Dat er iets is dat aquaplaning heet
dit is het enige dat ik me nog herinner van het theorie-examen voor mijn rijbewijs omdat het zo’n raar woord is
oh en dat je altijd onder je auto moet kijken voordat je gaat rijden want er kan een kat onder liggen
Ja dat van aquaplaning heb ik ook. Alleen dat van die kat nooit gekeerd. Moet er trouwens niet aan denken
Ja en dermaplaning
Sorry wat maar wtf?
Als ik in iemands huis choloroform zou vinden zou ik denken oh damn een serial rapist
Vandaag in dingen die nooit gebeurt zijn…
Dat een ‘summercamp’ (in Amerika) niet altijd is wat ik me erbij voorstel.
In mijn hoofd: een week in een tent slapen met een groep kinderen/jongeren.
Realiteit: een weeklang (of meerdere weken) elke dag een paar uur bijvoorbeeld paardrijden. Je ouders rijden je er naartoe en halen je weer op.
Ik snapte al niet waarom Amerikaanse kinderen altijd op zoveel kampen gaan.
Er is vast meer rondom summer camps dat ik niet weet of verkeerd heb begrepen, enlighten me in dat geval
Dat apres ski soms halverwege de berg is. Ik dacht altijd dat dit in het dorpje onderaan de berg was (Jep, ik zit somehow op ski-tok…)
Is niet per se Amerikaans hoor. Ik ging in Nederland ook op ponykamp. Grote boerderij met slaapzalen met stapelbedden, elke dag een paar uur paardrijden in het bos en verder je pony verzorgen en in de avonden iets als kampvuur of bonte avonden.
Ik haatte het met een passie.
Edit: oh en een ander jaar ook nog op zeilkamp. Zelfde principe. Ook intense haat.
Après-ski halverwege de berg is wel voor gevorderden, dan moet je én op tijd bedenken dat je weg moet (anders kom je onder de pistebully), én in de schemering halfdronken naar beneden skiën. Bij mij nooit een groot succes geweest
Ik ben een keer op een scouting kamp iets geweest. Geen idee meer waarom maar heb nog steeds traumas.
Maar die kampen die zij beschrijft zijn toch juist zonder slapen? In Nederland heet dat dagkampen.
Ik heb jaren zomerkamp begeleid en tis echt m’n favoriet
Day Camps, sleep away camps. Lijkt me echt kut voor die ouders om steeds je kind zo vroeg te moeten droppen en einde dag te moeten ophalen, US kennende ligt zo’n camp ook 100 uur van je huis af.
Ponykamp was trouwens echt een van mn jaarlijkse hoogtepunten in de basisschool leeftijd.
In Amerika is de vakantie ook drie maanden. Denk dat die ouders al lang blij zijn dat ze hun kinderen ergens kunnen droppen
Oh ja, dat begreep ik er verkeerd uit. Maar zeilkamp was wel ook zonder slapen, bedenk ik me nu.
Dat de bandnaam K-otic gewoon een domme manier was om chaotic te schrijven.
Dat Casablanca in Marokko ligt. Ik heb heel lang gedacht dat het Spaans was
Bij een summercamp moet ik altijd aan de 2e The Addams Family film denken, waarin Wednesday en Pugsley naar zomerkamp moeten met twee te blije kampleiders, en verwende rotblagen moeten gaan boogschieten en een toneelstuk moeten opvoeren.
Dit is zo logisch en toch heb ik hier ook nooit aangedacht
Het heet eigenlijk Darbida/Dar el-Beida, ofwel het witte huis. Ik snap de verwarring ook wel hha