Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik heb echt heel lang gedacht dat op een bar mitzvah een jongen besneden werd en dat hij dan daarna als een man werd gezien.

Ik snap echt niet hoe ik daarbij kwam en soms herinner ik me dit op een random moment en moet ik gewoon lachen om hoe fucking dom dat was.

7 likes

Haha! Ook leuk :smiley:

Dat the IT crowd niet over een populair groepje it-girls gaat, of iets te maken heeft met Stephen King’s IT.

Het gaat gewoon echt om IT’ers :+1:

8 likes

8 likes

Hij staat btw op Netflix en een aanrader als je van slechte Engelse humor houdt

1 like

Dat je een nieuwe oven moet inbranden. Mijn afbakbroodjes ruiken heel chemisch nu :sob:

2 likes

Dankzij @Soy.peor drink ik lekker Clipper, maar een grote ergenis is dat het niet in mijn Theedoos vak paste… Totdat ik zag dat je er een deel uit kunt halen :exploding_head:

3 likes

Ik denk niet dankzij mij want ik drink geen thee

2 likes

Kak, dit heb ik dus elke keer. Onthoud het verkeerd :grimacing:

2 likes

Soy is van de tzatziki. Met azijn.

3 likes

Ik zie het al, het was Leeuwenhart…

2 likes

Dat eieren geen zuivel zijn. Ik ging er steeds vanuit dat als ergens “dairy free” stond dat het dan vegan was maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.

2 likes

Ik kwam er pas in februari achter dat ik voor 2021 geen agenda heb gekocht. Dit zegt iets over hoe weinig ik nu dus doe naast werk haha, echt heel sneu.

Ik gebruikte privé altijd nog een papieren agenda. Door corona natuurlijk veel minder afspraken dan normaal en door thuiswerken zet ik de weinige privé afspraken vaak in mijn werkagenda. Pas vorige week pakte ik mijn papieren agenda om erachter te komen dat ie allang ‘op’ was en dus helemaal nooit een nieuwe had gekocht.

4 likes

Één voordeel, ze zijn nu mooi goedkoop

3 likes

Ik dacht vroeger altijd dat Bryan Adams in Summer of '69 zong:

:notes: standing on your mama’s Porsche :notes:

Had dan altijd een beeld van een meisje dat op het dak van de auto van haar moeder stond.

Besefte later pas dat het porch was hahaha

26 likes

Oke ik realiseer me dit NU. :sweat_smile:

4 likes

Maar de titel heeft wel express die dubbele/verwarrende betekenis dus zo raar is het niet dat je dat dacht!

2 likes

Volgens mij is het wel een woordspeling daarop, dus het is niet een heel gekke gedachte :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik ben echt in shock. Die zangeres van Cigarettes after sex is dus helemaal geen zangeres maar een zanger. Wow! Echt wow. Die stem. Hoe dan. Het is zo vrouwelijk maar wel met een randje maar ik had echt nooooit gedacht dat dit een man was :exploding_head:

Gelukkig ben ik niet de enige, haha.

3 likes

Huuuuuh? :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like