Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat er een app is voor dit forum?? Wow lol haha :laughing:

Ik weet eigenlijk niet hoe ik dacht dat dit werkte, maar ik ben er nu achter hoe een ijsblokjesmachine in een koelkast werkt. Eigenlijk gewoon precies zoals je normaal ijsblokjes maakt. Er zit zo’n ijsblokjeshouder in waar water in wordt gespoten, en als de koelkast vindt dat ze bevroren zijn draait de houder en vallen de ijsblokjes eruit.
Ik had denk ik verwacht dat het wat fancier was dan dit, maar helaas.

23 likes

He huh hoe wat waar?

1 like

Dat dit soort babyworteltjes

image

gewoon stukken van grotere wortels zijn die in een machine gesneden en geschuurd/geschrapt worden waardoor ze deze ronde vorm hebben. En dat dit pas sinds 1986 bestaat?!

Het is eigenlijk best logisch dat ze zo gemaakt zijn en je kunt het ook wel zien, maar ik had er nog nooit bij nagedacht (ik koop nooit wortels)

28 likes

Dat chipotle een gedroogde (en gerookte) jalapeno is, kwam ik gister achter. :smiling_face_with_tear:

12 likes

Wow waarom dacht ik dat dit een worst was

2 likes

Ik denk door chipolata? Hahaha

2 likes

Dat is pudding!!!

1 like

ook worstjes!!!

6 likes

En taart!

2 likes

Haha gatver dat doet me denken aan die trifle die Rachel (friends) maakte, vlees erbij en alles, de bladzijdes waren aan elkaar geplakt.

11 likes

10 likes

De afstandsbediening van een Dyson ventilator past op de bovenkant van de Dyson en is magnetisch.
Al die keren dat ik die afstandsbediening kwijt was… :smiling_face_with_tear:

7 likes

Onderstaand, nadat een collega heel overdreven hysterisch nee zei tegen kaas omdat ze vegetarisch eet.

De meeste kazen zijn niet vegetarisch, want er zit dierlijk stremsel in . Om van melk kaas te maken, wordt melk heel dik gemaakt. Dit doet de kaasmaker met stremsel. Stremsel komt meestal uit de maag van een (dood) kalf.

Stremsel (kazen) | Vegetariersbond.

6 likes

Ben hier inmiddels een paar jaar achter.

Gwen Stefani kwam net voorbij om mn TikTok en ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat zij 53 is (nog steeds jong :blush:)

Ze werd geboren in 1969 en ze begon in No Doubt in 1986.

Dacht dat ze nu pas rond de 40 zou zijn ofzo. Vind het zo’n mindfuck.

9 likes

Beemster kaas is wel vega! Mijn favo kaas

7 likes

Ik heb dus altijd gedacht dat in het liedje “big energy” gezongen werd over big dick energy maar laatst ging ik de lyrics erbij pakken en toen bleek het te gaan om big big energy.

Ik heb dus altijd op feestjes enzo kei hard BIG DICK ENERGY gezongen :clown_face:

7 likes

In de strofe zegt ze wel “i can tell you got big dick energy” in het refrein is het big big energy

1 like

Ik denk oprecht dat daar mijn verwarring vandaan komt dan!

4 likes

Ik zeg ook altijd big dick energy hahahaha

2 likes