Dat die ‘stam’ die je bij zulke planten ziet niet deel van de plant is…
Dat programma ’ toute Fabienne’ bij TMF dus afkomt van tout va bien omdat het ongeveer hetzelfde wordt uitgesproken
Neen niet helemaal de v van va wordt als een v uitgesproken en bien is anders dan bienne. Het is bijna hetzelfde.
Ja maar je snapt de link toch?
Ja die snap ik maar je stelling is verkeerd.
Gaat toch gewoon om de afleiding. Vermoeiend zo telkens gelijk/het laatste woord willen hebben
Sure Jan
Lijkt me lastig zitten zonder stoel
Heb 't voor je aangepast.
Dat mensen die Daisy heten eigenlijk gewoon Madelief heten maar dan in het Engels.
Dat indoor skiën best wel een Nederlands ding is. En Chinees, blijkbaar. Hier zijn 7 indoor skibanen, in China zijn er 34. De volgende op de lijst is UK met 6.
Ik kwam erachter door een Jetpunk vraag over de indoor skibaan in de Verenigde Arabische Emiraten. Blijkbaar weet iedereen dat die in de Mall of Dubai zit omdat het zo’n uniek fenomeen is. Terwijl ik als niet-skifanaat al drie indoor banen in Nederland kan opnoemen.
Eeuwig zonde dat dit plan voor een 2000 meter hoge berg om op te skiën nooit doorgezet is, dan waren we helemaal tha bomb geweest
https://www.ad.nl/wielrennen/kunstmatige-berg-van-twee-kilometer-komt-er-niet~aae89081/
Deliveroo is niet meer actief in Nederland?? he
Teveel concurrentie
Nou ja zo laat ben je daar niet mee want dat is pas sinds een week haha
Haha maar ik kwam er pas achter toen ik naar de site ging om iets te bestellen en daar zoiets stond als “wij bestaan niet meer”. Ik had het helemaal niet meegekregen via nieuws of andere kanalen.
Niet zo gek ook. Ze maakten reclame in buurten waar ze niet eens bezorgden.
Denk dat hun reputatie ook niet meewerkte
Ik kreeg echt tig mails dat ze uit Nederland zouden gaan
Ik heb het net even nagekeken maar ik heb daar dus ook helemaal geen mails van gehad. Misschien omdat ik mijn account al had voordat ik in NL woonde en ik daarom niet de Nederlandse mails kreeg (maar ik kon er wel gewoon hier mee bestellen vreemd genoeg).
Nou ja, a riddle for the ages zullen we maar zeggen net nog gebruik gemaakt van thuisbezorgd en dat is ook gelukt, dus ik hoef niet te verhongeren