krab die ik op het strand zag in het buitenland niet zielig was omdat het maar één grote schaar had en die andere verloren had, maar dat dat zo hoort. Het was een wenkkrab haha (goede naam ook).
Je hebt gelijk, denk dat ik zelf vooral over de kop van het artikel viel!
Ha wat grappig dat je het nagevraagd hebt! Ik blijf dan zeker die knop gewoon gebruiken. En idd die titel is misleidend, ben ik met je eens. Want het heeft dus ergens geen nut tenzij… bedankt
Haha deze experts zijn de leugen ook al zat
Ik kwam vandaag nog net te laat aan bij een zebrapad. Het was rood voor de auto’s maar het werd niet groen voor mij omdat ik te laat op de knop had geduwd. De vrouw aan de overkant ging dan continu zitten drukken op die knop tot het groen werd en dat lijkt me nu ook niet nodig