Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ben benieuwd wie naar wie is vernoemd dan :joy:

3 likes

Karbonkel is toch ook een edelsteen?

Nee nee er is maar 1 echte karbonkel

afbeelding

16 likes

Jeugdtrauma!!

2 likes

Dat Michella Kox (van echte meisjes in de jungle enzo) een dochter heeft die 24 is.

7 likes

He??? :exploding_head:

3 likes

Tering maar ze is ook al 43 joh, dat had ik haar niet gegeven. In mijn hoofd is ze < 30 wat eigenlijk best een ongeloofwaardige gedachte is als ik er even over nadenk. Maar een kind van 24? Wat??!!!

4 likes

Dan was ze 19. Is toch niet zo raar?

2 likes

Die rekensom had ik niet eens gedaan. Het is meer dat ik haarzelf nog eerder 24 zou schatten dan haar eigen kind.

Ik realiseer me nu ook dat ik niet eens wist dat ze een kind had.

Het mooiste van alles vind ik dat ik hier een heel gesprek met mezelf heb over mevrouw Kox terwijl ik amper wat van haar afweet. Wie is zij?!

Als ik bij De Slimste Mens zat in de finaleronde zou ik zeggen:

Influencer - Instagram op privé - Echte Meisjes in de Jungle - Socialite - Roddelt graag - Zoekt ruzie - Pas! :firecracker:

8 likes

Haar entree maakte ze in dames in de dop

8 likes

Door dit bericht ging ik er ook over nadenken en toen dacht ik aan het tv-programma Shopping Queens. Daar heeft ze ook aan meegedaan. Ik vond dat programma zoooo leuk! Ik keek dit net terug, hier moesten ze een outfit voor de toppers samenstellen en Michella won dit vooral omdat ze zelf iedereen een onvoldoende gaf hahahah

19 likes

Echt heerlijk programma was dat!

9 likes

Nee dat is op zich niet raar, maar vond het apart dat ze dan dus nu met meiden in die jungle zit die dan even oud of soms zelfs jonger zijn dan haar eigen dochter

3 likes

Ik wil dit op Videoland

8 likes

Is Fred hier nou zo jong? Vind m echt een schatje hier, zo lief en opbouwend.

Ja

6 likes

Klopt! Hele aardige en spontane meid.

3 likes

Dat Lewis Capaldi en Dean Lewis niet dezelfde zanger zijn.

4 likes

Als ik Lewis Calpaldi lees denk ik altijd aan Peter Capaldi en heb dan later pas door dat dat de verkeerde is.
Maar dat is een Schotse acteur van midden 60 (blijkbaar zijn ze wel familie) die in Dr Who speelde.

3 likes

Dat het niet aquaplanning maar aquaplaning is.

5 likes