Haha wat grappig! Hij zingt echt al wel goed daar!
Ik kom er nu pas achter dat “Harry de Hengst” niet alleen iets is van Ex on the beach
Bij mij was het andersom bij het zoeken op het Youtube filmpje
Ik dacht heel lang dat het een gezellige zachte boel was daarbinnen, zag het helemaal behangen met een kangaroo vachtje enzo , maar zo’n buidel van een Kangaroo is dus een soort baarmoeder achtig i te vol slijm…
Zo veel nostalgie bij het zien van dat filmpje! Telekids was echt leuk.
Dat je met de dop van een tube dat harde lipje open kunt maken. Wow.
Vegen voor schermafbeelding . Anno 2022 werkt deze manier ook op de Galaxy S22-serie nog. Veeg met de rand van je hand van links naar rechts – of rechts naar links, dat maakt niet uit – over het scherm en je screenshot is gemaakt. Mocht dit op jouw toestel niet werken, kun je checken of de optie wel ingeschakeld is: Instellingen → Geavanceerde functies → Bewegingen en gebaren → Vegen voor schermafbeelding .
Dat dit kan kom ik dus net pas achter
Dat maplesyrup hetzelfde is als ahornsiroop!
Dat Horeca gewoon een samenvoeging is van HOtel REstaurant CAfe
Meen je dit nou echt?
Ik nam altijd aan dat mn duim een grotere omtrek had dan mn wijsvinger maar zowel bij mn man als bij mij is de omtrek gelijk
Serieus, heb echt heel lang gedacht dat het gewoon een verzonnen woord was🤦🏽♀️
Elk woord is verzonnen
Sowieso maar bedoel meer dat ik niet wist hoe het was samengesteld, gewoon random iets verzonnen voor de sector .
Snap ik. Denk dat @Ludo erop aansloeg omdat het vaak als grap wordt gebruikt in/voor dit topic dat mensen daar altijd pas laat achter komen.
Heb trouwens net even gezocht met de uitmuntende zoekfunctie (only half-sarcastic) en het is in dit topic zowaar nog niet eerder voorbij gekomen, dus wellicht meer Mandela-effect…
In deel 1 wel een aantal keer .
Voel me direct minder dom
Lijken wel minivarkens met vleugels
Kangoeroes kunnen ook meerdere jongen tegelijk grootbrengen en verschillende soorten melk produceren dat is afgestemd op de fase van ontwikkeling van het jong.
De melk voor het jong dat al buiten de buidel leeft is een ander type melk dan voor het jong dat nog in de buidel zit. Vind dat ook zo bijzonder!