Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik hou nooit ergens alt voor ingedrukt?

1 like

Ik ben stronteigenwijs en ontzettend lui. Namen van studenten kopieer ik ook altijd, terwijl ik die vaak gewoon foutloos kan schrijven. Ik kopieer nog net geen dingen van WhatsApp naar FF :wink:

Zou een goede tattoo voor mij zijn.

6 likes

In principe wel, maar dat werkt lang niet op elke computer zo. Ik geef nu ook spelling aan de tweede klas en was er echt klaar mee om tien manieren uit te blijven leggen, heb in de digitale toets een ë gezet en dan “kopieer hier je trema” :joy:

5 likes

Waar ik eerst werkte kon dat niet op de computers (snap nog steeds niet waarom) dus toen moest ik altijd al die alt codes onthouden, heel irritant

1 like

Door een Marokkaanse student uit mijn opleiding kwam ik er pas rond mijn 20ste achter dat Moslims ook vlees eten (als het Halal is en geen varkensvlees). Dacht voordien dat zij vegetarisch waren en helemaal geen vlees mochten.
Ze zal mij vast wel een domme gans gevonden hebben :redface:

1 like

Er is een emoji die ‘stuffed flatbread’ heet? Nou wat handig zeg! :stuffed_flatbread:

4 likes

Tot een aantal jaar geleden dacht ik dat de zanger van Meat Loaf en Jack Black dezelfde persoon waren? :woman_shrugging: :sweat_smile:

8 likes

Ik dacht dat Jack Black en Dave Grohl dezelfde persoon waren :woman_shrugging:

1 like

Ik liet dit aan mijn vriend zien. Hij is nu als een gek alle recepten opnieuw aan het screenshotten. Had eerst gwn een mapje met vijf screenshots per recept :joy:. Dus namens hem: bedankt voor de tip.

3 likes

Ja! Super handig, ook voor als je bv lange whatsapp gesprekken door wilt sturen ofzo! :grimacing::grimacing:

Oh zie nu dat dit specifiek IPhone is, maar kan ook bij Android! Alleen iets minder snel zie ik, maar het werkt wel.

Net even gekeken en mijn Samsung heeft blijkbaar ook zo’n functie, echt handig! Als je een screenshot hebt gemaakt zie je een vierkantje met 2 pijltjes naar beneden. Die druk je een paar keer in tot je onderaan de pagina bent.

7 likes

Het wordt dan wel een pdf bij mij, is dat niet meer geheugen?

:scream::scream: Ik had laatst een persoonlijkheidstest gedaan en moest 20 screenshots maken.
Als ik dat had geweten :sweat_smile: Maar ben heel blij dat ik het nu weet!

1 like

Wat ‘hakuna’ eigenlijk betekent. En dat het Swahili is. Voelde me echt even heel ignorant want door het gebruik ervan in the lion king laat het zich eigenlijk wel raden maar nooit erbij stilgestaan dat het ook een woord op zich is tot ik het deze meneer hoorde zingen. Ik weet niet meer waar precies maar dit vind ik heel mooi van hem. En nu wil ik meer van dit soort muziek leren kennen.

edit: wacht eens even, je hoeft geeneens te raden want ze zingen het er geloof ik ook bij in the lion king, no worries etc. go figure :facepalm:

4 likes

Ik heb altijd gedacht dat de zevenkenners een bepaalde tak van scouting was. Kom ik er dus vorige week achter dat dat de ZEE-verkenners zijn…

19 likes

Dat de elfstedentocht minder dan 20x ooit heeft plaatsgevonden. Omdat het altijd bij ieder beetje kou over de elfstedentocht gaat dacht ik dat het heel bijzonder was dat het de afgelopen jaren niet heeft plaatsgevonden. Maar het is dus eigenlijk andersom: het zou bijzonder zijn als hrt wél plaatsvond

13 likes

Dat je de naam Graeme net zo uitspreekt als Graham en niet iets van greejmie ofzo. Vond het al zo’n rare naam maar dat lag dus aan mij

2 likes

Wuhrstershuhrsauce zeg je meer.
De ‘chester’ na worst spreek je er niet in uit, maar het derde stukje weer wel.

Oh @Reflect dr comment is weg, dit is een hele random opmerking nu hahah

12 likes

Ik heb tot volwassen leeftijd gedacht dat ‘total loss’ iets betekende van ‘totaal los’, als in - valt van ellende uit elkaar. Het was ook niet alsof ik geen Engels kon. Vond het gewoon een acceptabele betekenis.

36 likes