Helemaal je best doen voor zo’n fade, maar dan wel weer een afdruk van een portemonnee?
Heb ik al ingesteld
Ik heb ook zo’n kennis die de laatste jaren helemaal in die denim community ondergedompeld is en ik sta echt versteld van hoe het een hele lifestyle is. Barbecuen hoort er ook helemaal bij en alles met timmeren en hout en naast de denim moet je ook speciale leren boots hebben. My god. Ik vind het eigenlijk ook gewoon een beetje viezig, het hele jaar dezelfde jeans dragen zonder te wassen.
Volgens mij is dit onderdeel van de bedoeling?? Zo dacht ik in eerste instantie dat deze persoon een jaar lang een condoom in zn achterzak had, maar dit blijkt een begeerlijke ~snus fade. Ik kan me ook voorstellen dat er een 100% overlap zit in snus gebruikers en raw denim fans
Sorry voor dit verhaal maar m’n vader die geen fader is maar gewoon maar 1 spijkerbroek heeft (die wel af en toe gewassen wordt) heeft ook altijd dezelfde spullen bij zich en daarvan helemaal een fade maar dus ook van zijn piemel zegmaar… ik vind dat toch geen gezicht eigenlijk. Maarja die zit daar nou eenmaal.
Zijn er nog tips om dat te voorkomen of is dat ook juist begeerlijk? Misschien doen ze m wel expres de hele tijd wisselen van kant om het te voorkomen.
Zou er ook een community bestaan van vrouwen die door hun dijen de stof van hun broek faden/beschadigen en daar dan foto’s van delen met elkaar?
Van wat ik hoor kiezen mannen vaak één kant om hun piemel te dragen, linksdragend of rechtsdragend haha. Dat wisselen ze volgens mij niet heel veel. Hier kwam ik trouwens ook pas laat achter, dat links- en rechtsdragend een begrip is.
Mannen hoeven er weer niet over na te denken hoe ze hun borsten dragen
ik denk dat het ook wel een speciaal type persoon is dat daar echt over nadenkt
En @Totoro ja volgens mij is het ook meer hoe die valt zegmaar en dat zal gewoon elke dag hetzelfde zijn.
Zo kwam ik er laatst achter dat ik een rechtsdragende staartdrager ben. Mijn staart bleef maar naar rechts gaan (tegen mijn nieuw gepiercde oor )
Op tijd een nieuwe broek kopen
Cruella De Vil (devil)
Vandaag ontdekt. Ik vond de naam zonder die associatie op de een of andere manier al verschrikkelijk (miss vanwege villen), maar dit zit er dus achter
En cruel betekend wreed.
Haha ja die had ik wel door
Ik hoorde hier en daar dingen voorbij komen over Rihanna en de superbowl en dat ze daar zwanger optrad.
En ik dacht pfff het lijkt wel of die al een jaar zwanger is of zo.
Maar ik kom er dus net achter dat ze weer zwanger is, niet nog steeds
Hahaha ja saaaaame. Voelt als de dag van gisteren dat iedereen leip ging over haar blote buik in de sneeuw (toch?)
Ik heb ook gegoogld, dacht die staat hoogzwanger op het podium en mensen klagen dat ze niet twerkt? Maar super leuk voor haar dat ze weer in verwachting is