Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat Amerikanen en Australiërs boodschappenkratten niet kennen.

Ik stuur net een reel op naar mijn man ‘haha kijk mensen doen alsof een boodschappenkrat heel inventief is’ zegt hij dat hij het ook niet kende voor hij hierheen verhuisde.

Terwijl dat nou twee ultieme landen zijn waar een krat perfect werkt, want ze doen alles met de auto.

6 likes

Hier kwam ik ook achter. Zag een keer een tiktok van iemand die een hack deelde om met een wasmand boodschappen te gaan doen. Toen dacht ik ook, en de kratjes dan?

8 likes

Michael Jordan en Michael B Jordan zijn twee verschillende personen :open_mouth:

8 likes

dat er twee verschillende Rick Ross-en zijn. De een is soort van sekte expert (dit is de Rick Ross die ik ken), een sooort stoffige witte man van middelbare leeftijd en er is een rapper Rick Ross die cooler is

4 likes

Hahahaha die cooler is.
Love u.

9 likes

wow ik ken alleen de rapper!

5 likes

Ik dacht dus tot voor kort dat ‘eenden’ een verzamelnaam is voor alle dieren die zoals een eend in het water zwemmen. Dus ik dacht dat een gans een eend was, een zwaan ook en een meerkoet (net zoals bijv. een ooievaar en een duif vogels zijn). Ik wist echt niet dat een eend een op zichzelf staand dier was. Ik noemde die eenden die je altijd in de sloot ziet zwemmen in mijn hoofd een ‘gewone’ eend.

Ik kwam hier dus pas geleden achter en mijn moeder en vriend konden niet stoppen met grapjes maken over hoe dom dit is. Ik ben midden dertig, dus het gaat er maar lastig uit. Als ik een gans zie denken mijn hersenen nog steeds, ‘hee eend’.

Dit zijn dus de ‘gewone’ eenden in mijn hoofd.

55 likes

Beetje zo maar dan anders

13 likes

Drijfsijsjes…

… en sijsjes!

7 likes

Hahaha, ook zo grappig. Kan me bijna niet voorstellen dat iemand dit echt denkt, maar dat had mijn vriend ook bij mijn eendenverhaal. Maar het is dus heel gek als je je hele leven denkt dat iets zo is, en dan is het opeens anders. Dan kan je het gewoon bijna niet geloven haha

2 likes

Ik dacht dat het meervoud van lantaarnpaal lantaarnpaals is. Het klinkt ook nog steeds heel logisch in mijn hoofd behalve als ik er te lang over nadenk en me concentreer op het “paals”-gedeelte van het woord…

1 like

Zo dacht ik dat hoer heel vreemd lopende eenden zitten, maar er schijnt ook zoiets te bestaan als loopeenden. Staan echt bijna rechtop!

1 like

Een vriendin van me had dit met wolven…

2 likes

‘Een vriendin van me’.

image

19 likes

Ik niet hoor ik verzamel dierenfeitjes in mijn brein.

2 likes

Ach, ik heb ooit op een verward moment moeten opzoeken of het nou draken of dino’s waren die echt bestaan hebben…

26 likes

Oh ja mijn ex dacht dat draken echt hadden bestaan en nu uitgestorven waren dus het kan nog erger.

16 likes

Dat bacillen een categorie bacteriën zijn.

4 likes

Een whiplash is letterlijk een zweepslag. Whip lash. :exploding_head: Superlogisch eigenlijk maar in mijn hoofd was het tot nu toe altijd een soort nonsenswoord.

18 likes

Ik heb als kind heel lang gedacht dat dat zo heet omdat je hoofd bij bijvoorbeeld een auto-ongeluk heen en weer wipt. Hahaha :rofl:

10 likes