Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Als ik savonds ergens een lamp aan moet doen maar daarna wel in het donker mn bed weer moet vinden doe ik nu (als mn slaperige harses er aan denkt) ook een oog dicht johoho

9 likes

Haha zo zat ik gister avond ook toen een vriend dat casual dropte haha

2 likes

Mijn linkeroog heeft ook altijd meer tijd nodig dus die hou ik gewoon dicht

2 likes

Dat het Downton Abbey is en niet downtown.

18 likes

Ik vond Catelyn Stark uit GOT al op iemand lijken, maar kon er maar niet opkomen . Dus heb het maar eens opgezocht. De actrice blijkt ook een mini rol in HP te heb gespeeld als de moeder van Hermione Granger.

13 likes

Dat Duplo blokjes op gewone lego blokjes passen.

6 likes

Shaking my head, toch?

6 likes

Maar dat heb ik met bec…ik ga het nu ff opzoeken.

3 likes

Aaaaah! Dat kwam niet bij mijn zoekresultaten.
Thnx😁

Hahahha ik dacht al die tijd so much hate :joy::joy:

12 likes

Ik ook! Voor zover ik weet is dat het toch ook?

5 likes

Ik lees altijd “so much horror” in de trant van ‘hoe verschrikkelijk’ :stuck_out_tongue: maar wist altijd al dat het niet klopte maar was te lui om het uit te zoeken. Ik vind “shaking my head” een beetje een anticlimax om eerlijk te zijn?

3 likes

Nee als het google is het shaking my head?

Hahah @the.rebel.club die is ook leuk! En inderdaad, vind het ook een tegenvaller eigenlijk :joy:

7 likes

Ik weet niet waarom maar ik dacht altijd somehow. Al die tijd dus dingen verkeerd geïnterpreteerd.

8 likes

Dat een dennenappel van een dennenboom komt.

3 likes

IMG_7646

5 likes

Ja dit dacht ik ook!

5 likes

Dat in kleermakerszit zitten in Amerika ook wel wordt aangeduid als ‘sitting criss-cross applesauce’ haha.

5 likes

Ik ken het als ‘sitting Indian style’ :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat je gorinchem uitspreekt als gorkum en ja ik kijk het sinterklaas journaal :face_holding_back_tears:

31 likes