Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Lolllll ik kom er nu pas achter, of ja… het kwartje valt nu pas
Dat die dyson föhn van hetzelfde merk is als de dyson stofzuigers haha 🫠

De dysonairwrap is gewoon een begrip op zich voor mij haha, dus ik nooit de link gelegd met het merk “dyson”
Goede reclame gemaakt dus

9 likes

Ik wist dat Danny Devito klein was, maar door Mathilda dacht ik dat Rhea Pearlman wel lang was? Maar ze is dus maar 1.52 :sweat_smile:

14 likes

Wat grappig! Dat lijkt in Matilda inderdaad wel zo.

Ik heb haar even opgezocht en kom er nu achter dat ze ook in het echte leven getrouwd is (geweest? “uit elkaar maar niet gescheiden”, volgens Wikipedia) met Danny Devito?! Wat een leuk koppel samen.

5 likes

image

Mara Wilson is als volwassene blijkbaar ook maar 1m54

3 likes

Dat kangoeroe’s als mini foetus van 1 maand naar de buidel verplaatsen en daar dan in een half jaar volgroeien. Ik zag er net een video van. Zo bizar wow!!!

17 likes

Dat Waylon Harry de Hengst zong bij Telekids.

12 likes

Haha wat grappig! Hij zingt echt al wel goed daar!

3 likes

Ik kom er nu pas achter dat “Harry de Hengst” niet alleen iets is van Ex on the beach

30 likes

Bij mij was het andersom bij het zoeken op het Youtube filmpje :woozy_face::joy:

2 likes

Ik dacht heel lang dat het een gezellige zachte boel was daarbinnen, zag het helemaal behangen met een kangaroo vachtje enzo , maar zo’n buidel van een Kangaroo is dus een soort baarmoeder achtig i te vol slijm…

21 likes

Zo veel nostalgie bij het zien van dat filmpje! Telekids was echt leuk.

2 likes

Dat je met de dop van een tube dat harde lipje open kunt maken. Wow.

3 likes

Vegen voor schermafbeelding . Anno 2022 werkt deze manier ook op de Galaxy S22-serie nog. Veeg met de rand van je hand van links naar rechts – of rechts naar links, dat maakt niet uit – over het scherm en je screenshot is gemaakt. Mocht dit op jouw toestel niet werken, kun je checken of de optie wel ingeschakeld is: Instellingen → Geavanceerde functies → Bewegingen en gebaren → Vegen voor schermafbeelding .

Dat dit kan kom ik dus net pas achter

6 likes

Dat maplesyrup hetzelfde is als ahornsiroop! :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Dat Horeca gewoon een samenvoeging is van HOtel REstaurant CAfe

5 likes

Meen je dit nou echt?

36 likes

Ik nam altijd aan dat mn duim een grotere omtrek had dan mn wijsvinger maar zowel bij mn man als bij mij is de omtrek gelijk

12 likes

Serieus, heb echt heel lang gedacht dat het gewoon een verzonnen woord was🤦🏽‍♀️

2 likes

18 likes

Elk woord is verzonnen :woman_shrugging:t3:

2 likes