Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Jaaaa walgelijk

1 like

Hahaha mijn vader werkte vroeger aan dijkverzwaringen (zei hij zelf dan, hij maakte tekeningen van hoe telefoon/ elektriciteitskabels erdoor liepen oid) en ik heb jaren gedacht day hij met van die kleine zandzakken aan t sjouwen was.

15 likes

Hoe klein dodelijke spinnen kunnen zijn :+1:

Ik ben nu voor de vierde keer in Australië en ik heb altijd wel uitgekeken voor spinnen en dergelijke. Mijn man zei ook altijd dat de meest dodelijke spin in zijn staat niet zo groot is, dus ik zette altijd wel het licht in de wc aan bijvoorbeeld om even te checken. Ik heb wel eens foto’s opgezocht zodat ik ze kon identificeren, maar zocht altijd naar spinnen van een paar centimeter groot.

Gisteren stonden we in de badkamer en we zagen een spinnetje. Maar echt mini, ik heb grotere mieren gezien zeg maar. Dus ik zei iets van ‘ach wat schattig’. Zegt mijn man ‘kun je even checken of hij een rode streep heeft, want dan is het de redback spider en die is dodelijk’.

Topppp, ik was echt niet van plan om hem op te pakken maar als ik deze in mijn eentje in de badkamer had gezien had ik hem lekker laten zitten. Het was gelukkig een ander soort, maar ik ben voortaan wel wat panischer. Snap echt niet waarom mensen hier er zo chill over zijn dat zelfs beesten van een centimeter groot je proberen te vermoorden :cry:

Ter illustratie wat afbeeldingen in een spoiler:

Spinnen

Dit is het formaat ongeveer, spinnetje van gister was wel iets kleiner

image
Dit zijn we foto’s die ik ‘ken’, waardoor ik meer een spinnetje van zo’n drie a vier centimeter in m’n hoofd had.

6 likes

Huh komen er dodelijke spinnen voor in Nederland??

3 likes

Oh gelukkig. Heb helemaal geen agrofobie maar dat komt ook omdat ik weet dat waar ik kom toch geen dodelijke spinnen zijn.

1 like

Ja ik ben nergens bang voor gemaakt haha, echt niet handig hier :’)

1 like

Henk Wijngaard is Shania Twain’s oom Zijn vader was een Canadese soldaat die een affaire kind kreeg en dat is dus Shania’s vader

16 likes

De halfbroer van henk is de vader van Shania.

3 likes

Dat is toch wat ik zeg haha

8 likes

Het staat er een beetje raar. Je zegt Zijn vader was een Canadese soldaat. Dus daarom was ik in de war denk ik haha, maar klopt….

6 likes

Oooh ja ik snap wat je bedoelt. Ik dacht: ik schets de situatie maar even want de link tussen deze twee mensen is zooooo gek voor mij🤣

7 likes

Ik heb gewoon niet goed gelezen ik las iets van Zijn vader is een Canadese soldaat en dat is dus shania’s vader! Haha. Maar goed.

Dit artikel ook echt :smile:

Henk Wijngaard verlaat teleurgesteld concert van zijn nichtje Shania Twain.

5 likes

Wat lekker kneuterig, bedankt voor deze heerlijke toevoeging. Arme Henkie

5 likes

Hij verwachtte gratis front row tickets en een meet en greet van mojo omdat hij (onbekende) familie van haar is :laughing:

5 likes

Ik kende Henk helemaal niet maar dat is (ook) een zanger dus!?

6 likes

Haha zo grappig ik lees Henk Wijngaard en hoor meteen Met de vlam in de pijp en jij denkt Huh, wie?
Geloof me je kunt zonder die liedjes 🫣

6 likes

Ja! Ik ken alleen Met de Vlam in de Pijp haha

2 likes

ahhh ik had dit geopend in een nieuw tab en verdre gescrold MAAR had hiervoor dat lied van bassie en adriaan opgezet MAAR het forum herstart die dingen altijd als je verder scrollt dus ik was helemaal in de war dat jullie blijkbaar veel naar een kerst/spanje mashup leken te luisteren? :sob:

2 likes

Dat ik Bram de Wijs had kunnen kennen van de band Only Seven Left, die ik vroeger weleens luisterde. Had geen idee dat die irritante Bram die Bram was.

6 likes

Dat in het liedje ‘de pannetjes worden nat’ de dakpannen bedoeld worden en niet random pannen die buiten staan.

48 likes