ik heb ooit begrepen dat ze eigenlijk vooral uit de russische regio komen
Dat dat irritante tiktok liedje met “dance with my hands” van Lady Gaga is.
Dat een bel-etage niet zo heet omdat het de verdieping is waar je aanbelt
Ik kom er dus net achter dat OG voor original gangster staat? Hahaha ik dacht gewoon een afkorting van original
Haha dit lezende heb ik ineens door dat ik hele gekke dingen heb gemaakt met die afkorting
Teen Mom Original Gangster. Seems Legit🤣
Maar zoals Kali al zei, staat ook voor original.
Huh dat is toch original girls? Net als bij teen mom.
Ik had net Islands In The Stream van Dolly Parton en Ken Rogers in mijn hoofd en ik begon automatisch aan Ghetto Superstar te denken en dat is natuurlijk gewoon dezelfde melodie (of sample).
Ik ben een keer naar een concert geweest (in 2018 geloof ik) en het voorprogramma speelde een cover van islands in the stream, en dat is de eerste keer dat ik dat lied hoorde…Sorry Dolly! Ik dacht “goh wat grappig dat ze de melodie van Ghetto Superstar hebben gebruikt”. Oeps.
In dat geval moet ik mn excuses aanbieden aan de BeeGees, en heb ik gelijk een “waar kom jij pas heel laat achter” ervaring erbij…
De staart van een paard bestaat niet uit alleen maar haren?
Wat is het nog meer dan?
Haha hoe dachten jullie dan dat zo’n staart bewoog? Steeds een plotselinge windvlaag?
Scheetjes
En spier, ook wel handig
Dat half-om-half gehakt van rund en varken is. Ik dacht half vet en half rund ofzo haha zo dom.
Soms een restje poep
Hahaha überhaupt gewoon nooit over nagedacht.
Ik dacht misschien 2 wervels ofzo een beetje zoals een gecoupeerde hond. En dat daar dan haar aan/uit groeide.
Ik bedenk me nu dat mijn beeld van paardenstaarten compleet is gebaseerd op de kambare gekleurde nylonpaardenstaarten van mijn My little ponies van vroeger
Heb je dan nooit een paard van dichtbij gezien?
Doet me denken aan mijn nichtje die in Amsterdam woont en op weg naar opa en oma in de provincie vroeg: wat zijn die witte dingen in het gras?
Het waren schapen.