Ik met Hellevoetsluis of Lutjebroek
Lutjebroek klinkt ook echt als iets wat in de Donald Duck zou staan
Dat heb ik ook met Tuitjenhorn
Ik ken iemand die daar woont, bestaat dus echt daarvoor dacht ik ook dat het nep was.
Dat slagharen in Overijssel ligt. Waaat? Altijd gedacht dat het in NH lag.
Mijn vader komt uit lutjebroek
Ik heb het tegenovergestelde met Schubbekutteveen. Dacht altijd dat dat gewoon een plaats was haha, maar blijkbaar niet
Haha het ligt ook redelijk dicht bij elkaar, net als Lutjewinkel, Spanbroek en Spierdijk. Ze waren wel goed in bijzondere plaatsnamen bedenken in Noord-Holland. Alleen bij ‘t Veld en ‘t Zand was de inspiratie op.
Oh hahaha… dat dacht ik ook, tot nu.
Ja die zaten samen in Fargo.
Ewan McGregor heeft daar ook z’n nieuwe vrouw ontmoet (en mee vreemdgegaan geloof ik)
En mensen die niet hier uit de buurt komen, kunnen t allemaal niet fatsoenlijk uitspreken. Iedereen legt de klemtoon verkeerd
Wie leest nu nog meer ‘legt de klemTOON verkeerd’
Hoe spreek je het correct uit? Ben ik wel benieuwd naar, ik zou de klemtoon op ui leggen maar dat is dan vast verkeerd
Dat er een app is voor dit forum?? Wow lol haha
Ik weet eigenlijk niet hoe ik dacht dat dit werkte, maar ik ben er nu achter hoe een ijsblokjesmachine in een koelkast werkt. Eigenlijk gewoon precies zoals je normaal ijsblokjes maakt. Er zit zo’n ijsblokjeshouder in waar water in wordt gespoten, en als de koelkast vindt dat ze bevroren zijn draait de houder en vallen de ijsblokjes eruit.
Ik had denk ik verwacht dat het wat fancier was dan dit, maar helaas.
He huh hoe wat waar?
Dat dit soort babyworteltjes
gewoon stukken van grotere wortels zijn die in een machine gesneden en geschuurd/geschrapt worden waardoor ze deze ronde vorm hebben. En dat dit pas sinds 1986 bestaat?!
Het is eigenlijk best logisch dat ze zo gemaakt zijn en je kunt het ook wel zien, maar ik had er nog nooit bij nagedacht (ik koop nooit wortels)
Dat chipotle een gedroogde (en gerookte) jalapeno is, kwam ik gister achter.
Wow waarom dacht ik dat dit een worst was