Ik heb dat eigenlijk nog steeds. Ik weet wat de betekenis is, maar toch houd ik ‘totaal los’ in m’n hoofd haha.
Als een auto total loss is, denk ik ook altijd dat die auto helemaal in de prak moet zijn.
ja, en dat klopt dan weer niet altijd met het plaatje erbij van de auto. Dat je denkt, dit is toch niet helemaal los?!
Haha ja! Ik heb dit nog nooit bewust met iemand besproken, maar gelukkig ben ik niet de enige
Omg… Loss als in verlies. Haha bedankt. Nooit beseft.
Jaa dit heb ik ook heel lang gedacht (en ik denk ik eigenlijk nog steeds als ik het hoor)
haha, wel chill dat ik niet de enige ben, voel ik me iets minder suf
Kom er nu pas achter! Nou wist ik wel dat auto’s die total loss zijn er best prima uit kunnen zien, maar had echt nooit verder nagedacht over het woord total loss xD.
Ik weet het moment nog dat ik in een boek “total loss” las, was denk ik 12 of 13 ofzo, ik dacht tot dat moment dat het “totelos”.
Hier kwam ik ook pas achter toen mijn auto vorig jaar total loss verklaard werd. Ik rijd er nog steeds lekker in rond haha
Dit had ik ook! Mijn moeder zei bijvoorbeeld vaak “ik ben total loss” als ze moe was, en ik dacht dat totelos gewoon een uitdrukking in haar dialect was
Ik precies dit ook hahaha
Rip Totilas
Die reclame zag ik net ook, was ook al helemaal in de war.
Dacht eerst van ‘huh, zegt zij het nou verkeerd?!’ Totdat ik het potje zag.
Ja alleen in Nederland en Duitsland is het nog Olaz, maar overal anders is het Olay.
Ik ken het alleen als Oil of Olaz, zegt dat iets over mijn leeftijd
Ik heb steeds gedacht (toen Olay ineens ook voorbijkwam, denk op YT) ah zal wel een rip off zijn van Olaz. Vond het lettertype al op elkaar lijken
En toen ik dit las dacht ik: heeft Olcay dan een naamsverandering? En Roxanne zal dat toch wel goed uitspreken
Vroeger was het ook Olay!
Ik kom er net achter dat het ruchtbaarheid is, in plaats van rugbaarheid.