Sowieso maar bedoel meer dat ik niet wist hoe het was samengesteld, gewoon random iets verzonnen voor de sector .
Snap ik. Denk dat @Ludo erop aansloeg omdat het vaak als grap wordt gebruikt in/voor dit topic dat mensen daar altijd pas laat achter komen.
Heb trouwens net even gezocht met de uitmuntende zoekfunctie (only half-sarcastic) en het is in dit topic zowaar nog niet eerder voorbij gekomen, dus wellicht meer Mandela-effect…
In deel 1 wel een aantal keer .
Voel me direct minder dom
Lijken wel minivarkens met vleugels
Kangoeroes kunnen ook meerdere jongen tegelijk grootbrengen en verschillende soorten melk produceren dat is afgestemd op de fase van ontwikkeling van het jong.
De melk voor het jong dat al buiten de buidel leeft is een ander type melk dan voor het jong dat nog in de buidel zit. Vind dat ook zo bijzonder!
Ik moest dit wel een paar keer oefenen haha
Bij mij doet ie het niet🤔
Ohneee I can’t handle
Arme schattige vleermuizen
oh maar ze kunnen echt schattig zijn hoor.
Kijk nou
Dit is trouwens geen europese vleermuis maar deze foto kan ik jullie niet onthouden, het is net een Skydancer van vroeger
Heb je het al wel ingesteld? Je moet vegen met de zijkant van je hand! Echt chill, bedankt @Mrs.Fraser
Toch even fmi wat is nou eigenlijk de grap aan deze opmerking? Gezien de reacties .
Dat dit echt iets is wat 100000000x per jaar terug komt. En ook een beetje als grap van huh wist je dat horeca staat voor hotel restaurant cafe. Dus ik kon me niet echt voorstellen dat iemand dit nu nog echt niet wist.
Hahahaha op de een of andere manier vind ik dit echt een feitje waar alleen jij achter kan komen wel interessant
Oh excuus , ben er net een maand … Moet dus voortaan 100000000 reacties doorgaan voordat ik antwoord ik zou zelf nieteens meer reageren op de zoveelste reactie , maar we zijn niet allemaal hetzelfde
En te laat wil natuurlijk nooit zeggen atm , ik weet dit intussen al 30 jaar , maar ben er ooit wel te laat achter gekomen dat was de vraag toch .
Oh well het is geen LARPen.
(Geintje. Niks mis met dat.)
hahaha ja en ook die quote:
“Don’t underestimate office fades,” he says. After all, office chairs have produced honeycombs that can stand toe to toe even with motorcycle fades.
Ook als je een niet-mannelijke baan hebt als ambtenaar kan je alsnog supervette fades maken hoor!!
Dat deed iedereen in de jaren 70 als ik de verhalen van mn ouders mag geloven.
Hahaha ja dit is echt megaintens! Mijn vriend heeft een ding voor mooie stoffen en toffe texturen en materialen enzo voor kleding dus hij heeft zich ook wel in die raw denim hoek verdiept (en hele dure (wel hele mooie) Japanse spijkerbroeken gekocht) maar ik ben me toch een partij blij dat hij niet into faden is Ik vind het vaak ook nog heel lelijk :’)