Hahaha jawel, zelfs jaren lang paard gereden maar op recht gewoon nooit bij stil gestaan en over nagedacht.
Mijn beeld is ook gebaseerd op nep paarden, maar hoe wordt de staart gevlochten?
Hoe oud was zij op dat moment
Heb je dan wel ooit een staart gevlochten? Want boven in doe je invlechten om het levende deel heen en dan zie je dat wel.
Vijf hahaha.
Nou voor mij is dit ook nieuwe informatie hoor. Ik heb er gewoon nooit bij stilgestaan hoe een paard z’n staart dan zwiept dus dan kan ik wel begrijpen dat meerdere mensen dat niet weten.
Maar zit er dan een lange vlezige staart onder?! Zoals bij een hond? Hahahah wat erg, ik wist dit ook niet hoor
Ja er wordt gedaan alsof iedereen wel een paard van dichtbij heeft moeten bestuderen. En dan met name die staart bevoelen
Ja, denk dat het het beste te vergelijken is met een hond met lange haren aan z’n staart
Maar niet onder die hele staart hoor. Ik denk iets van 30-50 cm ofzo en daarna zijn het haren.
Misschien is het zo duidelijker haha. Bij sommige paarden die op het land werken of voor de kar staan, wordt de staart dus geamputeerd na ongeveer 15cm vanaf de aanzet. Beetje zoals ze soms doen bij honden. Ik geloof dat het niet meer mag omdat je een groot deel van het paard zijn bescherming tegen vliegen eraf haalt oa.
Dat veel grote cruiseschepen een mortuarium aan boord hebben
Maar in dit geval dus niet
Dat Aaf een vrouw is. Ik had geen idee wie dit was, las er alleen af en toe wat over in het podcast topic. In mijn gedachten had ik er kennelijk een man aan gekoppeld.
Dat als iemand het heeft over groene zeep dit geen Dreft is, mind is blown
Dat tijgers alleen in Azië leven in het wild en dus niet in Afrika.
Dat er ook een Masterchef Australie topic is dat wel over dat tv programma gaat.
Dat heb ik met Japke-d
Maar is dit haar echte naam? Of een soort nickname? Het doet me denken aan mijn hotmail-e-mailadres dat ik in 2004 aanmaakte en toen de rest van mijn jeugd met die stomme nickname mailend door het leven moest
D staat voor Doutzen
Oooohhh oke. Vandaar. Een nickname, dus