Ik denk door chipolata? Hahaha
Dat is pudding!!!
ook worstjes!!!
En taart!
Haha gatver dat doet me denken aan die trifle die Rachel (friends) maakte, vlees erbij en alles, de bladzijdes waren aan elkaar geplakt.
De afstandsbediening van een Dyson ventilator past op de bovenkant van de Dyson en is magnetisch.
Al die keren dat ik die afstandsbediening kwijt was…
Onderstaand, nadat een collega heel overdreven hysterisch nee zei tegen kaas omdat ze vegetarisch eet.
De meeste kazen zijn niet vegetarisch, want er zit dierlijk stremsel in . Om van melk kaas te maken, wordt melk heel dik gemaakt. Dit doet de kaasmaker met stremsel. Stremsel komt meestal uit de maag van een (dood) kalf.
Ben hier inmiddels een paar jaar achter.
Gwen Stefani kwam net voorbij om mn TikTok en ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat zij 53 is (nog steeds jong )
Ze werd geboren in 1969 en ze begon in No Doubt in 1986.
Dacht dat ze nu pas rond de 40 zou zijn ofzo. Vind het zo’n mindfuck.
Ik heb dus altijd gedacht dat in het liedje “big energy” gezongen werd over big dick energy maar laatst ging ik de lyrics erbij pakken en toen bleek het te gaan om big big energy.
Ik heb dus altijd op feestjes enzo kei hard BIG DICK ENERGY gezongen
In de strofe zegt ze wel “i can tell you got big dick energy” in het refrein is het big big energy
Ik denk oprecht dat daar mijn verwarring vandaan komt dan!
Ik zeg ook altijd big dick energy hahahaha
Dat Lou Bega van Mambo No. 5 Duits is (met een Italiaanse moeder en Oegandese vader). Ik weet eigenlijk niet wat ik dan dacht, maar niet Duits in ieder geval
Dass ist Mambo number fünf!
En hij leeft nog steeds goed door deze hit.
Komt elke keer weer voorbij als ze een hitlijst hebben met ‘one hit wonders’
Het is ook een banger, ga er nog steeds goed op!
Dat zo’n mega-chup-a-chup lolly geen hele grote lolly is, maar een plasic bol bevat vol met normale chup-a-chup lollys.
Tegenvaller…
Dit was echt één van de grootste teleurstellingen van mijn kindertijd.